×

تست مولتی افکت BOSS ME-80

در این پست به نقد، بررسی و تست مولتی افکت BOSS ME-80 میپردازیم. این مولتی افکت برای گیتار الکتریک و بیس قابل استفاده میباشد و پریستهای زیادی را در خود جای داده است. بر روی پنل آن یک عدد نمایشگر دیجیتال یا SEG مشاهده می کنیم که برای تنظیم مقدار افکت ها و پریستها از آن استفاده می شود. سری ME که یکی از رقیبان سری GT محسوب میشود ، از تکنولوژی COSM بهره برده است که میزان نویز و صداهای اضافی را به حداقل رسانیده و کیفیت بینظیری را به شما ارائه میکند.

ویدیو تست مولتی افکت BOSS ME-80

از تفوتهای دیگر سری ME و GT میتوان به استفاده از LCD در سری GT و نمایشگر دیجیتالی سری ME اشاره کرد. شما در بخش PRE Amp طیف وسیعی از پریست ها را در اختیار دارید که میتوانید صداهای CLEAN تا Distortion را با آن بنوازید. شما میتوانید مولتی افکت BOSS ME-80 را از طریق کابل USB به کامپیوتر یا دستگاه MAC خود متصل کنید و از پریست های بیشتری بهره مند شوید. این پریستها که با نام Live Mode در اختیار شما قرار گرفته اند، شامل اجراهای زنده چندین خواننده میشوند که دقیقا همان صدا را در اختیار شما قرار داده اند. شما میتوانید نرم افزار Boss Tone Studio را از طریق این لینک از سایت BOSS دانلود کنید.

علاوه بر پریست های بیشتری که از طریق اپلیکیشن در اختیار شما قرار می گیرد،‌ شما میتوانید فایل هایی که به هنگام نواختن ضبط کرده اید با فرمت DAW از مولتی افکت به کامپیوتر و یا MAC انتقال دهید. این محصول همچنین شامل سه باند اکولایزر و افکتهای متنوعی از جمله Delay, Chorus, Flanger و Reverb می شود که میتوانید اطلاعات بیشتر آنها را در ویدیو تست مولتی افکت ME-80 ،‌ که در همین پست برایتان قرار داده شده است مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *