Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
product

مشاوره خرید ساز

مشاوره خرید ساز و تجهیزات استودیویی

خرید ساز تصمیمی مهم برای یک نوازنده است که باید با توجه به سلیقه و علاقه شخص انجام شود. سازی که دارای صدای خوب، کیفیت بالا و راحتی در نوازندگی است می‌تواند یک همراه خوب در یادگیری موسیقی باشد. سازکالا یک وب سایت معتبر و مجهز در زمینه فروش انواع ساز و تجهیزات استودیویی است که با داشتن مشاوران حرفه‌ای و متخصص، شما را در خرید بهترین سازها و تجهیزات استودیویی همراهی می‌کند.

شما می‌توانید با شماره گیری 02154772 و یا حضور در فروشگاه سازکالا در خیابان لارستان با مشاوران سازکالا صحبت کنید و اطلاعات لازم را درباره ساز و تجهیزات مورد نظرتان دریافت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق وب سایت ما، نظرات کاربران، مقایسه قیمت، مشخصات فنی، تست صدا و عکس‌های محصولات را مشاهده نمایید.

مشاوره خرید ساز و تجهیزات استودیویی

بهترین کیفیت و قیمت را از سازکالا بخواهید

سازکالا تنها نماینده رسمی برند کرگ و یاماها و بسیاری از برندهای معتبر دنیا که در صفحه اول سایت در بخش برندها اشاره شده است، می‌باشد و تمامی محصولات موجود در فروشگاه ما دارای بهترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت می‌باشد.

ما برای اطمینان شما از کیفیت محصول، امکان هفت روز مهلت تست فنی را فراهم کردیم تا با رضایت خاطر، ساز و یا تجهیزات مورد نظر خود را تهیه کنید. همینطور امکان پرداخت به صورت نقد و اقساط و پرداخت در محل برای سراسر ایران و ارسال رایگان (برای سفارش بالای یک میلیون تومان) را نیز برای شما عزیزان فراهم آوردیم.

خدمات سازکالا

 سازکالا انواع گیتار و تجهیزات مرتبط با آن (الکتریک، آکوستیک، کلاسیک، فلامینکو، بیس و افکت، پدال)، پیانو (پیانو دیجیتال، پیانو آکوستیک)، کیبورد (ارنجر، کیبورد آموزشی، ورک استیشن، سینتی سایزر،پیاژور)، تجهیزات استودیویی (میکروفون، کارت صدا، هدفون استودیویی، اسپیکر مانیتورینگ، پری آمپ استودیویی، میدی کنترلر، پکیج استودیویی، میکسر)، محصولات سنتی (سه تار، تار، تنبک، سنتور، عود، دف، کمانچه، باغلاما)، سازهای بادی، زهی، کوبه ای، و لوازم جانبی (لوازم جانبی پیانو، کیبورد، گیتار، استودیویی، مترونوم و تیونر) را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس بودجه، سطح مهارت و سبک موسیقی خود گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

منتظر شما عزیزان هستیم.