×

راهنمای خرید محصولات Focal

راهنمای خرید مانیتورینگ های Focal : کمپانی Focal فعالیت خود را از سال ۱۹۷۹ شروع کرد. تا سال ۱۹۸۲، این کمپانی با ساخت اسپیکر های DB13 در جهان خود را مطرح کرد، که این اسپیکر ها از درایور های Polyglass و Polykevlar برخوردار بودند. ۲۰ سال بعد از تولید مدل DB13، کمپانی Focal اولین اسپیکر های مخصوص ضبط استودیویی خود را تولید و روانه بازار کرد. این برند همواره در حال ساخت محدوده وسیعی از مانیتورینگ های مختلف با قیمت و سایز های مختلف می باشد. در متن زیر سری مانیتورینگ های Alpha، Shape و SM6 به شما عزیزان معرفی می شود.

سری محصولات Focal Alpha

سری محصولات Alpha کمپانی Focal گزینه بسیار مناسبی برای خرید مانیتورینگ های مقرون به صرفه همراه با کیفیت عالی را در اختیار شما قرار می دهد. این ماینتورینگ ها نیاز به هیچ آمپلی فایری ندارند. سری های Alpha در سه سایز مختلف عرضه می شوند.

تمام سیستم های مانیتورینگ که در ادامه معرفی شده اند را می توانید در این بخش سازکالا خریداری نمایید.

مانیتورینگ های Alpha 50 کمپانی Focal: یک مانیتورینگ جمع و جور همراه با ووفر ۵ اینچ و توئیتر ۱ اینچی می باشد. این مانیتورینگ پاسخ فرکانسی از ۴۵ هرتز تا ۲۲ کیلوهرتزی را در اختیار شما قرار می دهد. مانیتورینگ مدل ۵۰ برای محیط های کوچک که نیاز به تنظیمات دقیق دارند، مناسب است.

 

Alpha 50 کمپانی Focal

 

مانیتورینگ های Alpha 65 کمپانی Focal : مانیتورینگ های میان رده سری Alpha، مدل Alpha 65 دارای ووفر ۶.۵ اینچی و توییتر ۱ اینچی می باشد. این مانیتورینگ ها برای فضاهای وسیعتر مناسب می باشند. این مانیتورینگ نسبت به مدل قبلی ۵ هرتز پایینتر را هم پوشش می دهد.

 

Alpha 65 کمپانی Focal

 

مانیتورینگ های Alpha 80 کمپانی Focal : بزرگترین مانیتورینگ های سری Alpha دارای ووفر ۸ اینچی و توییتر ۱ اینچ مدل Alpha 80 می باشد. این ماینتورینگ برای صداهای ظریف در موسیقی بسیار مناسب است. از لحاظ قیمتی، کیفیت و پخش صدای این ماینتورینگ ها بی نظیر است.

 

Alpha 80 کمپانی Focal

 

راهنمای خرید مانیتورینگ های Focal Shape

این سری از مانیتورینگ ها جز سری مانیتورینگ های میان رده کمپانی Focal از لحاظ آپشن می باشد و دارای مدل های مختلف از سایز های مختلف است و دارای اسپیکر های ۲ طرفه همراه با پخش صدا از طرفین اسپیکر ها می باشد. این مانیتورینگ ها دارای بدنه ای چوبی شکل هستند.

مانیتورینگ های Focal Shape 40: مانیتورینگ های Shape 40 جمع و جور ترین مدل مانیتورینگ های خط تولید Focal است، اما این مدل را دست کم نگیرید. Shape 40 یک گزینه ی عالی برای فضاهای کوچک است. این مدل همراه با پاسخ فرکانسی ۶۰ هرتز تا ۳۵ کیلوهرتز یک ماینتورینگ کوچک و در عین حال قدرتمند است.

 

مانیتورینگ-های-Focal Shape-40

 

مانیتورینگ های Focal Shape 50: مانیتورینگ های Shape 50 دارای ووفر ۵ اینچی می باشد که شما را قادر می سازد تا ظریفترین صداها را در اختیار داشته باشید. مدل Shape 50 از ۵۰ هرتز تا ۳۵ کیلوهرتز را پشتیبانی می کند.

 

مانیتورینگ-های-Focal Shape-50

 

مانیتورینگ های Focal Shape 65: این مانیتورینگ ها بزرگترین درایور ماینتورینگ خط تولید Shape می باشد، این مدل دارای ووفر ۶.۵ اینچی است. با دارا بودن سوئیچ هایپس فیلتر، شما قادر خواهید بود فرکانس های ۴۵، ۶۰ و ۹۰ هرتز را اکولایز کنید. همچنین این مدل دارای اکولایزر ۳ بانده می باشد که کیفیت صدای مد نظر شما را به گوشتان می رساند.

 

مانیتورینگ-های-Focal Shape-65

 

مانیتورینگ های Focal Shape Twin: در صدر جدول تولیدات خط تولید Shape، مدل Shape Twin با ووفر های ۵ اینچی در بخش بالایی و توییتر در بخش پایینی قرار دارد. این مانیتورینگ ها دقت بسیار بالایی را در اخیتار شما قرار داده و می توانند تا به حداکثر ۱۱۰ دسی بل Spl برسند. این مانیتورینگ ها برای فضاهای بزرگتر یک انتخاب ایده آل می باشند.

 

مانیتورینگ-های-Foca-Shape-Twin

 

راهنمای خرید مانیتورینگ های Focal Solo

مانیتورینگ های Solo6 دارای آمپلی فایر ها و درایور کامپوزیتی ۶.۵ اینچی می باشد. این مانیتورینگ ها از ۴۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز را پشتیبانی می کنند و جزییات صدای دقیق را در طیف گسترده ای از فرکانس های مختلف انتقال می دهند. این اسپیکر ها نه تنها دارای توییتر Beryllium و ماکسیمم Spl برابر با ۱۱۳ دسی بل هستند، بلکه صداهای بیس بسیار با کیفیتی را به گوش شنونده می رسانند.

مانیتورینگ های Focal Twin BE: این مانیتورینگ اکتیو ۳ مسیره با دو توئیتر ۶.۵ اینچی Beryllium می باشد. این مانیتورینگ دارای درایور های مخصوص انتقال صداهای ظریف می باشد و هم صدای ظریف و هم صدای بیس را به خوبی تفکیک می کند. هدف از خرید مانیتورینگ، صدای شفاف است و Twin6 هیچگونه نویزی روی میکس های شما نمی اندازد.

مانیتورینگ-های-Focal Twin-BE

مانیتورینگ های Focal Trio6 BE: این مدل نسل بعدی اسپیکر های Focal 3 مسیره با مهندسی و کیفیتی جدید می باشد. این اسپیکر مانیتورینگ ها دارای توییتر ۱ اینچی، ووفر ۵ اینچی و ساب ووفر ۸ اینچ می باشد که هر یک از اسپیکر ها محدوده فرکانسی خارق العاده ای را پوشش می دهند. دقت مسئله ی اصلی برای این مدل است، این مانیتورینگ دامنه بین ۳۵ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز را پوشش می دهد.

 

مانیتورینگ-های-Focal Trio6-BE

 

مانیتورینگ های Focal Trio11 BE: اسپیکر مانیتورینگی که می تواند بعنوان مانیتور ۲ مسیره یا ۳ مسیره استفاده شود. با دارا بودن فناوری Focus میتوانید در محیط های مختلف از این مانیتورینگ ها استفاده کنید. این مدل دارای ووفر ۵ اینچ، توییتر ۱ اینچ و ساب ووفر ۱۰ اینچی می باشد که دقت و کیفیت صدای فوق العاده ای را هم برای صداهای ظریف و هم برای بیس های قدرتمند فراهم می کند.

 

مانیتورینگ-های-Focal-Trio11-BE

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *