×

تازه های دنیای تجهیزات موسیقی در ماه مه ۲۰۲۱

در این مقاله همراه سازکالا باشید تا از تازه های تجهیزات موسیقی دنیا نام ببریم و با قابلیت های فوق العاده آن ها آشنا شویم.

کمپانی پریسونس از مانیتور کنترلر جدید خود با عنوان Microstation BT همراه با قابلیت بلوتوث رونمایی کرد.

Microstation BT

این مانیتور کنترلر این امکان را به شما می‌‎دهدکه از خروجی aux گوشی هوشمند خود استفاده کرده و صدای خروجی آن را در اسپیکر مانیتورهای خود بشنوید، همچنین این محصول یک خروجی اختصاصی برای ساب ووفر دارد که می‌توانید ساب ووفر خود را به آن وصل کرده و صاحب سیستم پخش ۲.۱ شوید، از دیگر نکات جالب درباره این محصول می‌توان به دکمه بایپس ساب ووفر اشاره کرد که با فشردن آن ساب ووفر قطع شده و تنها اسپیکر مانیتورینگ‌ها به صورت استریو کار می‌کنند.

کنترل این محصول بسیار ساده و راحت است یک دکمه بزرگ در وسط آن برای کنترل راحت حجم صدا قرار دارد.

این محصول با قیمت پایه‌ای ۱۲۹ دلار عرضه شده است.

Fabfilter پلاگین جدید Timeless 3 را منتشر کرد.

Fabfilter

این پلاگین که شبیه‌ساز یک Tape Delay است، دارای رابط کاربری بهبود یافته نسبت به نسخه قبل و الگوریتم‌های بهبود یافته می‌باشد؛ درمیان تغییرات انبوهی که در نسخه جدید این پلاگین وجود دارد، پریست‌های کارخانه این محصول از نو باز طراحی شده که شامل تغییرات اعمالی بر این نسخه می‌باشد و کاربر می‌تواند برای هر موقعیتی که می‌خواد یک پریست پیدا کند.

قفل سخت افزاری iLok با رابط تایپ سی رونمایی شد

قفل سخت افزاری iLok

از زمانی که این قفل سخت افزاری ۲۰ سال پیش تولید شد، بدون هیچ گونه رمز گشایی باقی مانده است، اکنون با وجود نسل این قفل سخت افزاری امکان ذخیره سازی بیش از ۱۵۰۰ لایسنس نرم افزاری در آن وجود دارد. همچنین قابلیت ZDT باعث می‌شود تا در صورت گم شدن و یا از بین رفتن این قفل سخت افزاری دسترسی شما از نرم افزارهایتان گرفته نشود.

این محصول با قیمت کارخانه ای ۵۹ دلار عرضه شده است.

سخن آخر

در این مقاله راجع به تازه های دنیای تجهیزات موسیقی سال ۲۰۲۱ صحبت کردیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =