×

گیتار الکتریک ESP-LTD SN-1000

طراحی بدنه و شکل ظاهری گیتار ESP-LTD SN-1000 تا حدود زیادی شبیه به فندر استراتوکستر میباشد، البته در کنار این تشابه دارای تفاوتهای قابل توجهی نیز میباشد. شرکت ESP در سال ۱۹۷۰ با فروش گیتار الکتریک فعالیت خود را در ژاپن شروع کرد.

پس از گذشت چندسال به علت قیمت بالای گیتار های عرضه شده توسط این شرکت، کمپانی LTD اقدام به طراحی گیتار های الکتریک با طرح های مشابه ESP با قیمت ارزان تر نسبت به ESP کرده و نام آنها را ESP-LTD نهاد.

این سازها مناسب برای سبک های راک و متال طراحی شده اند و کیفیت آنها دست کمی از نمونه های اصلی خود ندارند، به طوری که مورد استفاده نوازندگان مشهوری همچون Kirk Hammet, Ron Wood و George Lynch قرارگرفته است. اگر به نوازندگی سبک راک و متال علاقه مندید، بدون شک گیتار ESP-LTD SN-1000 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بررسی گیتار الکتریک ESP-LTD SN-1000

پیکاپ Neck و Middle از نوع Single Coil Seymour Duncan Hot Single بوده و پیکاپ بریج Humbucker Seymour Duncan Custom 5 است. بر خلاف استراتوکستر، SN-1000 فقط دارای ۲ ولوم میباشد. پیکاپ های نک و میانی برای نوازندگی سبک بلوز و کانتری مناسب بوده و صدای شفاف و عمیقی تولید میکنند.

اما برخلاف آن دو، پیکاپ بریج که دارای Vacuum Wax برای جلوگیری از نویز و ۵ هسته مغناطیسی از جنس نیکل میباشد، صدای ضخیمی تولید میکند که برای سبک های متال و راک استفاده میشوند. جنس دسته Maple و فینگر بورد Rosewood است.

از دیگر تفاوت های آن با Stratocaster، تریس رود این ساز میباشد که در قسمت پایینی فینگربورد ( در نزدیکی پیکاپ Neck ) قرار گرفته است و به سادگی میتوان آن را تنظیم نمود. در نهایت SN-1000 انتخاب مناسبی برای نوازندگی در سبک های بلوز و راک به نظر میرسد.

میتوانید برای خرید این ساز به این صفحه از فروشگاه اینترنتی سازکالا مراجعه کنید: فروش گیتار ESP-LTD Sn-1000

تست گیتار الکتریک ال تی دی ESP SN-1000

در این قسمت، برای شما نقد و بررسی گیتار ESP-LTD SN-1000 را به صورت تصویری آماده کرده ایم که امیدوارم مورد توجه طرفداران گیتار الکتریک قرار گیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =