×

معرفی ۹ مینی آمپلی فایر با صدای قدرتمند

9 مینی آمپلی فایر که صدایی قدرتمند دارند

مینی آمپلی فایرها گزینه ای مناسب برای تمرین، گرم کردن و حتی سفر هستند، اگرچه حجم صدایی محدود دارند. تعداد کمی از مینی امپ‌های امروزی با سیستم‌های iOS نیز سازگاری دارند. در ادامه با ۹ مینی آمپلی فایر با صدای قدرتمند و قابلیت‌های عالی آشنا می‌شویم. با سازکالا همراه باشید.

۱. Roland CUBE Lite

این امپ بیشتر شبیه یک سیستم استریو است تا یک امپلی فایر گیتار. Roland CUBE Lite یک کانال ۲.۱ دارد که صدایی فراگیر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این امپلی فایر توانایی اتصال به صورت بی سیم به آیفون را دارد. CUBE Lite به طرز شگفت انگیزی رنج‌های مختلفی از صدا را ارائه می‌دهد. این امر به لطف سه افکت Reverb ،Tone ،Chorus داخلی COSM امکان پذیر گردیده است. همچنین یک حالت Direct نیز دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا سیگنال را به صورت Dry یا همان بدون افکت رکورد کنید و سپس در پلی بک مدل‌های COSM را اعمال نمایید.

این آپشن همان ‘’reamping’’ است. همچنین با استفاده از نرم افزار CUBE Jam می‌توانید از ویژگی Minus-one استفاده نمایید. اینکه Cube Lite را فقط یک امپلی فایر گیتار بنامیم کماکان اشتباه است. به لطف اسپیکر Full-Range و ساب ووفر این امپ، می‌توان گفت که CUBE Lite یک سیستم مانیتورینگ همه کاره است که برای هر کاری کفایت می‌کند. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از ورودی Line Level Gear میکروفون یا کیبوردتان را به این مدل متصل نمایید.


۲. Roland Micro CUBE GX

اگر برای خرید آمپلی فایر مورد نظرتان به دنبال ویژگی‌هایی مانند پرتابل بودن، طول عمر بالای باتری، گزینه‌های صدای مختلف و گسترده هستید، بهتر است به Roland Micro CUBE GX نگاهی دقیق بیندازید. این امپ از هشت مدل امپ داخلی COSM و هشت افکت DSP بهره مند است. برای ذخیره تنظیمات مختلف امپلی فایر می‌توانید از Memory Function استفاده کنید.

با تغییر ناب بین تنظیمات ذخیره شده و تنظیمات کنونی امپ، شما در واقع در یک افکت دو کانال گیتار خواهید داشت. علاوه بر آن جک i-CUBE Link این امکان را می‌دهد تا امپ را به سیستم iOS تان وصل کنید. باتری‌های Rechargeable این مدل تا حداکثر ۲۶ ساعت دوام دارند. یا حتی می‌توانید با استفاده از آداپتور این امپ را تغذیه نمایید. ویژگی‌های دیگر این امپ شامل: جک AUX، خروجی Headphone و یک تیونر داخلی می‌شود.


۳. Vox Mini5 Rhythm Modeling

این مدل دارای ۱۱ شبیه ساز امپلی فایر داخلی می‌باشد که بر اساس Valvetronix Series طراحی گردیده اند. این امپ از صدای AC30 تا امپ‌های مدرن و امپ‌های متال را ارائه می‌کند. افکت‌های این امپ شامل Compressor،Chorus، Flanger و Tremolo می‌شود. علاوه بر آن چهار نوع ریورب و دیلی مختلف نیز دارد. ویژگی مهم دیگر این مدل این است که ۱۱ ریتم داخلی متفاوت را از ژانرهای مختلف دارد. هر استایل آن ۹ حالت مختلف دارد و می‌توانید تا ۹۹ الگوی ریتمیک جذاب را در این مدل ذخیره نمایید.

باتری این مدل تا ۱۹ ساعت دوام دارد. همچنین ویژگی‌های دیگری که این امپ دارد شامل: ورودی aux و mic، خروجی هدفون می‌شود. کمپانی وکس در این امپ یک افکت دیلی/ریورب برای لاین وکال نیز قرار داده است. بنابراین فرقی نمی‌کند، می‌خواهید با دوستانتان بنوازید، قصد دارید در خانه تمرین کنید یا هر کار دیگری، این امپ یکی از بهترین ابزارهایتان خواهد بود.


۴. Orange Amplifiers Micro Crush CR3

این مدل یکی از ۹ مینی آمپلی فایر با صدای قدرتمند می‌باشد که باتری ۹ ولت به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند. همچنین از یک اسپیکر ۳.۵ اینچی بهره مند بوده و وزن آن از ۲ پوند کمتر است. یک تیونر داخلی دارد. علاوه بر آن از یک دیستورشن بسیار باکیفیت بهره مند بوده و خروجی هدفون نیز دارد.


۵. Blackstar Fly۳

کانال‌های کلین و اوردرایو به اضافه Delay داخلی از ویژگی‌های جذاب این امپ می‌باشد. این مدل همانند دیگر مدل‌ها از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند. اسپیکر ۳ اینچی این امپ اگرچه سایز چندان بزرگی ندارد اما همان تون اصیل امپلی فایرهای بلک استار را دارد. اسپیکر اکستنشن Fly 103 باعث شده تا بتوانید صدای استریویی پرتابل برای گیتار خود داشته باشید.


۶. Yamaha THR10C Classic Modeling

این امپلی فایر تون‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این امر به لطف ۵ شبیه ساز امپ مدلینگ داخلی و ۸ افکت امکان پذیر شده است. تکنولوژی Extended Stereo در این مدل صدایی حجیم و واضح در اختیار شما قرار می‌دهد. پورت USB این امکان را می‌دهد تا  ترک‌های خود را با نرم افزار DAW خود ویرایش کنید. کافی ست این مدل را به گیتار خود وصل کنید تا کیفیت ساخت این مدل را باور کنید!


۷. Marshall MS-2 Mini Amp

ساده و کامپکت. Marshall MS-2 یک ورژن مینی از سری امپ‌های مارشال است که برای دهه‌ها در دنیای امپلی فایر حکمرانی می‌کردند. این امپ کلیدهای پاور، ولوم و تون دارد. باتری مورد استفاده در آن به عنوان منبع تغذیه، یک باتری ۹ ولتی است. علاوه بر باتری، یک جک ۹V این اجازه را به شما می‌دهد تا از اداپتور AC نیز به عنوان منبع تغذیه استفاده کنید.


۸. Danelectro Hodad DH-1 Mini Amp

ظاهر زیبا و Old-school این امپ تمرینی کوچک همراه با کیفیت صدای بالای آن ترکیبی عالی تشکیل داده اند. افکت‌های این مدل شامل: ترمولو و اکو می‌شود. همچنین این مدل از دو اسپیکر مینی استفاده می‌کند. ظاهر زیبا و Old-school این امپ تمرینی کوچک همراه با کیفیت صدای بالای آن ترکیبی عالی تشکیل داده اند. افکت‌های این مدل شامل: ترمولو و اکو می‌شود. همچنین این مدل از دو اسپیکر مینی استفاده می‌کند.


۹. Fender ’۵۷ Mini Twin-Amp

کابینت چوبی این امپ ظاهری وینتیج به آن بخشیده است. فندر در این مدل از یک جفت اسپیکر ۲ اینچی استفاده نموده و کنترل‌های ولوم، تون، به همراه افکت دیستورشن را برای آن قرار داده است. همچنین یک جک ۹V نیز دارد که می‌توانید با استفاده از آداپتور AC آن را تغذیه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *