×

معرفی گیتار های آیبانز سری RG و AZ در جشنواره NAMM سال ۲۰۲۰

معرفی گیتار های آیبانز سری RG و AZ :‌ با پیشرفت مدل های سری AZ و RG، در سال جدید برخی از بهترین و خیره کننده ترین مدل ها که از چوب های فوق العاده با کیفیت و فینیش های جذاب ساخته شده اند در جشنواره NAMM 2020 رونمایی شد. همچنین یکی از قطعات ارتقا یافته کمپانی Ibanez یعنی بریج فیکس mono-rail نیز به منظور افزایش رزونانس سیم برای مدل های جدید سری RG در نظر گرفته شده است.

 

معرفی جدید ترین مدل های سری RG و AZ کمپانی Ibanez در جشنواره NAMM سال 2020

 

گیتار های آیبانز سری RG و AZ

کمپانی Ibanez در سال ۲۰۲۰ با ارائه گیتار های جدید طراحی شده از بهترین چوب ها، از ۵ مدل از سری گیتار های AZ Premium رونمایی کرد. گیتار مدل AZ226PB و AZ242PB هر دو با قیمت ۱,۳۴۹ دلار دارای تاپ هایی از جنس صنوبر (poplar)، همراه با فینیش آبی مخروطی (Cerulean Blue Burst) برای مدل AZ226PB و مشکی ذغال سنگی برای مدل AZ242PB عرضه شده اند.

بهریتن پیانو های یاماها در جشنواره namm را در اینجا مشاهده کنید

همچنین گیتار AZ224BCG با قیمت ۱,۳۴۹ دلار دارای تاپ Bocote همراه با فینیش Espresso Burst و مدل AZ226 با قیمت ۱,۲۹۹ دلار دارای فینیش مشکی تخت در این جشنواره حضور داشتند. تمامی این گیتار ها دارای بدنه ای از جنس basswood بوده و همگی دارای پیکاپ های حرفه ای Seymour Duncan Hyperion سری AZ و سخت افزار Gotoh می باشند.

 

 

 

گیتار های سری AZ Premium

 

گیتار AZ2202A Prestige

این گیتار اولین مدل از سری AZ می باشد و دارای بدنه ای از جنس Ash، همراه با نک استاندارد Oval C و فینگربرد S-Tech roasted از جنس میپل می باشد. هامباکر های Seymour Duncan Hyperion همراه با سیستم سوئیچینگ dyna-MIX10 برای ۱۰ ترکیب پیکاپ، تنوع تن صدای بسیار بالایی را برای نوازندگان فراهم می کند.

 

گیتار AZ2202A Prestige

 

گیتار AZ2204B Prestige

گیتار AZ2204 با قیمت ۱,۹۹۹ دلار در رنگ مشکی رونمایی شد. این مدل دارای بدنه از از جنس آلدر (توسکا)، نک S-Tech roasted از جنس میپل همراه با نک Oval C سری AZ می باشد. پیکاپ های SSH Seymour Duncan Hyperion توسط یک سلکتور ۵ مسیره همراه با سیستم سوئیچینگ dyna-MIX9 کمپانی Ibanez کنترل شده، و کانفیگ ( تنظیمات) پیکاپ های مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد. مانند مدل AZ2202A، سخت افزار این گیتار نیز شامل تیونر های Gotoh Magnum Lock و بریج ترمولو Gotoh T1802 می باشد.

 

 

گیتار AZ2204B Prestige

 

سری گیتار های RG6PPBFX Premium در تعداد محدود

این مدل گیتار با فینیش Tropical Seafloor دارای یک بدنه آمریکایی از جنس بیسوود (basswood)، تاپ از جنس صنوبر (poplar) و نک Wizard که از ۱۱ تیکه چوب میپل، گردو و purpleheart ساخته شده است. فینگربرد این گیتار از جنس آبنوس همراه با فرت های طلایی ECO می باشد و همچنین صدف کاری های تزیینی بر روی این گیتار، طراحی آن را برجسته تر کرده است. مدل RG6PPBFX با قیمت ۱,۵۹۹ دلار دارای هامباکر های Premium Knuckle Aftermath همراه با یک سیم پیچ (Coil-tap) کاربردی قابل سوئیچ می باشد. سخت افزار این گیتار شامل تیونر های Gotoh MG-T locking و بریج فیکس mono-rail  می باشد که قبلا در گیتار های multiscale کمپانی Ibanez مشاهده می شد.

 

سری گیتار های RG6PPBFX Premium در تعداد محدود

 

گیتار های RG1121PB، RG1120PBZ و RG1127BFX

مدل RG1121PB، RG1120PBZ و گیتار ۷ سیم RG1127PBFX همراه با بدنه های بیسوود آمریکایی، تاپ های صنوبر (poplar)، فینگربرد های آبنوس همراه با فرت های طلایی EVO و نک purpleheart و Wizard های ۱۱ تیکه از جنس میپل، گردو و purpleheart می باشند. این گیتار ها همچنین دارای صدف کاری های تزیینی هستند. پیکاپ های DiMarzio، هامباکر های Fusion Edge را پوشش داده، و همراه با سوئیچ سیم پیچ (Coil-tap) به منظور داشتن انعطاف پذیری بیشتر در تونال در کنار هم قرار گرفته اند. سخت افزار شامل تیونر های Gotoh MG-T locking  و بریج فیکس mono-rail برای مدل های RG1121PB و RG1127PBFX می باشد. مدل RG1120PBZ دارای ترمولو Edge-Zero II بوده، و همراه با سیستم سوئیچینگ dyna-MIX10 بر روی سری گیتار های AZ طراحی و عرضه شده است.

 

گیتار های RG1121PB، RG1120PBZ و RG1127BFX

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =