×

خانه موسیقی و برگزاری سومین نمایشگاه سازندگان ساز

سومین نمایشگاه سازندگان ساز (سازخانه)، به دست کانون سازندگان خانه موسیقی، از تاریخ ۹ تا ۱۲ دی ماه ۹۸، در مجموعه گالری‌های طبقه همکف خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. در این دوره بالغ بر ۶۰ هنرمند شرک کرده اند. این افراد سازهای خود را در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان به نمایش خواهند گذاشت.

فراخوان شرکت کننده برای نمایشگاه ساز در این دوره، در اوایل مهرماه همین سال منتشر شد و ظرفیت آن، پیش از اتمام مهلت ثبت نام نمایشگاه تکمیل شد. نمایشگاه سازخانه به تلاش کانون سازندگان ساز و توسط خانه موسیقی ایران با کمک خانه هنرمندان ایران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد در زمینه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی برگزار می‌شود.

خانه موسیقی و برگذاری سومین نمایشگاه سازندگان ساز

مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه سازندگان ساز

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، روز دوشنبه ۹ دی ماه، ساعت ۱۵، در سالن استاد جلیل شهناز واقع در خانه هنرمندان با حضور مسئولین، هنرمندان و علاقمندان موسیقی برگزار می‌شود. قرار بر این است که در این مراسم افتتاحیه، از چند چهره پیشکسوت در ساخت ساز نیز تجلیل و سپاس به عمل بیاید.

همچنین علاوه بر اینکه گالری‌های همکف خانه هنرمندان به نمایش سازها می‌پردازد، در سالن امیرخانی واقع در این مجموعه، نشست‌هایی درباره تحلیل و پژوهش سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی با حضور کارشناسان، نوازندگان و سازندگان ساز برگزار می‌گردد.

برای خرید انواع ساز و ادوات موسیقی کلیک کنید.

در آبان ماه سال ۹۷ دومین نمایشگاه ساز خانه موسیقی در خانه هنرمندان برگزار شد که با استقبال بی سابقه سازندگان ساز، هنرمندان و علاقمندان موسیقی روبه رو شد و سازندگان ساز آثار و سازهای خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. علاوه بر این افراد بسیاری از پیشکسوت‌های شاخه‌های متنوع موسیقی در این نمایشگاه حضور داشتند.

خانه موسیقی و برگذاری سومین نمایشگاه سازندگان ساز

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *