×

معرفی بهترین امپلی فایر های مارشال

اگر برای شروع نوازندگی خود به دنبال یک امپلی فایر مناسب هستید، با ما در این پست با معرفی بهترین امپلی فایر های مارشال همراه باشید.

مارشال تا قبل از معرفی سری CODE به بازار در عرصه مدلینگ دیجیتال امپ‌ها فعالیتی نداشت. سری Code بیشتر همانند یک مولتی افکت به نظر می‌رسد که به وسیله یک پاور امپ (تقویت کننده) به اسپیکر متصل شده است. در این مدل امکانات زیاد همراه با امپ مدلینگ‌هایی که بیشتر از امپلی فایرهای مارشال شبیه سازی شده است وجود دارند.

به عبارتی برای ساخت یک صدای  ایده آل باید از امکانات زیادی در این امپلی فایر استفاده کنید. این سری در چهار مدل ۲۵،۵۰،۱۰۰ و ۱۰۰ هد به بازار عرضه شده است. تفاوت این مدل‌ها در توان خروجی و سایز اسپیکر می‌باشد.

مطالب پیشنهادی : تفاوت صدایی امپلی فایر های وکس، مارشال و فندر

معرفی بهترین امپلی فایر سری CODE مارشال

از بهترین مدل‌های این سری می‌توان به قدرتمندترین آن‌ها یعنی Marshall CODE 100 اشاره کرد که دارای صفحه نمایش LCD نیز می‌باشد. این محصول را می‌توانید در صفحه امپلی فایر گیتار مارشال مشاهده کنید.

برای پردازش یک صدا در CODE کار بسیار آسانی پیش رو دارید. پری امپ‌ها، افکت‌ها، کب سیمولیتور همگی پیش روی شما هستند؛ با فشار یک دکمه آن‌ها را انتخاب می‌کنید و تنطیمات مربوطه را انجام خواهید داد. شاید کار کردن با دکمه‌ها برای شما سخت باشد این مدل قابلیت اتصال به کامپیوتر و گوشی هوشمند را نیز دارد. به راحتی می‌توانید صدای مورد نظرتان را پردازش کنید.

معرفی سری CODE مارشال

برای این مدل فوت سوییچ با امکان عوض کردن پری ست‌ها  طراحی شده است که به زبان ساده‌تر برای اجرا  می‌توانید از این امپ به عنوان یک مولتی افکت استفاده کنید. به راحتی با فشار یک سوییچ می‌توانید بانک و پریست‌های مختلفی را در یک آهنگ اجرا کنید.

معرفی امپلی فایر های سری MG مارشال

به جرات می‌توان گفت این سری متنوع‌ترین و بهترین امپلی فایرهای مارشال را در خود جای داده است. مدل‌های مختلف سری MG اوایل در هندوستان تولید می‌شده است. این مدل هم اکنون در ویتنام و با کیفیت بسیار عالی تولید می‌شود.

در این سری سعی شده تا صداهای اصیل مارشال با قیمت مناسب در اختیار گیتاریست‌های مبتدی قرار گیرد. بر خلاف سری Code افکت‌ها در این مدل متنوع نیستند اما شبیه سازی صدای امپ بسیار با کیفیت است. سعی شده شکل ظاهری همانند مدل‌های تیوب معروف برند مارشال باشد و استفاده از چنل و افکت‌ها بسیار آسان است.

سری MG Gold مارشال به تازگی به بازار عرضه شده است. مارشال این سری را در ۹ مدل مختلف تولید کرده است. در هر سطحی از نوازندگی که قرار دارید انتخاب یکی از این مدل‌ها گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. شبیه سازی صدای امپلی فایرها بسیار پیشرفت کرده و افکت‌ها متنوع‌تر شده است.

در مدل MG102FX از دو اسپیکر استفاده شده است. این مدل برای اجراهای کوچک استیج بسیار مناسب می‌باشد همچنین قابلیت اتصال فوت سوئیچ برای اجرا را نیز دارد. می‌توانید نمونه‌های این سری را در صفحه MG Gold Series مشاهده کنید.

معرفی سری MG مارشال

بهترین امپ مارشال برای شروع نوازندگی

این سری در مدل‌های بسیار متنوعی تولید شده از مدل ۱۰ وات برای تمرینات خانگی تا مدل ۱۰۰ وات برای اجرا در سالن‌های کوچک. مدل‌های تولید شده در وات‌های ۱۰،۱۵،۳۰،۵۰ و ۱۰۰ به بازار ارائه می‌شوند که تمام نیازهای نوازندگان در هر سبکی را  برآورده می‌کنند. برای شروع به یادگیری شاید آنچنان به افکت‌های متنوع احتیاجی نداشته باشید پس سری MG با قیمت مناسبی که برای محصولات خود در نظر گرفته است می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

یکی از بهترین و ارزان قیمت‌ترین مدل‌های این سری، که از کیفیت مناسبی نیز برای تمرینات شما برخوردار است امپلی فایر Marshall MG10G است. MG10G یکی از بهترین امپلی فایرهای مارشال بوده و توان آن ۱۰ وات است. این امپ دارای دو نوع افکت متفاوت است که نیاز شما را برای نواختن در تمامی سبک‌ها پاسخگو خواهد بود.

آمپلی فایر هایMarshall AVT

یکی از بهترین سری امپلی فایر های تولید شده توسط شرکت محبوب مارشال، سری AVT است. این آمپلی فایرها که با تکنولوژی ترکیبی شاخته می‌شوند، ترکیبی از آمپلی فایرهای لامپی و سالید هستند. ساخت این آمپ‌ها باعث می‌شود تا نوازندگان گیتار در سراسر دنیا با قیمتی کمتر به صدایی نزدیک به آمپ‌های فول تیوب دست پیدا کنند و از گرمای صدای این آمپلی فایرها بی بهره نمانند.

آمپلی فایر هیبریدی

امپ های پرتابل مارشال  سری MS

امپ‌های پرتابل سری MS امپی تمرینی مناسب برای نوازندگان مبتدی و یک گزینه قابل حمل برای گیتاریست‌های حرفه‌ای می‌باشد.این مدل که هم از صدای کلین و هم از صدای دیستورشن بهره می‌برد گزینه بسیار خوبی برای انواع سبک‌ها می‌باشد. داشتن یک امپلی فایر پرتابل کم حجم و سبک برای هر گیتاریست لازم می‌باشد. در هر سطحی از نوازندگی که هستید زمان تمرین برای شما غیر قابل پیش بینی می‌باشد. پس داشتن یک امپلی فایر مارشال سری MS می‌تواند کاملا منطقی باشد!

 

بهترین امپلی فایر های مارشال Marshall-MS-2C-1

سخن آخر

در این مقاله راجع به بهترین امپلی فایر های مارشال صحبت کردیم و انواع آن‌ها را نام برده و مورد بررسی قرار دادیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان سازکالا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *