Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
product

کارت صدا Universal Audio Volt 476

کارت صدا Universal Audio Volt 476

×
برای اطلاع از تخفیف ویژه و موجودی لطفا شماره خود را وارد کنید
جهت ثبت شماره موبایل خود روی دکمه زیر کلیک کنید
۸۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

موجود در انبار

فروش ویژه شد خبرم کن
ویژگی ها
  • نوع اتصال : USB-C
  • نوع کارت صدا : رومیزی
  • نرخ نمونه برداری : 24bit-192Khz
  • ورودی میکروفن : 4x Combo (XLR-TRS)
  • ورودی آنالوگ : 2x 1/4" (Hi-Z)
  • خروجی آنالوگ : 4 عدد
× اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی
  • پرداخت در محل
    پرداخت در محل برای سراسر ایران
    فروش اقساطی
    فروش اقساطی بدون ضامن, بازپرداخت 12 ماهه
    7 روز ضمانت فروش
    7 روز ضمانت فروش کالا در صورت احراز شرایط و مشکل فنی
    صمانت اصل بودن کالا
    ضمانت اصل بودن کالا تمامی کالاها دارای گارانتی معتبر
    • مشخصات فنی
    نوع اتصال USB-C
    نوع کارت صدا رومیزی
    نرخ نمونه برداری 24bit-192Khz
    ورودی میکروفن 4x Combo (XLR-TRS)
    ورودی آنالوگ 2x 1/4" (Hi-Z)
    خروجی آنالوگ 4 عدد
    ورودی و خروجی میدی دارد
    سیستم عامل IOS, Mac, Win
    اندازه 17x24x13 سانتی متر
    وزن 1.2 کیلوگرم
    برند Universal Audio
    پردازشگر داخلی ندارد
    I/O 4x4
    تعداد پری امپ 2
    • ویدیو
    ×
    محمدی ۱۴۰۵/۰۳/۰۱
    باسلام مولتی افکتهای گیتارالکتریک که عنوان میشه بعنوان کارت صدا قابل استفاده هستن فقط جهت رکورد ساز بر روی نرم افزارهای داو میشه روی آن حساب کرد آیا جوابگوی ضبط ورکورد صدای خواننده می‌توان استفاده نمود یا کارت صدا لازم هست ؟ تشکرازتوجهتان
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    درود برای تمام مواردی که گفتید کارت صدا نیاز هست
    سعید ۱۴۰۴/۱۲/۲۲
    سلام این مدل بهتر یا ssl+ سری جدید و سوال مهمتر اینکه پردازنده داخلی در کارت صدا چقدر اهمیت داره و‌ ایا این مدلها پردازنده دارند؟
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۵/۰۲/۰۱
    درود هر 2 این مدل مناسبن ولی خب تا مقداری برای دسترسی و امکانات 476 ولی SSL+ 2 تا ورودی هدفون داره تفاوت تو این نقطه هست بیشتر ولی Preamp و Convertor کارت صدا Volt بهتر هست توی کارت صدا های میان رده و تفکری که از DSP دارید به اون شکل در کارت صداهای میان رده دیده نمیشه.
    بهرام وطن دوست ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    با سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس محترم بنده در انتخاب این کارت صدا و 4i4 نسل چهارم فوکوسرایت مردد هستم میشه بفرمایید داینامیک رنج و هارمونیک دیستروشن کدام کارت صدا بیشتر است و کدام کارت صدا کیفیت بهتری دارد ممنون میشم🙏
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    درود بر شما هر دو کارت صدای کیفیت بسیار خوبی در اختیارتون قرار میدن. اگر ویژگی کمپرسور براتون اهمیت داره این مدل گزینه بهتری هست.
    موزیک ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    نظرتون برای ضبط گیتار فوکوس رایت
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سلام دوست عزیز لطفا تماس بگیرید 02154772
    موزیک ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سلام این مدل برای ضبط بهتره یا فوکوس رایت اسکارلت 2i2 اون ارزون تره اما air mode هم داره که این نداره
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سلام دوست عزیز Air Mode تکنولوژی مختص فوکوسرایت هستش
    فراز ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    سلام تیم ساز کالای عزیز تو این قیمت نظر شما چه برندی چه مدلی بهتر هستش ؟ برای ضبط می خواستم ممنون میشم راهنمایی کنید.
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    سلام دوست عزیز همین مدل بسیار مناسب و با کیفیت هستش
    • نظرات کاربران
    محمدی ۱۴۰۵/۰۳/۰۱
    باسلام مولتی افکتهای گیتارالکتریک که عنوان میشه بعنوان کارت صدا قابل استفاده هستن فقط جهت رکورد ساز بر روی نرم افزارهای داو میشه روی آن حساب کرد آیا جوابگوی ضبط ورکورد صدای خواننده می‌توان استفاده نمود یا کارت صدا لازم... نمایش بیشتر
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
    درود برای تمام مواردی که گفتید کارت صدا نیاز هست
    سعید ۱۴۰۴/۱۲/۲۲
    سلام این مدل بهتر یا ssl+ سری جدید و سوال مهمتر اینکه پردازنده داخلی در کارت صدا چقدر اهمیت داره و‌ ایا این مدلها پردازنده دارند؟
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۵/۰۲/۰۱
    درود هر 2 این مدل مناسبن ولی خب تا مقداری برای دسترسی و امکانات 476 ولی SSL+ 2 تا ورودی هدفون داره تفاوت تو این نقطه هست بیشتر ولی Preamp و Convertor کارت صدا Volt بهتر هست توی کارت صدا... نمایش بیشتر
    بهرام وطن دوست ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    با سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس محترم بنده در انتخاب این کارت صدا و 4i4 نسل چهارم فوکوسرایت مردد هستم میشه بفرمایید داینامیک رنج و هارمونیک دیستروشن کدام کارت صدا بیشتر است و کدام کارت صدا کیفیت بهتری دارد ممنون... نمایش بیشتر
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    درود بر شما هر دو کارت صدای کیفیت بسیار خوبی در اختیارتون قرار میدن. اگر ویژگی کمپرسور براتون اهمیت داره این مدل گزینه بهتری هست.
    موزیک ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    نظرتون برای ضبط گیتار فوکوس رایت
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سلام دوست عزیز لطفا تماس بگیرید 02154772
    موزیک ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سلام این مدل برای ضبط بهتره یا فوکوس رایت اسکارلت 2i2 اون ارزون تره اما air mode هم داره که این نداره
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    سلام دوست عزیز Air Mode تکنولوژی مختص فوکوسرایت هستش
    فراز ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    سلام تیم ساز کالای عزیز تو این قیمت نظر شما چه برندی چه مدلی بهتر هستش ؟ برای ضبط می خواستم ممنون میشم راهنمایی کنید.
    تیم پشتیبانی ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    سلام دوست عزیز همین مدل بسیار مناسب و با کیفیت هستش
    دیگران را با نوشتن نظرات خود برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    با تشکر
    نظر شما با موفقیت ثبت شد
    تایید