×

تست امپلیفایر Marshall CODE 50

در مقاله دیگری برای شما بیان کردیم که سری CODE، یکی از معروف ترین امپلی فایر های مارشال میباشد. در این پست ویدیو تست امپلیفایر Marshall CODE 50 را که برای تمرین نوازندگی در خانه و اجراهای کوچک مناسب میباشد قرار داده ایم. این امپلی فایر از یک اسپیکر ۵۰ واتی قدرتمند بهره برده است و دارای پریست های پرکاربرد نوازندگان معروف در سبک های راک،‌متال و بلوز میباشد. از مزایای این محصول باید به ۱۰۰ نوع پریست مختلف در آن اشاره نمود که از طریق یک پنل ساده با LCD قابل انتخاب میباشند.

ویدیو تست امپلیفایر Marshall CODE 50

از دیگر قابلیتهای این امپ اتصال بی سیم بلوتوث و همچنین پشتیبانی از اتصال USB میباشد که میتواند به گوشی موبایل یا رایانه شما متصل شود. از طریق اتصال بلوتوث می توانید موزیک دلخواهتان را از اسپیکرهای CODE 50 پخش کنید و نیازی به سیم های کابل AUX نخواهید داشت. دستگاه های پخش کننده ای که قاقد اتصال بلوتوث میباشند، میتوانند از طریق پورت AUX به امپلی فایر Marshal CODE 50 متصل شوند. برای خرید این محصول میتوانید به صفحه فروش امپلی فایر Marshall CODE 50 مراجعه کنید.

اتصال USB نیز افکت ها و پریست های بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد و تنظیمات دقیقتری را برای افکتهای Reverb, Delay و … به شما ارائه میکند. پورت Footswitch که بر روی پنل قرار گرفته است، به شما امکان جابجایی میان ۱۰۰ افکت مختلف،‌ بدون ایجاد وقفه در نواختن را میدهد. تیونر داخلی آن نیز شما را از خرید یک تیونر مجزا بی نیاز کرده است و براحتی میتوانید سازتان را با آن از طریق LCD کوک کنید. اطلاعات بیشتر درباره این امپ را میتوانید در ویدیو تست امپلیفایر Marshall CODE 50 که در همین پست برایتان قرار داده شده است مشاهده نمایید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *