×

معرفی بهترین شبیه ساز های ساز ارگان کلیسا

همه ما همواره با قطعه Toccata and Fugue از باخ یاد قلعه‌هایی تاریک که مخصوص سکونت اربابان تاریکی است آشنایی داریم، در این مقاله ما می‌خواهیم بهترین شبیه ساز های ساز ارگان کلیسا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

۱-Milan Digital Audio Hauptwerk

این نرم افزار بی شک یکی از بهترین شبیه ساز های Pipe Organ می‌باشد، این برنامه که بیشترین کیفیت را از نظر صدا برداری و سمپل‌ها دارد، حتی در بسیاری از کلیسا ها که امکان خرید یک ارگان واقعی را ندارند با استفاده از یک سیستم در داخل کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این برنامه همچنین دارای طیف گسترده ای از سمپل لایبرری‌های مختلف از ارگان‌ های سراسر دنیا می‌باشد که توسط مهندسین صدای حرفه ای صدا برداری شده است.

معرفی-بهترین-شبیه-ساز-های-ساز-ا-02رگان-کلیسا

۲-Toontrack Ezkeys Pipe Organ

کمپانی Toontrack همواره با ارائه محصولات خود از جمله Superior Drummer و EZ Drummer دنیای نرم افزارهای استدیویی را متحول کرده است. اکنون با ارائه این محصول با ارائه راهکاری ساده صدای ارگان را در نرم افزاری کم حجم آورده است.

معرفی-بهترین-شبیه-ساز-های-ساز-ا-03رگان-کلیسا

۳-Soundiron Lakeside Pipe Organ

یک بانک کنتاک قوی از ساز ارگان که قابلیت‌های تولید صدایی را هم برای شما فراهم کرده است.

معرفی-بهترین-شبیه-ساز-های-ساز-ا-04رگان-کلیسا

 

۴- پلاگین Adam Monroe Organ

یکی از بهترین شبیه ساز های ساز ارگان کلیسا در بازار، پلاگین Adam Monroe Organ می‌باشد که امکانات مختلفی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اولین نکته ای که باید در مورد این پلاگین در نظر داشته باشید، ظاهری است که برای آن در نظر گرفته شده است. شما نه تنها می‌توانید با استفاده از ظاهر این پلاگین، متغیرهای مختلف را تغییر دهید و صدای نهایی خود را به شکل دلخواه تغییر دهید، بلکه ظاهری که برای این پلاگین طراحی شده شباهت بسیار زیادی به یک ساز ارگان واقعی دارد و تمامی پارامترهایی که می‌توانید بر روی یک ساز واقعی تغییر دهید را می‌توانید در این محصول نیز تغییر دهید.

صداهای سمپل شده برای این پلاگین، از ارگان B3 می‌باشد که یکی از محبوب‌ترین ارگان‌های موجود در بازار می‌باشد.

پلاگین Adam Monroe Organ

۵- پلاگین Steinberg Halion ۶

اگر شما هم از نرم افزار میزبان کیوبیس استفاده می‌کنید، سینت سایزر Halion 6 می‌تواند یکی از بهترین سینت سایزرهای دنیا برای شما باشد. سمپل‌هایی که برای این سینت سایزر در نظر گرفته شده است از جمله با کیفیت‌ترین سمپل‌هایی است که می‌توانید در سینت سایزرهای استاک نرم افزارهای میزبان پیدا کنید.

هنگامی که این سینت سایزر را برای اولین بار باز می‌کنید، می‌توانید از بسیاری از پریست‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است استفاده کنید و در شرایط مختلف، صدای مورد نظر خود را به دست آورید. پریست‌های ارگانی که برای این سینت سایزر تولید شده اند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانید با تغییر پارامترهای مختلفی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، به راحتی صدای نهایی آن را تغییر داده و به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

پلاگین Steinberg Halion 6

۶- سینت سایزر Spectrasonics Omnisphere ۲

در میان بسیاری از سینت سایزرهای موجود در بازار، پلاگین Omnisphere یکی از بهترین و محبوب‌ترین سینت سایزرهای دنیا به شمار می‌رود و صداهای ارگانی که از این محصول به دست می‌آورید، یکی از ارگان‌هایی است که در دنیای شبیه سازها برای شما در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن که سمپل‌های استفاده شده برای این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، شما می‌توانید با استفاده از افکت‌های مختلفی که این سینت سایزر در اختیار شما قرار می‌دهد، صدایی نهایی خود را تغییر دهید و به صدایی حرفه‌ای و با کیفیت دست پیدا کنید.

از جمله نکاتی که باید در مورد این پلاگین در نظر داشته باشید این است که بیش از ۱۲۰۰۰ نوع صدا برای این محصول در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید صداهای مختلفی را برای پروژه خود در اختیار داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که نسخه جدید این پلاگین از رابط کاربری تازه ای بهره می‌برد که کار کردن با آن را به کاری بسیار ساده و راحت تبدیل می‌کند و می‌توانید به سرعت به صدای مورد نظر خود با استفاده از پارامترهای مختلف آن دست پیدا کنید.

سینت سایزر Spectrasonics Omnisphere 2

مقاله پیشنهادی: بهترین نرم افزار آهنگسازی

برچسب ها :
مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *