×

Tonebridge: کاربردی ترین نرم افزار افکت گیتار

تقریبا همه نوازندگان گیتار در نوازندگی و ساز زدن خود از افکت استفاده می‌کنند و در واقع افکت به عضوی جدایی ناپذیر از دنیای گیتاریست‌ها تبدیل شده‌است. اما مشکل از جایی شروع می‌شود که نوازنده نیازمند تعداد زیادی افکت و پدال باشد. تهیه نمودن تعداد زیادی افکت نه تنها می‌تواند هزینه زیادی را برای نوازنده متحمل شود، بلکه به خاطر تعداد بالا، باعث ایجاد درهم ریختگی و بی نظمی برای نوازنده می‌شود. از این رو یک نرم افزار بسیار کاربردی ارائه شده است که می‌تواند تمام این مشکلات را رفع کرده و راه حلی جدید برای نوازندگان ایجاد کند. در ادامه با سازکالا همراه باشید.

نرم افزار Tonebridge

Tonebridge

نرم افزار Tonebridge یک ابزار فوق العاده برای نوازندگانی است که می‌خواهند صداهای مختلف گیتار را تجربه نمایند. این نرم افزار به نوازندگان اجازه می‌دهد تا سریع و به راحتی به رنج گسترده‌ای از صداهای مختلف گیتار دسترسی داشته باشند. حتی می‌توان به صداهای مورد استفاده در موزیک‌های مختلف دسترسی داشت. طریقه استفاده از نرم افزار بسیار آسان بوده و به اصطلاح User-friendly است. علاوه بر آن دارای گزینه‌ها و تنظیمات بسیاری برای تغییر و تنظیم صدای ساز می‌باشد.

Tonebridge در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و تاکنون ۲ میلیون استفاده کننده دارد. همچنین دارای پریست‌های مختلف برای بیش از ۲۳۰۰۰ موزیک است. کیفیت صدای خروجی این نرم افزار فوق العاده بوده و قابلیت سوئیچ بین صداهای مختلف را دارد که در بداهه نوازی و به ویژه Jamming مناسب می‌باشد. همچنین، نسخه PC این مدل ابزاری فوق العاده برای گیتاریست‌هایی است که می‌خواهند دنیای صداهای گیتار را کشف کنند. ویژگی مهم دیگر این نرم افزار پشتیبانی و اتصال آن به امپلی فایرهای Laney می‌باشد.

این نرم افزار از پردازش سیگنال دیجیتال استفاده می‌کند تا صدای مورد نظر را بازتولید نماید. سپس برای طبیعی نمودن و افزایش کیفیت صدا، شروع به بهبود سیگنال خروجی می‌کند. علاوه بر صداهای مختلف، Tonebridge ویژگی‌های دیگری نیز دارد. این ویژگی‌ها شامل: تیونر، مترونوم، کتابخانه آکورد می‌شود. همچنین نرم افزار Tonebridge امکانات و تنظیمات گوناگونی را در اختیار نوازنده قرار می‌دهد تا به صدای مورد علاقه خود دست یابند. این ویژگی این امکان را به نوازنده می‌دهد تا Tone های مختلف گیتار را خلق و تجربه نمایند.

بررسی نرم افزار Tonebridge

Laney

امپلی فایرهای لینی یکی از بهترین امپلی فایرهای دنیا اند. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این امپلی فایرها، پشتیبانی و قابلیت اتصال به نرم افزار Tonebridge است. به دلیل همخوانی و پشتیبانی از پیش تعیین شده امپلی فایر Laney با نرم افزار Tonebridge، صدای خروجی از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر دیوایس‌ها برخوردار می‌باشد. از این جهت از لحاظ کیفیت خیالتان راحت بوده و دسترسی بیشتری نیز به صداهای نرم افزار خواهید داشت.

علاوه بر آن تنظیمات اعمال شده بر صدا، عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد. راحتی و User Friendly بودن، از دیگر ویژگی‌های ترکیب Tonebridge و Laney است. در واقع، ترکیب نرم افزار Tonebridge و امپلی فایر Laney، شما را دقیقا به همان نتیجه‌ای که در انتظارش هستید می‌رساند.

اتصال امپ لنی به نرم افزار Tonebridge
مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *