×

آموزش نصب و راه اندازی پیانو دیجیتال

امروزه بازار پیانوهای دیجیتال داغ است و این نوع از پیانوها توانسته اند مشخصات پیانوهای آکوستیک رو به خوبی بازتاب دهند. پیانوهای دیجیتال از سمپل‌های ضبط شده توسط پیانوهای آکوستیک استفاده و از طریق اسپیکرهای داخلی خود صداها را پخش می‌کنند. این پیانوها مانند پیانو آکوستیک دارای کلاویه‌های وزن دار هستند و به مخاطب احساس نواختن پیانو آکوستیک را القا می‌کنند. برتری پیانو دیجیتال نسبت به آکوستیک فقط به این موارد ختم نمی‌شود. قابل حمل بودن، استفاده از فضای کمتر، وزن کمتر و تغییر در تنظیمات صدا، عدم نیاز به کوک از دیگر ویژگی‌هایی است که هر نوازنده را برای خرید پیانو دیجیتال ترغیب می‌کند.

از ویژگی پیانوهای دیجیتال با کیفیت می‌توان به داشتن صدای پر رنگ و متنوع، کیفیت ساخت بالا، حساسیت لمسی، پاسخگویی دقیق به میزان فشار کلاویه‌ها ( آرام‌تر یا محکم‌تر ) و داشتن کلاویه‌های باکیفیت اشاره کرد.

از برندهای معتبری که به تولید پیانوهای دیجیتال درجه یک و با کیفیت می‌پردازند می‌توان به برندهای یاماها، کرگ، رولند، کورزویل، کاوایی، کاسیو و… اشاره کرد.

در ادامه ویدیویی برای آموزش نصب و راه اندازی پیانو دیجیتال برای شما قرار داده شده است:

در پک بسته بندی پیانوهای دیجیتال تمامی پیچ‌های مورد نیاز برای اسمبل کردن پیانو به صورت تفکیک شده وجود دارد و کل پیانو مشابه ویدئو در قطعات جداگانه در کارتن قرار داده شده است. حتی صندلی این پیانو نیز در قطعات جداگانه در داخل پک قرار گرفته است و نیاز به اسمبل دارد. با استفاده از ویدیو بالا و همینطور راهنمای درون جعبه می‌توانید به راحتی پیانو دیجیتال خود را در محل مورد نظر خود نصب کرده و به نوازندگی با آن مشغول شوید.

در صورت خرید پیانو از سازکالا، شما می‌توانید از امکان ارسال و نصب رایگان پیانو برخوردار باشید.

مطلب پیشنهادی: انواع اکشن کلاویه پیانو دیجیتال

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *