×

بهترین هدفون های دی جی سال ۲۰۲۲

یک هدفون قابل اعتماد برای هر دی جی ضروری است. کیفیت میکس شما به کیفیت صدایی که می‌توانید آنچه را که در حال وقوع است بشنوید، بستگی دارد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. در این راهنما، به برخی از بهترین هدفون های DJ موجود در بازار امروز را با گزینه‌هایی برای همه سبک‌ها و بودجه‌ها اشاره می‌کنیم.

از مدل‌های حذف کننده نویز درجه یک گرفته تا گزینه‌های ارزان‌تر و قابل حمل، ما مجموعه‌ای از هدفون‌های با کیفیت بالا را گردآوری کرده‌ایم که برای هر DJ در هر سطحی مناسب است. به علاوه، اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، توصیه‌های خرید مفیدی را در پایین صفحه اضافه کرده‌ایم.

وقتی صحبت از بهترین هدفون DJ به میان می‌آید، Sennheiser HD25  تقریباً به یک «استاندارد در صنعت موسیقی» تبدیل شده است و این موضوع بدون دلیل نیست. این مدل هدفونی همه کاره و محبوب با قیمتی مناسب است.

این هدفون دارای صدای قوی است که می‌تواند محیط شلوغ کلاب را با طراحی انعطاف پذیر و سبک وزنی که برای نظارت در غرفه دی جی عالی است و با استحکامی که دارد می‌تواند تا یک برنامه تور موسیقی سنگین را تحمل کند. اکثر عناصر HD 25 نیز قابل تعویض هستند، بنابراین یک پد گوش گم شده یا هدبند ترک خورده نیازی به یک خرید جدید یک هدفون ندارد.

همانطور که گفته شد، در مورد مشخصات HD25 ‌ از «بالاترین محدوده» فاصله زیادی دارند. آنها ارزان ترین هدفون های DJ هم نیستند. بسته به نیازهای شخصی شما، ممکن است پول شما در جای دیگری خرج شود.

Campfire Audio Cascade می‌تواند برای اجرای زنده استفاده شود، اما برای استودیو مناسب تر است، جایی که کیفیت فوق العاده و صدای عالی آن به کاربر پاداش فوق العاده می‌دهد. مطمئناً گران هستند، اما برای ما تقریباً عالی به نظر می‌رسند.

نگاهی داریم به بهترین هدفون های دی جی ۲۰۲۲:

۱. Sennheiser HD 25

در حالی که هر کس ترجیحات و سلیقه شخصی خود را خواهد داشت، هدفون Sennheiser HD 25  به همان اندازه به نظر همگانی نزدیک است که شما در مجموعه ای از شکلاتهای محبوب جهانی خواهید یافت. HD 25 به طور اختصاصی برای مانیتور کردن طراحی شده اند و سطوح بالایی از تضعیف نویز خارجی و توانایی تحمل حجم های شدید صوتی را به راحتی ارائه می‌دهند.

Sennheiser HD 25

آن‌ها دارای یک کپسول قابل چرخش برای گوش دادن تک گوش هستند و در حالی که پدهای چرمی راحت ترین در جهان نیستند، مطمئناً عملکرد بهتری نسبت به سایرین در همان قیمت دارند.

۲. Pioneer DJ HDJ Cue1

جدیدترین مجموعه هدفون پایونیر دی‌جی، بسیاری از انتخاب‌های برنده طراحی را از  HDJ‌های گران‌تر این برند انتخاب کرده و آن‌ها را به قیمت مناسبی برای مبتدی‌ها و دی‌جی‌های حرفه ای کاهش می‌دهد.

در حالی که مشخصات صوتی، مانند امپدانس و پاسخ فرکانسی، کاملاً با محصولات پیشرفته پایونیر مطابقت ندارند، اما همچنان برای مجموعه‌ای از هدفون‌های DJ سطح مبتدی بسیار چشمگیر هستند. از نظر صوتی، اینها از بسیاری از هدفون های گران‌تر موجود در بازار پیشی می‌گیرند.

Pioneer DJ HDJ Cue1

چیزی که ما در مورد Cue1s بیشتر دوست داریم، استایل آنهاست. بسیاری از هدفون های مقرون به صرفه از هدفون های DJ معمولاً ارزان و شبیه اسباب بازی به نظر می‌رسند. اما Cue1s طراحی شیک و حرفه ای دارد که می‌توان با خرید پدها و کابل های گوش رنگی جایگزین آن را سفارشی کرد.

ظاهر آن نیز با برخی از طراحی‌های مورد علاقه دی‌جی ها، مانند بدنه سبک، تاشو و کابل‌های جداشدنی مطابقت دارد.

اگر می‌خواهید کاملاً بی‌سیم باشید، پایونیر مدل Cue1 BT را نیز تولید می‌کند که عملکرد بلوتوث را با حدود ۳۰ دلار بیشتر ارائه می‌کند.

۳. Campfire Audio Cascade

در بالای لیست هدفون های امروز، حداقل از نظر قیمت، هدفون Campfire Audio Cascade قرار دارد. در حالی که قیمت و ظاهر آنها نشان می‌دهد که شما می‌خواهید آنها را در بین پنبه نگه دارید، آنها بسیار خوب ساخته شده اند و کیفیت بالایی دارد و نتایج صوتی فوق العاده ای را ارائه می‌دهند.

Cascades به عنوان هدفون های مانیتور طبقه بندی می شوند، بنابراین مسلماً برای استفاده استودیویی مناسب تر هستند، جایی که محدوده فرکانس وسیع آن‌ها از دقت میکس و مسترینگ اطمینان حاصل می‌کند.

در سطح طراحی، طیف صوتی Campfire همگی از بهترین‌ها در کلاس هستند. توجه به جزئیات در سراسر محدوده فرکانسی بسیار زیاد است، همانطور که در ایرپدهای محدوده Cascade و درایورهای سفارشی مشهود است. مطمئناً این مدل گرانی می‌باشد، اما مطمئناً آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید.

Campfire Audio Cascade

۴. Technics RPDJ1210

اگرچه ممکن است این هدفون شبیه چیزی از قرن گذشته به نظر برسند، اما Technics RPDJ1210 یکی از بهترین هدفون های دی جی می‌باشد و از طراحی مستحکم و کیفیت ساخت قوی نسبت به نکات زیبایی شناختی فانتزی برخوردار است.

با تعدادی ویژگی که به طور خاص برای استفاده حرفه ای دی جی طراحی شده است، این محصول همان چیزی است که از یکی از بزرگترین برندهای دنیای دی جی انتظار دارید.

ما کابل سیم پیچی را دوست داریم، به این معنی که فضای بیشتری برای پرسه زدن در غرفه دی جی خود دارید، در حالی که آنها را در برابر تعریق مقاوم هستند، یعنی برای کار در مکان های گرم و شلوغ نیز ایده آل هستند.

Technics RPDJ1210

۵. Audio Technica ATH-M50x

هدفون Audio-Technica  در دنیای DJ بسیار مورد احترام است و ATH-M50x کار بسیار خوبی برای نشان دادن دلیل آن انجام می‌دهد. برای شروع، آنها هدفون های خوش ساختی هستند، که به نظر می رسد می‌توانند سال ها خدمات را قبل از اینکه عرضه کنند دوام بیاورند.

ما همچنین طراحی روی گوش آن را دوست داشتیم که وقتی با پشت بسته ترکیب می‌شود، به این معنی است که ایزوله شدن از نویز خارجی عالی است.

چند ترفند خاص برای DJ نیز وجود دارد، مانند چرخاندن پدهای گوش‌ و کابل‌های قابل تعویض، که یک انتخاب مناسب را در تمام مراحل را ایجاد می‌کند.

Audio Technica ATH-M50x

امیدوارم از مقاله بهترین هدفون های دی جی استفاده کرده باشید.

برچسب ها :
مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *