×

بهترین سینت سایزر ها برای افراد مبتدی

بهترین سینت سایزر ها برای افراد مبتدی : پیانو یکی از برجسته‌ترین ساز هایی است که یک نوازنده در طول عمر خود می‌تواند با آن بنوازد، اما این ساز شما را محدود به نواختن ژانرهای محدودی می‌کند. اگر به دنبال ساخت صداهای مختلف هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سینت سایزرها بزنید. کیبورد این سینت سایزرها مانند پیانو صفحه کلیدی بوده اما این سینت سایزرها عملکردی فرای ارنجر و پیانوها دارند.

شما می‌توانید سرعت و قدرت صدای پیانو زمانیکه همر به سیم‌ها ضربه می‌زند را کنترل کنید. سینت سایزرها، از سوی دیگر، دارای امکانات بی نظیری برای فرایند تولید صدا ارائه می‌دهند.

نحوه عملکرد سینت ها

شروع این فرآیند تولید صدا با اوسیلاتورها انجام می‌شود. این دستگاه‌ها از یک سیگنال الکتریکی آنالوگ یا دیجیتال به منظور تولید فرکانس صدایی مشخص بهره می‌برند که شما از این صدا به عنوان صدای اصلی خود استفاده می‌کنید. شما می‌توانید صداهای مختلف از موج سینوسی صاف گرفته تا harsh sawtooth را با این سینت سایزرها در اختیار داشته باشید.

این صدا سپس در مراحل مختلفی به مسیر سیگنال شما تغذیه می‌شود. شما می‌توانید مدت زمان اوج (پیک) ولوم صدای خود را در حالت میکس تعیین کنید. همه این کارها قبل از این است که افکت‌های مختلف، LFO ها و بسیاری موارد جالب و هیجان انگیز دیگر را شروع کنیم.

معرفی بهترین سینت سایزر ها برای افراد مبتدی

Korg Minilogue XD

این سینت سایزر با ۳۷ کلید کوچک، محدوده صداهای بی نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد و قابلیت نوازندگی شما را روز به روز بهتر می‌کند، همچنین شکل موج‌ها و افکت‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. Minilogue XD طیف گسترده ای از تنظیمات از پیش تعیین شده، برنامه‌های مخصوص کاربر، و محدوده افکت‌های با کیفیتی را به لطف پردازش ۳۲ بیتی DSP خود در اختیار شما قرار می‌دهد.

Korg-Minilogue-XD

از جمله ویژگی‌های دیگر این سینت سایزر می‌توان به پلیفونی ۴ صدای آن اشاره کرد، همچنین با این سینت سایزر می‌توانید هر چیزی از بیس لاین‌های مختلف تا لید لاین‌های خلاقانه را تولید کنید.

با استفاده از کیت نرم افزاری SDK کمپانی Korg می‌توانید برنامه‌های خود را به راحتی هر چه تمام‌ تر کنترل کنید. سکوئنسر ۱۶ مرحله‌ای این سینت سایزر، ضبط real-time و مرحله‌ای را در اخیتار شما قرار داده و این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که الگوهای مختلف را لایه بندی و ایجاد کنید.


Novation MiniNova

این سینت سایزر جایگزین مدل Microkorg و یک سینت سایزر قوی برای افراد مبتدی است که کار خود را به تازگی شروع کرده‌اند. این سینت سایزر دارای ۳۷ کلید و قابلیت vocoder می‌باشد اما از جمله تفاوت‌های این سینت سایزر با مدل Microkorg می‌توان به کیفیت بالای صداهای تعبیه شده در آن اشاره کرد.

سینت سایزرها غالبا به دلیل ساختار و کیفیت صدایی خاص پرطرفدار هستند. مدل MiniNova دارای صداهای واقعی، حجیم و قدرتمند است که به راحتی و سریع قابل دسترسی می‌باشند.

Novation-MiniNova

فروش قسطی سینت سایزر های مختلف ساخت برندهای معتبر در سازکالا.


Arturia Microbrute

اولین سینت سایزر تماما آنالوگ لیست ما مدل Arturia Microbrute می‌باشد. برتری مدل Arturia Microbrute در سادگی آن است. این سینت سایزر هزاران ویژگی مختلف ندارد و در واقع تنها از یک اوسیلاتور آنالوگ برخوردار است، افکت‌های محدودی دارد اما از لحاظ عملکردی یک سینت بی نظیر و با کیفیت است.

Arturia-Microbrute

Korg Monologue

لیست سینت سایزرهای مقرون به صرفه و با کیفیت را با این مدل از کمپانی Korg به پایان می‌رسانیم. سینت سایزر Korg Monologue یک هدیه از طرف خدا برای سینتیست‌هایی است که به دنبال صداسازی غنی و با کیفیت می‌گردند.

این سینت سایزر دارای سکوئنسر ۱۶ مرحله ای برای برنامه ریزی بخش‌های مختلف بوده و شامل اوسیلوسکوپ به منظور تولید صداهای با کیفیت و واقعی است. این سینت سایزر دارای قابلیت USB Midi است و بنابراین می‌توانید این سینت سایزر را با تنظیمات DAW خود ادغام کنید.

Korg-Monologue

در ادامه مقاله بهترین سینت سایزر ها برای افراد مبتدی با سازکالا همراه باشید.


سری سینت سایزر های Korg Volca

سری سینت سایزرهای Volca از جمله سینت‌های محبوب برای افرادی است که به دنبال صداهای خاص می‌گردند. از جمله سینت‌های محبوب این سری می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • Volca Keys.
  • Volca Kick.
  • Volca Bass.
  • Volca NuBass.
  • Volca Sample.
  • Volca FM
  • Volca Beats.
  • Volca Madular.

سینت سایزر Volca FM دارای ۳ صدای پلیفونیک، تعداد زیادی از صداهای قابل تنظیم  و صفحه کلاویه ای به سبک ریبون می‌باشد. Korg Volca FM امکان ساخت صداهای جذاب را برای شما فراهم می‌کند. این سینت همراه با کیبورد مولتی تاچ و آپشن‌های صدایی مختلف از جمله سینت‌های آنالوگ محبوب به شمار می‌رود.

این وولکا دارای بدنه سبک و چندین پورت برای استفاده به حالت plug&play می‌باشد. سینت‌های سری وولکا دارای طراحی الهام گرفته شده از Yamaha DX7 بوده و همچنین برخی از ویژگی‌های صدایی DX7 را با خود همراه کرده است.


سینت سایزر Roland JU-06A

مدل JU-06A نسخه بازسازی شده یکی از بهترین سینت‌های تمام دوران است. این سینت مدل بروزرسانی شده مدل Juno 6 است و دارای یک حالت arpeggiator، یک سکوئنسر بهینه شده و عملکرد Chord Memory است که پوشش همه نسخه‌های اورجینال مانند سری‌های Juno را امکان پذیر می‌کند.

سینت JU-06A می‌تواند حتی با باتری نیز کار کرده و دارای یک اسپیکر داخلی برای استفاده‌های پرتابل است، این مدل همچنین می‌تواند با کیبورد K-25m mini از برند رولند مورد استفاده قرار گیرد. اگر به دنبال اجرای لایو با JU-06A هستید، توصیه می‌کنیم این مدل با یک میدی کیبورد بزرگ‌تر جفت شود تا نهایت استفاده را از سینت خود در اختیار داشته باشید.


سینت سایزر Korg MS20-Mini

MS20-Mini بازسازی Korg از مدل کلاسیک MS20 دهه ۱۹۷۰ است. این سینت سایزر یکی از بهترین سینت سایزر ها برای افراد مبتدی است و صدایی تقریباً یکسان با سینت اصلی دارد که مشخصه بسیاری از صداهای دهه ۸۰ و ۹۰ بود و در روزهای اولیه موسیقی هاوس و تکنو بسیار اهمیت داشته. MS20-Mini با همان مدار آنالوگ اصلی ساخته شده است و دارای امکانات طراحی صدا بی نهایت با قابلیت‌های نیمه ماژولار است و یک پردازنده سیگنال خارجی را در خود جای داده است که به کاربر اجازه می‌دهد صدای خارجی را با استفاده از فیلترهای سینت پردازش کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *