×

تست امپلی فایر VOX MINI5 RM

اگر به دنبال یک امپ با  کیفیت در ابعاد کوچک برای تمرینات خانگی خود هستید، ویدیو تست امپلی فایر VOX MINI5 RM را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با امکانات این امپ آشنا کنیم، با ما همراه باشید.
این امپ با اینکه ابعاد کوچکی دارد، امکانات آن خیره کننده به نظر میرسد. این محصول به جای استفاده از پورت هدفون از یک سوئیچ سه حالته برای تنظیم صدای خروجی استفاده میکند، در کنار این سوئیچ میتوانید با دقت بالاتری توسط ولوم،‌ میزان صدای خروجی را تنظیم کنید. این سوئیچ بین حالتهای ۵w , 1w و ۰.۵w قابل تنظیم میباشد.

بررسی و تست امپلی فایر VOX MINI5 RM

دو عدد جک ورودی بر روی این امپ قرار داده شده است، یک پورت برای اتصال گیتار و پورت دیگر برای اتصال میکروفون میباشد. کانال میکروفون کاملا مجزا از کانال گیتار بوده و افکتهای این دو بر یکدیگر تاثیرگذار نخواهند بود. بدین ترتیب براحتی میتوانید در کنار نوازندگی، به تمرین خوانندگی نیز مشغول شوید. برای میکروفون یک افکت Reverb در اختیار دارید، کانال گیتار نیز شامل ۸ نوع افکت مجزا میباشد که میتوانید تست آنها را در ویدیو زیر مشاهده کنید.
از دیگر قابلیتهایی که بر روی امپلی فایر VOX MINI5 RM قرار داده شده است،‌ یک درام ماشین با ۹۹ پریست مختلف میباشد.
میزان Tempo در این درام ماشین توسط یک ولوم قابل تنظیم میباشد و شما سبک های مختلفی از درام همچون راک،‌جز،‌متال و غیره را در اختیار دارید. یک ولوم Editor نیز در کنار درام ماشین تعبیه شده است که به وسیله آن میتوانید سه حالت مختلف از هر سبک درام را انتخاب نمایید. همچنین برای استفاده از تیونر داخلی دستگاه میتوانید از همین کلید، و سه عدد LED که در کنار آن قرار گرفته اند استفاده کنید.

بررسی تارخچه کمپانی VOX , مشخصات فنی

شرکت وکس سال هاست که یکی از شرکت های مشهور در زمینه تولید امپلی فایر ها و افکت های گیتار است و این بار، از امپلی فایر کوچک و کار آمدی رونمایی کرده است که می توانید با استفاده از آن به راحتی به صدای مورد نظر خود دست پیدا کند. امپلی فایر Vox Mini5 Rhythm یک امپلی فایر ۵ وات کوچک است که بابهره مندی از سیستم مادلینگ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به سرعت صدای امپلی فایر های مورد علاقه خود را با تهایت کیفیت در اختیار داشته باشید.

مشخصات فنی VOX MINI5 RM

مهندسین شرکت وکس برای این محصول از ۱۱ عدد امپلی فایر مشهور استفاده کرده اند که به واقعی ترین شکل ممکن شبیه سازی شده اند. در کنار این امپلی فایر ها نیز، ۸ عدد افکت شبیه سازی شده است که دست شما را در ساخت صدای گیتار بسیار باز می گذارد. ۱۱ عدد امپلی فایری که برای این محصول در نظر گرفته شده اند، از میان برترین امپلی فایر های دنیا انتخاب شده اند که از High Gain ترین امپ های دنیا تا Low Gain ترین آن ها را در بر می گیرد. شما می توانید با استفاده از این آمپلی فایر ها در انواع زیر شاخه های متال به نوازندگی بپردازید و یا استفاده از چنل کلین آمپلی فایر هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، بتوانید به راحتی برای نوازندگی در سبک های جز و بلوز استفاده کنید.

در این محصول از افکت های متعددی نیز استفاده شده است که می توانید برای ساخت صدا های خود از آن ها استفاده کنید. برای مثال می توانید از دیلی ها و ریورب ها برای صدا های کلین و یا صدای لید خود استفاده کنید. می توانید از افکت هایی مانند کمپرسور، فلنجر، کورس و ترمولویی که برای این امپلی فایر در نظر گرفته شده برای تولید صدا های خاص استفاده کنید و نتایج جالبی را به دست بیاورید.

درام ماشین حرفه ای برای تمرین حرفه ای!

اما مهندسین شرکت وکس تنها به مادلینگ امپلی فایر مشهور دنیا بسنده نکرده اند و با استفاده از درام ماشین خاصی، این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید ایده های جدیدی را بنویسید و یا به تمرین های خود بپردازید. این الگوی های ریتمیک در ۱۰ سبک مختلف برای شما در نظر گرفته شده که در کنار آن، الگو های مختلفی از مترونوم نیز در نظر گرفته شده است. این به این معناست که می توانید با بیش از ۹۰ ریتم مختلف، ساز بزنید و در نوازندگی پیشرفت کنید.

به لطف طراحی کوچک و جمع و جور، بدنه ای سبک و پشتیبانی از باتری ها، شما می توانید به راحتی Mini5 را با خود حمل کنید و در مسافرت های خود از آن استفاده کنید. همچنین شما می توانید از این محصول به عنوان امپلی فایری برای اجرا های زنده خود استفاده کنید و از تمامی صدا های مختلف آن استفاده کنید.

مشخصات

  • آمپلی فایر کوچک با قدرت ۵ وات
  • بهره مندی از سیستم مادلینگ پیشرفته و بهره مندی از ۱۱ عدد امپلی فایر و ۸ افکت
  • دارای درام ماشین داخلی برای تمرین ها و یا نوشتن ایده ها
  • پشتیبانی از باتری برای حمل و نقل آسان تر
اطلاعات بیشتر و تست و معرفی امپلی فایر VOX MINI5 RM را میتوانید در ویدیو زیر مشاهد نمایید:
مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *