×

بهترین مدل های هنگ درام

قسمت اول مقایسه و تست صدا هنگ درام

قسمت دوم مقایسه و تست صدا هنگ درام

با رواج نوازندگی هنگ درام در دنیا تولید کننده های بسیاری نیز به ساخت هنگ درام مشغول شدند و انواع مختلف هنگ درام را تولید کردند. در بین نوازندگان نیز همیشه این سوال بوده است که کدام هنگ درام کیفیت بیشتری دارد و بهترین هنگ درام ها کدام مدل ها هستند.

با توجه به آنکه هنگ درام یک ساز غربی است طبیعتا بهترین تولید کننده های این ساز نیز در کشور های اروپایی هستند. کشور هایی مثل سوئیس و آلمان. اما در کشور ایران نیز تولید کننده های خوبی مشغول به فعالیت هستند و هنگ درام های با کیفیت تولید می کنند تا جایی که به کشور های همسایه نیز صادر می شوند. در ادامه به معرفی چند مدل هنگ درام با کیفیت می پردازیم.


۱. هنگ درام سلا

سلا یکی از بزرگترین تولید کننده های ساز های کوبه ای در دنیاست. این برند از هنگ درام تا کاخن را تولید می کند و همواره در صدر با کیفیت ترین برند ها قرار می گیرد. هنگ درام سلا در گام های مختلف و جنس هی مختلفی عرضه می شود و از محبوب ترین هنگ درام های سلا می توان به جنس فولاد نیتراید آن اشاره کرد.


۲. هنگ درام وندا

یکی از اولین تولید کننده های هنگ درام در ایران کمپانی وندا می باشد. هنگ درام های وندا در انواع مختلفی تولید می شوند مثل ۹ نت ۱۲ نت و گام های مختلف. همچنین هنگ درام های وندا در دو جنس استیل و فولاد نیتراید ساخته می شوند تا پذیرای همه نوع سلیقه ای باشند. هنگ درام وندا از هنگ درام هایی است که به کشور های همسایه صادر شده و متقاضی های زیادی دارد.


۳. هنگ درام کیتا

هرکسی که به دنبال خرید هنگ درام بوده باشد قطعا حداقل یک بار اسم هنگ درام کیتاپنتام را شنیده است. این کمپانی خوش نام ایرانی همواره جزو برترین تولید کننده های هنگ درام در ایران بوده و برای آرتیست های زیادی هنگ درام تولید کرده است. هنگ درام های کیتا را می توانید در دو سری حرفه ای و اکونومی خریداری کنید.


۴. هنگ درام پرنسا

یکی دیگر از بهترین هنگ درام های تولید شده در ایران هنگ درام پرنسا است. البته صرفا نباید به اسم پرنسا اکتفا کرد زیرا این برند مدل های متنوعی را تولید می کند. در ادامه به معرفی بهترین هنگ درام های تولید شده توسط برند پرنسا می پردازیم.

در ادامه مطلب بهترین مدل های هنگ درام با ما همراه باشید.


۱-۴. هنگ درام سری special

هنگ درام های سری special یکی از بهترین مدل های هنگ درام پرنسا هستند. این سری از هنگ درام های پرنسا به نت های پولیش شده خود معروف هستند. نت هایی به رنگ طلایی، سرمه ای و… که فقط تفاوتشان در رنگ نت ها نیست و در تاچ این هنگ درام ها بسیار حائز اهمیت می باشد. در ساخت این سری از هنگ درام های پرنسا ضخیم ترین ورقه های فولاد نیتراید مورد استفاده در هنگ درام استفاده می شود. این ضخامت هم در ماندگاری کوک اهمیت بالایی دارد و هم در کیفیت صدای تولیدی و از دیستورت شده صدا جلوگیری می کند.


۲-۴. هنگ درام پرنسا سری basic

هنگ درام های فولاد نیتراید محبوبیت بسیار بالایی در بین نوازندگان هنگ درام دارند. وجود مدل های مختلف با رنگ های مختلف باعث می شود انتخاب هنگ درام مناسب آسان تر شود. هنگ درام های سری بیسیک پرنسا با ضخامت ورق ۱ میلی متر و تنوع رنگی بسیار عالی به همراه ۲ سال گارانتی کوک از بهترین هنگ درام ها برای افراد نوآموز و سطح متوسط هستند که به دنبال هنگ درام با کیفیت با قیمت مناسب هستند.


۳-۴. هنگ درام استیل پرنسا

اکثر نوازنده ها برند پرنسا را با هنگ درام های فولاد نیتراید با کیفیت می شناسند اما اخیرا این برند شروع به تولید هنگ درام هایی مقرون به صرفه کرده که جنس آن ها از استیل ضد زنگ می باشد. هنگ درام استیل پرنسا قطعا یکی از بهترین هنگ درام های موجود برای افرادی است که می خواهند شروع به نوازندگی کنند زیرا قیمت بسیار مناسبی دارد و همچنین بسیار دقیق کوک شده است. در کنارر این ویژگی ها یک سال گارانتی معتبر برای کوک این هنگ درام خیال هر نوازنده ای را راحت می کند.

مشاهده لیست قیمت هنگ درام با تنوع بی نظیر در فروشگاه اینترنتی سازکالا


۵. هنگ درام هارمونی:

نمی توان به تعریف از هنگ درام های استیل با کیفیت پرداخت اما اسمی از هنگ درام های استیل هارمونی به میان نیاورد. هنگ درام های هارمونی با استایل و شکل منحصر به فرد خودشان جزو بهترین هنگ درام های موجود در بازار ایران هستند. این هنگ درام ها در ۳ نوع استیل، فولاد نیتراید و مینی هندپن استیل ساخته می شوند. با کیفیت ترین هنگ درام های هارمونی سری استیل این کمپانی می باشند.

این هنگ درام های استیل با دقت ساخت بسیار بالایی که دارند توانسه اند ساستین کنترل شده ای را به جنس صدای استیل القا کننده که این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا خیلی از نوازندگان صدای تولید شده از استیل را دوست دارند اما ساستین زیاد این صدا باعث شده تا به خرید هنگ درام های فولادی روی بیاورند.


۶. هنگ درام چوپی

یکی دیگر از بهترین کارگاه های تولید کننده هنگ درام در ایران کارگاه چوپی است. هنگ درام های چوپی در مدل های فولاد و استیل ساخته می شوند و در این برند هنگ درام های استیل از کیفیت و قیمت بیشتری برخوردار هستند. یکی از ویژگی های هنگ درام های چوپی رنگ خاص آن هاست به صورتی که کمتر هنگ درامی با رنگ سبز مشاهده می کنید که از جنس فولاد باشد. همچنین این برند به تولید هنگ درام های ۱۲ نت نیز مشغول است. هنگ درام های چوپی دارای تاچ بسیار نرمی هستند و نوازندگی با آنها حس خوبی دارد.


سخن پایانی

در این مقاله ۵ تا از بهترین مدل ها و برند های هنگ دارم را معرفی کردیم. در صورتی که شما عزیزان تصمیم به خرید هنگ درام دارید می توانید با شماره ۵۴۷۷۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و اقدام به دریافت مشاوره خرید ساز مورد نظرتان از کارشناسان سازکالا کنید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای انتخاب گام برای هنگ درام

مطالب مرتبط
ارسال نظر
2 thoughts on “بهترین مدل های هنگ درام
  • مرداد ۹, ۱۴۰۲ at ۲:۳۳ ب٫ظ

    من هنگ درام پرنسا سری special رو ازتون خرید و واقعا راضیم. ممنون از سازکالا

    پاسخ
    • مرداد ۱۰, ۱۴۰۲ at ۹:۳۳ ق٫ظ

      سلام دوست عزیز
      از رضایت شما خرسندیم 🌸

      پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *