×

برنده های یاماها در جشنواره بهترین طراحی ها در سال ۲۰۱۹

برنده های یاماها در جشنواره بهترین طراحی ها : کمپانی Yamaha اعلام کرد که امسال ۳ طراحی این برند، جوایز طراحی های برتر سال ۲۰۱۹ را دریافت کرده اند، که این جوایز توسط موسسه توسعه طراحی های ژاپن به پیانو های استیج مدل CP88/CP73، گیتار آکوستیک STORIA و کانسورتیوم SoundUD اعطا شد. از سال ۱۹۵۷، Yamaha برنده ۲۸۸ جایزه طراحی برتز در ارتباط با ساز های مختلفی از جمله جایزه سال ۲۰۱۷ برای ساز های بادی شده است. تمام این طرح های برنده جایزه، فلسفه طراحی Yamaha را شامل می شوند، که پنج ویژگی اساسی را ارائه می دهد: طرح های این برند باید یکپارچه، نوآورانه، از لحاظ زیباشناسی خاص، محبوب و متعهد به نیاز های مشتریان باشند.

برنده های یاماها در جشنواره بهترین طراحی ها

پیانو های استیج CP88/CP73

با بیش از ۱۰۰ سال تجربه در طراحی پیانو و ۴۵ سال نوآوری در سینت سایزر ها، پیانو های مدل CP88 و CP73، سنت غنی پیانو های Yamaha بعنوان سری کیبورد های CP جدید برای اجراهای زنده را ادامه داده اند. پیانو های مخصوص استیج مدل CP88/CP73 دارای صدایی با کیفیت پیانو دیجیتال و آکوستیک، لمس (تاچ) واقع گرایانه پیانو و رابط کاربری One-to-One نوآورانه می باشد. پیانو های استیج، با دوام و در عین حال کم حجم و سبک بوده و در هر دو مدل ۸۸ و ۷۳ کلید موجود می باشند.

پیانو های استیج CP88CP73

گیتار آکوستیک STORIA

گیتار آکوستیک STORIA همراه با قابلیت پخش و طراحی که باعث نواختن گیتار را بسیار راحتتر می کنند ارائه شده است. هر سه مدل این گیتار دارای رنگ های منحصر بفرد و فینیش هایی است که دکوراسیون شما را برجسته تر می کنند. همراه با بدنه ای باریکتر، استرینگ (سیم) های کوتاهتر، ارتفاع سیم های مناسب، لبه های گرد در بخش نک، و دیگر موارد، این سری جدید با قابلیت پخش فوق العاده، باعث شده تا این گیتار برای افراد مبتدی ایده آل باشد.

گیتار آکوستیک STORIA

همایش جوایز بهترین طراحی های سال، یک برنامه جامع و سالانه برای ارزیابی برترین طراحی های سال می باشد که توسط موسسه توسعه طراحی های ژاپن برگذار می گردد. منشا اصلی این همایش “سیستم انتخاب بهترین طراحی”  است که در سال ۱۹۵۷ توسط وزارت صنعت و تجارت بین الملل بنا شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =