×

جدیدترین کارت صدا های M-Audio

معرفی جدیدترین کارت صدا های M-Audio

شرکت ام آدیو چند مدل از جدیدترین کارت صدا های M-Audio را به بازار عرضه کرده است که در ادامه مشخصات آن‌ها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

کارت صدای M-Audio AIRxHUB USB همراه با HUB داخلی

یک ایستگاه مانیتورینگ ۳ در یک، آمپلی فایر هدفون و USB HUB: اگر شما یک میکسر یا طراح هستید، M-Audio AIR/HUB یکی از مفیدترین ابزارهای ممکن برای شما خواهد بود. این مجموعه شامل یک سیستم مانیتورینگ درجه یک به همراه یک آمپلی فایر هدفون مستقل، USB HUB به منظور شارژ و رابطی برای اتصال دستگاه‌ها می‌باشد.

m-audio-Air-HUB

استودیو مانیتورینگ با کیفیت ۲۴ بیت/۹۶ کیلوهرتز، به شما امکان می‌دهد تا میکس و مسترهای عالی را در اختیار داشته باشید. در عین حال، پردازنده USB HUB حداکثر سه دستگاه، کنترلرها، لوازم جانبی یا هارد دیسک‌های شما را پوشش داده و با اتصال USB-C به ورک استیشن شما متصل می‌شود. مجموعه نرم افزاری که شامل Pro Tools، ۲۰ افزونه افکت‌های Avid، Air Music Technology Xpand، ۲ ابزار جانبی و ۲ گیگابایت محتویات Touch Loop و هر چیزی می‌باشد که شما برای ساخت میکس‌های حرفه ای به آن نیاز دارید.

برای خرید تجهیزات استودیویی حرفه ای به این بخش از سایت سر بزنید.


کارت صدا M-Audio AIR 192X4 USB

کارت صدا AIR192X4 یک کارت صدای ۲ کاناله بی عیب و نقص با کیفیت ۲۴ بیتی/۱۹۲ کیلو هرتز می‌باشد، و دارای مبدل‌های فوق العاده A/D و ورودی و خروجی‌های خاص است. شما یک ورودی پری آمپلی فایر کریستال با نویز پایین / ورودی TRS همراه با پین ۶۲ دسی بل را برای درایو کردن میکروفن‌های کاندانسر استودیویی خود، در کنار ورودی hi-Z به منظور روت کردن مستقیم صداهای گیتار و کلید را در اختیار خواهید داشت.

m-audio-Air-192-4

مجموعه نرم افزاری شامل هاست‌های Pro Tools First و Ableton Live Lite، مجموعه گیتار Avid Eleven Lite و افزونه‌های افکت، تکنولوژی AIR Music سازهای مجازی، و ۲گیگابایت محتوای Touch Loop و موارد مورد نیاز برای ساخت بهترین ضبط‌های ممکن می‌باشد.

پری آمپلی کریستال M-Audio: پری آمپلی فایر با نویز کریستال پایین مدل AIR192X4، ضبط‌های قوی و کیفیتی عالی را برای هر سبک از موسیقی ممکن می‌کند. پری آمپلی فایر کریستال Audio برای ساخت میکس‌های خلاقانه طراحی شده است.

جدیدترین نسل از مبدل‌های A/D: دیستورشن پایین و ظرفیت مدیریت سیگنال بالا در هر ضبط استیجی در اختیار شما خواهد بود، و این امر تنها به لطف مبدل‌های A/D جدید مدل AIR192X4 امکان پذیر است.


کارت صدا M-Audio مدل AIR192x6 USB

این مدل ورژن جدیدتری نسبت به کارت صدای AIR192X4 USB می‌باشد و دارای دو پری آمپلی فایر کریستال Onboard می‌باشد. پری آمپلی فایرهای مدل AIR192X6 USB ضبطی عالی را برای هر سبک از موسیقی فراهم می‌کند. پری آمپلی فایرهای کریستال، میکس‌های خلاقانه با کیفیتی را برای شما رقم می‌زنند.

مدل های جدید  کارت صدا M-Audio

این کارت صدا دارای ۵ پین ورودی و خروجی MIDI می‌باشد: هنگامی که MIDI خود را به کارت صدا M-Audio AIR192x6 متصل می‌کنید، مجموعه ابزارهای مجازی AIR در اختیار شما خواهد بود. همچنین ۲ کانکتور ۵ پین DIN با تمامی تجهیزات MIDI حرفه ای شما سازگار می‌باشد.


M-Audio M-Track Solo Desktop 2×2 USB Audio Interface

کارت صدا USB 2×2 رومیزی M-Audio M-Track Solo که برای نوازندگان، آهنگسازان و ترانه سرایانی که به دنبال ضبط با کیفیت و صداهای تازه با بودجه کم هستند، طراحی و ساخته شده است. این محصول ضبط همزمان ۲ کاناله، عملکرد آسان و یک نرم افزار مفید را فراهم می‌کند. بسته‌ای از DAW، ابزار مجازی و افزونه‌ها نیز بر روی آن در نظر گرفته شده است.

m-audio-m-track-sazkala

M-Track Solo با ورودی میکروفون/لاین ترکیبی XLR-1/4 و ورودی لاین/ساز اختصاصی ۱/۴ اینچی روی پنل جلوی این محصول ، می‌تواند همزمان یک میکروفون داینامیک یا خازنی و یک گیتار/باس الکتریک را در کنار یکدیگر ضبط کند. و با گین‌های جداگانه، روی هر دو ورودی کنترل کامل داشته باشید.

از آنجایی که این کارت صدا دارای دو خروجی مانیتور RCA نامتعادل و خروجی هدفون ۳.۵ میلی متری با کنترل سطح مشترک است، می‌توانید اسپیکرهای اکتیو و هدفون را به آن متصل کرده و صدای آن‌ها را به طور همزمان تنظیم کنید. عملکرد مانیتور مستقیم داخلی به شما امکان می‌دهد سیگنال ورودی زنده با تأخیر صفر را به صورت مونو بشنوید یا سیگنال بازگشت USB را از رایانه خود نظارت کنید.

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید کارت صدا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *