×

پرفروش ترین گیتارهای الکتریک حرفه ای

گیتار الکتریک را به عنوان یکی از محبوب‌ترین سازهای دنیا می‌شناسند. می‌توان گفت تقریبا تمام موزیسین‌ها حداقل یک بار از این ساز در موزیک خود استفاده نموده‌اند. یکی از کاربردهای اصلی گیتار الکتریک در ژانرهای متال و راک می‌باشد. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین گیتارهای الکتریک مارکت ایران را به شما معرفی کنیم. در ادامه با سازکالا همراه باشید.


گیتار الکتریک Cort G110

گیتار Cort G110 یکی از مدل‌های پرفروش گیتار الکتریک‌های کمپانی Cort می‌باشد. کمپانی Cort همیشه اعتبار خویش را در زمینه گیتار حفظ نموده است. G110 دارای ظاهری جذاب و ساختار باورنکردنی است. در بدنه G110 از چوب Poplar استفاده شده است. Poplar چوبی مناسب و سبک می‌باشد. دسته این مدل از چوب Hard Maple می‌باشد. همچنین بدنه این گیتار رزونانس و ساستین عالی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از Maple و همچنین Jatoba در فینگربرد این مدل، احساس نوازندگی مطلوبی را برای نوازنده فراهم کرده‌است. تمام این ویژگی‌ها کنار یکدیگر، Cort G110 را به گزینه‌ای مناسب با قابلیت‌های گسترده تبدیل نموده است.

پیکاپ‌های حرفه‌ای و جذاب این مدل باعث شده تا بتوانید کیفیت صدای خروجی بالایی دریافت نمایید. این مدل پیکاپ سینگل کویل در پوزیشن Neck و Middle، به همراه پیکاپ هامباکر در Bridge دارد. از این جهت این امکان را خواهید داشت تا صدای مناسبی در سبک و ژانرهای مختلفی مانند جز، راک، بلوز و … داشته باشید. جدا از این ویژگی‌ها، به لطف ترمولو ۶ Point Vintage Tremolo قادر خواهید بود تا توییست، Bend، و …. داشته باشید.

سلکتور G110 پنج حالته (۵-Way Blade Pickup Switch) می‌باشد. این مدل ۲۲ فرت دارد. از این جهت دسترسی مناسبی به نت‌های مختلف خواهید داشت. ساختار حرفه‌ای و متریال مورد استفاده با کیفیت این مدل، قابلیت نوازندگی و راحتی فوق‌العاده‌ای به نوازنده می‌دهد. برای این گیتار یک ناب Volume مستر و یک ناب Tone مستر در نظر گرفته شده است.

ویژگی های این گیتار الکتریک

  • بدنه گیتار از جنس Poplar
  • دسته از چوب Hard Maple
  • فینگربرد Jatoba
  • پیکاپ‌های HSS و سلکتور پنج حالته

فروش گیتار الکتریک از برندهای مختلف در این قسمت سازکالا.


گیتار Squier Sonic Stratocaster SSS

گیتار الکتریک Squier Sonic Stratocaster SSS نیز یکی از مدل‌های جذاب و پر تنوع Squier است. بدنه این مدل از جنس Poplar بوده و در دسته آن از چوب Maple استفاده شده است. این دو متریال کیفیتی مناسب و وزن سبک دارند. در فینگربرد این گیتار از چوب Indian Laurel استفاده شده است. این متریال نیز تاثیر به سزایی بر کیفیت صدای نهایی دارد. سلکتور این مدل پنج حالته بوده و بریج آن ۶-Saddle Vintage-Style Synchronized Tremolo with Block Saddles می‌باشد.


گیتار الکتریک Squier Bullet Stratocaster

این مدل نیز سازی دیگر از شرکت Squier می‌باشد. Bullet Stratocaster سازی جذاب با ظاهر زیبا از شرکت Squier می‌باشد. این مدل بدنه‌ای از Poplar داشته و در دسته آن از Maple استفاده شده است. بهره گیری از Indian Laurel در فینگربرد گیتار یکی دیگر از نکات بارز آن می‌باشد. سلکتور پنج حالته و بریج ترمولو نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل است. در گیتار Bullet Strat از سه پیکاپ سینگل کویل استفاده شده است. همچنین این مدل دو ناب Tone و یک ناب Volume دارد.

ویژگی‌های اصلی گیتار

  • دسته، استقامت و قابلیت نوازندگی فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد.
  • فینیش زیبا و سخت افزاری برای ویبریشن‌های با کیفیت.

گیتار ARIA PRO II STG 00۴

یک گیتار عالی از کمپانی Aria Pro II. این سری از گیتارهای Aria Pro II را می‌توان به عنوان یکی از بهترین مدل‌ها در رده خود دانست. استفاده از چوب Basswood در بدنه این مدل یکی از نکات مثبت آن است. علاوه بر آن از Maple در دسته استفاده شده است. یکی از بهترین ویژگی‌های این مدل بهره مندی از چوب Rosewood در فینگربرد گیتار است. Rosewood یکی از بهترین متریال‌های مورد استفاده در گیتار می‌باشد که تاثیر فوق العاده ای بر نوازندگی و کیفیت صدای خروجی دارد.

سلکتور پنج حالته به همراه دو ناب Tone و یک ناب Volume، از نکات بارز این مدل می‌باشند. علاوه بر آن استفاده از پیکاپ سینگل کویل در پوزیشن Neck و Middle به همراه یک پیکاپ هامباکر در Bridge باعث شده تا دسترسی بهتری به انواع Tone ها داشته باشید و بتوان در سبک و ژانرهای مختلفی فعالیت نمود.


گیتار الکتریک ESP-LTD MH-10

گیتار الکتریک LTD MH 10 نیز گیتاری فوق العاده از شرکت LTD است. این مدل کیفیتی بالا و در عین حال ظاهری جذاب دارد. ساختار این گیتار باعث شده تا صدایی با کیفیت بالا دریافت نمایید. در بدنه این مدل از چوب Basswood استفاده شده است. همچنین دسته آن از Maple می‌باشد. Maple چوبی سبک وزن بوده و در نوازندگی می‌تواند برای دست چپ کمک آفرین باشد. فینگربرد MH 10 از جنس Hardwood است. استفاده از دو پیکاپ هامباکر در این مدل باعث شده تا صدایی پر حجم و غنی داشته باشیم. تعداد فرت ۲۴ عددی این امکان را به شما می‌دهد تا دسترسی بهتری به نت‌ها داشته باشید. این مدل دارای یک ناب Tone و یک ناب Volume بوده و سلکتور آن سه حالته می‌باشد.


گیتار الکتریک Yamaha Pacifica 012

گیتار Yamaha Pacifica 012 را می‌توان به عنوان یکی از مدل‌های جذاب و فوق العاده یاماها دانست. این مدل از چوب Mahogany در بدنه استفاده می‌نماید. Mahogany یکی از بهترین متریال‌های مورد استفاده در گیتار می‌باشد. این چوب تاثیر فوق العاده‌ای در صدای نهایی می‌گذارد. در دسته این مدل از چوب Maple استفاده شده است. Maple چوبی سبک بوده که تاثیر زیادی در نوازندگی شما دارد. در فینگربرد این مدل از چوب Rosewood استفاده گردیده. Rosewood متریالی فوق العاده بوده که نه تنها صدایی زیبا و جذاب ایجاد می‌کند، بلکه در نوازندگی شما تاثیر زیادی گذاشته و باعث می‌شود راحت تر ساز بنوازید. این مدل دارای پیکاپ سینگل کویل در پوزیشن Neck و Middle بوده و یک پیکاپ هامباکر در Bridge دارد. سلکتور این مدل پنج حالته می‌باشد و ساز دارای یک ناب Tone مستر و یک ناب Volume مستر می‌باشد. گیتار Yamaha Pacifica 012 یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *