×

معرفی میکروفن کاندنسر جدید Austrian Audio

مدل استودیویی OC818 توسط پرسنل سابق AKG طراحی شده، میکروفن کاندنسر جدید Austrian Audio با دیافراگم بزرگ است که دارای قابلیت ضبط دقیق و سفارشی سازی صدای بی نظیری برای تهیه کنندگان و متخصصان حوزه ضبط می باشد. کپسول سرامیکی ۱ اینچی دارای ۲ روکش پلیمری طلایی به منظور فعال کردن الگوهای قطبی می باشد. به منظور تنظیم OC818 روی حالت هایپرکاروئید ۸ شکل، همراه یا کاردیوئید می‌توانید از ۵ حالت سوئیچ مختلف استفاده کنید. هر دیافراگم برای ضبط دو کاناله، به یک کانکتور خروجی متصل شده  که امکان طراحی الگوی قطبی مورد نظرتان را از طریق پلاگین های رایگان PolarDesigner فراهم می کند.

میکروفن کاندنسر Austrian Audio مدل OC18 Live Set

کاندنسر کاردیوئید همه کاره: این میکروفن در شهر وین طراحی شده است.مدل OC818 یک میکروفن کاندانسر دیافراگم بزرگ همراه با یک الگوی قطبی کاردیوئید ثابت است ، پد های ۱۰- و ۲۰- دسی بل، و ۳ حالت قابل انتخاب برای فیلتر بالا گذر می باشد. میکروفن های Austrian Audio به سختی تحت بررسی اندازه گیری های پیشرفته مورد تست قرار گرفته و با دقت تحمل ۱ دسی بل مطابق شده است، این بدین معنی است که شما می توانید از میکروفن مدل OC18 به همراه یک میکروفن OC18 دیگر در کانفیگ استریو استفاده کنید و نتایج خیره کننده ای دریافت کنید.

الگوی قطبی کاردیوئید همه کاره: اگر در استودیوی خود مجبور بودید تنها از یک الگوی قطبی استفاده کنید، الگوی کاردیوئید الگوی قطبی مورد نظر شماست. مدل OC18 از همان کپسول سرامیکی مدل Vienna CKR12 مانند مدل OC818 می باشد، اما فقط با یک واحد دیافراگم عرضه شده که هزینه ها را کمتر کرده است. با این میکروفن کاندانسر، شما دقیقا عملکرد یکسانی را نسبت به مدل OC818 دریافت می کنید.

میکروفن مدل OC818 Live set

انقلابی در طراحی میکروفن های Austrian Audio: این میکروفن در وین، شهر موسیقی ساخته شده است. میکروفن مدل Austrian Audio مدل OC818 انقلابی در میکروفن های کاندنسر دیافراگم بزرگ با دو خروجی و دارای چند الگوی مختلف می باشد که همراه با کنترل وایرلس اختیاری Onboard طراحی شده است. پردازنده، OC818 انتخابی از چهار الگوی قطبی انتخابی، پد های ۱۰ و ۲۰ دسی بل، و سه فیلتر هایپس قابل تغییر دارد. علاوه بر این، برنامه Polar Pilot نسخه موبایل ( اندروید، IOS)، از طریق دانگل بلوتوث OCR8، الگو های قطبی، فیلتر هایپس و تنظیمات پد را به صورت وایرلس کنترل می کند. این مدل با استفاده از ابزار پیشرفته، ساخت بهترین ضبط های استودیویی را برای شما ممکن می کند.

خرید میکروفن کاندانسر جدید Austrian Audio

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *