×

بهترین آمپلی فایرهای قابل حمل در سال ۲۰۲۳

تمامی آمپلی فایر‌هایی که در دهه‌های گذشته برای نوازندگان گیتار الکتریک ساخته شده را به نوعی می‌توان محصولات قابل حمل در نظر گرفت. ممکن است بسیاری از این آمپلی فایر‌ها به دلیل طراحی بزرگ خود، حمل و نقل را به کاری مشکل تبدیل کنند، اما به طور کلی نوازنده‌های بسیاری آمپلی فایر‌های خود را برای اجرا‌های زنده با خود حمل می‌کنند. در مقاله آمپلی فایرهای قابل حمل همراه ما باشید.

اما در این مقاله قصد داریم به سراغ آمپلی فایر هایی برویم که بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید، به مسافرت و یا مکان‌های مختلف رفته و با استفاده از آن‌ها به اجرای زنده، تمرین و یا حتی نوشتن ایده‌های مختلف بپردازید.

همه ما می‌دانیم که نواختن و یا نوشتن ایده‌های موسیقی به سریع‌ترین شکل ممکن، یکی از مهم‌ترین کار‌هایی است که باید انجام دهیم و در این مقاله قصد داریم شما را با محصولاتی آشنا کنیم که با خرید آن‌ها می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنید. با ما در ادامه همراه باشید.

در دهه‌های گذشته، بسیاری از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید آمپلی فایر به ساخت آمپلی فایر‌های کوچک روی آوردند و دلیل آن این است که این شرکت‌ها به دنبال تولید محصولاتی هستند که نوازندگان بتوانند در هر شرایطی از آن‌ها استفاده کرده و صدای خوبی را به دست آورند. در ادامه با ۱۲ محصول که از دید ما، بهترین آمپلی فایرهای قابل حمل در سال ۲۰۲۳ بوده اند، آشنا خواهید شد.

آمپلی فایرهای قابل حمل

۱. امپلی فایر Blackstar Fly 3 Bluetooth

کمپانی Blackstar یکی از شرکت‌های معروف تولید کننده امپلی فایر در دنیا، اکنون با تولید امپلی فایر بلوتوث BLACKSTAR FLY3 BT – BLUETOOTH، نوازندگی در هر جایی و در هر شرایطی را برای نوازندگان ممکن ساخته است.

این امپلی فایر با دارا بودن چنل‌های Clean و Overdrive، یک افکت دیلی دیجیتال Tape Delay، یک اسپیکر ۳ اینچی، ورودی AUX و قابلیت اتصال به بلوتوث برای گوش کردن به موسیقی و یا هم نوازی با بکینگ ترک‌های دلخواه، یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که به دنبال خرید یک امپلی فایر قابل حمل و جمع و جور هستند.

۲. امپلی فایر LANEY MINI-ST-LION-2 MINI GUITAR AMP

کمپانی لینی با تولید امپلی فایرهای قابل حمل سری Mini Lion، کیفیت و شخصیت صدایی سری‌های افسانه ای Lionheart را در قالب یک امپلی فایر کوچک و قابل حمل با قیمت مناسب به شما ارائه می‌کند. امپلی فایر LANEY MINI-ST-LION-2 MINI GUITAR AMP با پشتیبانی از اپلیکیشن Tonebridge، با استفاده از اتصال تلفن همراه به شما امکان دسترسی به صدها افکت صدایی مختلف را می‌دهد.

 امپلی فایر Laney Mini Lion

۳. امپلی فایر VOX Mini Go 3

کمپانی VOX یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده امپلی فایر و تجهیزات موسیقی در جهان، با تولید و عرضه امپلی فایرهای سری Mini Go، تنوع گسترده ای از شبیه سازهای امپلی فایرها و افکت‌های مختف را در اختیار نوازندگان قرار داده است. امپلی فایر VOX Mini Go 3 یکی از مدل‌های تولید شده از همین سری می‌باشد که با شبیه سازی ۱۱ مدل امپلی فایر، ۶ افکت صدایی جذاب و در اختیار داشتن انواع مختلفی از ریتم‌های درامز، تمامی نیازهای شما را برای تمرین‌های شخصی و یا اجراهای کوچک برآورده می‌کند.

امپلی فایر VOX Mini Go 3

۴. آمپلی فایر Yamaha THR10C۲

شرکت یاماها از جمله مشهورترین شرکت‌ها در زمینه تولید آمپلی فایر‌ها می‌باشد و سری آمپ های THR این شرکت به طور اختصاصی برای گیتار‌های الکتریک ساخته شده است. با استفاده از آمپلی فایر، نه تنها می‌توانید تمرین قطعات مختلف بپردازید، بلکه می‌توانید با استفاده از آن به ضبط دمو‌ها و یا ضبط کردن ایده‌های تازه تان بپردازید.

این محصول دارای ۱۰ وات قدرت است و می‌توانید بین ۵ آمپلی فایر مختلف، یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از افکت‌های مختلف به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

آمپلی فایر  Yamaha THR10C

۵. آمپلی فایر Blackstar Super Fly

این آمپلی فایر با ویژگی‌های فوق العاده ای که دارد بسیار ایده ال برای نوازندگان خیابانی می‌باشد. صدای خروجی به صورت استریو، و قدرت خروجی ۱۲ وات به وسیله دو اسپیکر ۳ اینچ تولید می‌گردد. یکی از ویژگی‌های این محصول، ورودی مجزا برای اتصال میکروفون بوده که به وسیله کنترلرهای اختصاصی از جمله اکولایزر دو بانده و ریورب مجزا قابل تنظیم می‌باشد.

برای لاین گیتار هم اکولایزر سه بانده و ریورب مجزا و همچنین قابلیت انتخاب سه مد ورودی آکوستیک، الکتریک و اوردرایو وجود دارد که به معنای دو کاره بودن این امپ هم به وسیله گیتارهای آکوستیک وهم الکتریک می‌باشد. قابلیت باطری خور بودن این آمپلی فایر، امکان اتصال پخش کننده موسیقی به وسیله تکنولوژی بلوتوث و همچنین صدای خروجی فراگیر استریو، این آمپلی فایر را تبدیل به یک آمپلی فایر قابل حمل ایده آل به خصوص برای نوازندگان خیابانی کرده است.

5. آمپلی فایر Blackstar Super Fly

۶. آمپلی فایر Roland Cube Street

هرگاه نام آمپلی رولند به میان می‌آید، نوازنده‌های گیتار یاد افکت‌های شرکت باس می‌افتند. این شرکت به تازگی از یک آمپلی فایر جدید و کوچک رونمایی کرده که می‌توانید با آن صدایی است استریو را دریافت کنید. این محصول دارای دو عدد اسپیکر ۶.۵ اینچی است و نه تنها می‌توانید با آداپتور مخصوص با آن به نوازندگی بپردازید، بلکه می‌توانید از ۶ عدد باتری AA برای نوازندگی با آن استفاده کنید. بهره مندی از افکت‌های مختلف و کیفیت ساخت بدنه عالی آن از دیگر نکات مربوط به این محصول می‌باشد.

در ادامه با مقاله بهترین آمپلی فایرهای قابل حمل با ما همره باشید.

  آمپلی فایر Roland Cube Street

۷. آمپلی فایر Blackstar Guitar Combo

ممکن است در اولین مواجهه با این محصول، تصور کنید که آمپلی فایری بسیار کوچک در مقابل شما قرار گرفته، اما صدای این محصول بسیار بلند و زیباست. شما می‌توانید از این محصول برای به دست آوردن صداهای کلین تا دیستورشن استفاده کنید و از طرفی، افکت‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها، یک Tape Delay بسیار خوش صدا می‌باشد. این محصول همچنین از ورودی Mp3 In نیز بهره می‌برد تا بتوانید بکینگ ترک‎‌های مختلف را از طریق آن پخش کنید.

  آمپلی فایر Blackstar Guitar Combo

۸. آمپلی فایر Roland Micro Cube Gx

یکی از کوچک‌ترین محصولات شرکت رولند، آمپلی فایر Roland micro cube است که با ۳ وات قدرت، امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با این محصول می‌توانید صدای ۷ آمپلی فایر مختلف را به دست آورید و همچنین، افکت‌های مختلف از جمله کورس، فلنجر، ترمولو و فیزر برای شما در دسترس خواهند بود. این محصول همچنین دارای یک تیونر داخلی است تا با استفاده از آن به کوک کردن ساز خود بپردازید.

 آمپلی فایرهای قابل حمل  Roland Micro Cube Gx

۹. آمپلی فایر Marshall Ms2

نمیشود از جمله “بهترین آمپلی فایر ها” استفاده کرده و نام شرکت مارشال را به میان نیاورد. این شرکت به تازگی یک آمپلی فایر بسیار کوچک را تولید کرده که نه تنها می‌توانید از آن استفاده کرده و صدای جالبی بدست آورید، بلکه می‌توانید از آن به عنوان دکور نیز استفاده کنید.

پارامتر‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده بسیار ساده اند، اما می‌توانید با استفاده از گیره ای که برای آن ساخته شده، آن را با خود حمل کنید. برای استفاده از آن نیز کافی است تا از یک باتری ۹ ولت استفاده کنید. خرید آمپلی فایر marshall Ms2 از سازکالا.

 آمپلی فایرهای قابل حمل  Marshall Ms2

۱۰. آمپلی فایر Pignose 7-100 Legendary

این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های دنیا در زمینه تولید آمپلی فایر‌های گیتار الکتریک می‌باشد. این محصول یک آمپلی فایر تمرینی ۵ واتی است که با حداقل افکت‌های ممکن تولید شده و تنها برای تمرین‌های شما در موقعیت‌های مختلف طراحی شده است. بدنه مستحکم و قیمت بسیار پایین آن یکی از دلایل فروش بالای این محصول می‌باشد.

 آمپلی فایرهای قابل حمل  Pignose 7-100 Legendary

۱۱. آمپلی فایر Danelectro Aqua N10a

یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هایی که در بازار وجود دارد، این آمپلی فایر جمع و جور و زیباست که صدای آن، می‌تواند برای تمرین کردن در موقعیت‌های مختلف کافی باشد. این محصول یک آمپلی فایر ۱.۵ وات است که دارای یک ورودی هدفون می‌باشد و به این ترتیب می‌توانید از آن برای تمرین‌های خود استفاده کنید. بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده و ظاهر آن حسی کاملا قدیمی را به نوازنده منتقل می‌کند.

آمپلی فایرهای قابل حمل  Danelectro Aqua N10a

۱۲. آمپلی فایر Fender Mini 57

شرکت فندر نیز به تازگی به جمع شرکت‌های تولید کننده آمپلی فایر‌های کوچک پرداخته و این محصول، نتیجه آن است. این آمپلی فایر تنها ۱ وات قدرت دارد و تنها با داشتن یک چنل و سه پارامتر Volume ،Tone و Gain، به شما امکان صداسازی با ساده‌ترین امکانات را می‌دهد. همچنین یک ورودی هدفون برای این محصول در نظر گرفته شده که می‌توانید هنگام تمرین از آن استفاده کنید. وزن این محصول به لطف بدنه پلاستیکی آن بسیار سبک است و برای استفاده از آن می‌توانید از باتری‌های ۹ ولت استفاده کنید.

آمپلی فایرهای قابل حمل  Fender Mini ‘57

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید آمپلی فایر هستید می‌توانید تنوع بالایی از آمپلی فایر‌های کوچک تا بزرگ را در سایت فروشگاهی سازکالا مشاهده کنید، مشخصات هر مدل را بر اساس نیاز خود بررسی کرده و پس از صحبت با کارشناسان فروش اقدام به خرید کالا بر اساس نیاز و سلیقه خود کنید. تنوع بالایی از انواع آمپلی فایر گیتار از برند‌های مشهوری همچون Marshal ،Vox ،Joyo و … در مدل‌های مختلف در منو گیتار بخش امپلی فایر موجود است که می‌توانید بر اساس سبک و گیتار خود، آمپلی فایر خود را به صورت نقد و اقساط تهیه کنید. مقاله آمپلی فایرهای قابل حمل سازکالا را به دوستان و همکاران خود معرفی کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
5 thoughts on “بهترین آمپلی فایرهای قابل حمل در سال ۲۰۲۳
  • تیر ۲۸, ۱۴۰۱ at ۱۰:۱۹ ق٫ظ

    سلام
    میشه موارد استفاده امپلی فایرهارو بفرمایید که با چه دیوایس هایی میشه ازشون استفاده کرد؟

    پاسخ
    • تیر ۳۰, ۱۴۰۱ at ۹:۲۷ ق٫ظ

      سلام دوست عزیز
      آمپلی فایر های استریو برای استفاده خانگی متونن مورد استفاده قرار بگیرن و دارای ورودی برای اسپیکر های استند،بوک شلف،سنتر و ساب هستند.
      درواقع قلب سیستم خانگی اطلاق میشن و قابلیت اتصال به تلویزیون هم دارند.

      پاسخ
  • آذر ۱۶, ۱۴۰۱ at ۰:۵۶ ق٫ظ

    سلام همه امپلی ها خوب بودن من واسه خیابون میخوام. الان خیلی دودل شدم شما دوتا از پیشنهاداته خودتونو به من بگین تا من یه نتیجه گیری کنم

    پاسخ
    • اسفند ۲۵, ۱۴۰۱ at ۱:۵۰ ب٫ظ

      سلام دوست عزیز
      مدل های پرتابل (قابل حمل) که با باطری هم کار میکنن گزینه مناسبی برای اجراهای خیابانی هست، مثل مدل های: blackstar superfly ، vox mini3

      پاسخ
  • آذر ۱۶, ۱۴۰۱ at ۰:۵۷ ق٫ظ

    اواز واسه من مهم تر از گیتاره

    پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *