×

برترین برندهای هدفون در سال ۲۰۲۲

در این مقاله، قصد داریم بهترین برندهای هدفون های ۲۰۲۲ و در کنار آن ، بهترین شرکت‌هایی را که هدفون‌های رده بالاتری تولید می‌کنند معرفی کنیم.

متخصصان ما محصولات را بر اساس پارامترهایی مانند:

۱- تست های محصول از منابع خبره و مجلات تحلیل کننده

۲- نظرات مشتریان از محصول

۳- ویژگی ها و مشخصات محصول

۴- ضمانت نامه، خدمات و شهرت فروشنده محصول

۵- دانش و اطلاعات در مورد آنچه خوانندگان ما ترجیح می دهند

بررسی می کنند. موارد فوق در برابر قیمت و کیفیت حفظ می شود. ذکر این نکته ضروری است که تعداد سفارش نشان دهنده رتبه بندی محصولات نیست، بلکه بررسی برخی از بهترین محصولات برای نیازهای مختلف ملاک قرار گرفته شده است.

در حالی که هیچ بررسی جداگانه ای برای محصول وجود نخواهد داشت، توصیه هایی در مورد هدفون های مختلف از هر شرکت و همچنین مزایا و معایب هر برند دریافت خواهید کرد.

ما عمدتاً هر برند را بر اساس قیمت هدفون، تنوع محصولات، پیشرفت، دوام و صدا قضاوت خواهیم کرد.

سنهایزر Sennheiser

کیفیت بالا، قیمت در بازار عمده

اولین برند هدفونی که در لیست برند های هدفون ۲۰۲۲ قرار میگیرد سنهایزر ، به راحتی یکی از محبوب ترین برندهای هدفون است.این برند، بسیار محبوب و دارای سابقه طولانی با تعداد زیادی محصولات عالیست که با سالها تحقیق، آزمون و خطا و گوش دادن به خواسته خریداران ارائه شده است.

این شرکت در سال ۱۹۴۵ توسط دکتر فریتز سنهایزر ایجاد شد و محصول پیشرو آن یک میکروفون پویا همه جهته بود. از آنجا بود که این شرکت ، شروع به ساخت محصولات دیگری کرد.

سنهایزر به دلیل تولید هدفون‌های با کیفیت برای افراد علاقه مند به صدا، با قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ شناخته می‌شود تا کسانی که بودجه کمتری دارند همچنان از داشتن هدفون های حرفه ای لذت ببرند. می توان گفت که آنها در محدوده قیمت پایین تا متوسط ​​هستند، از ۲۰۰ تا ۷۰۰ دلار یا بیشتر، اما این به محصول و جدید بودن آن نیز بستگی دارد.

سنهایزر ، مدل‌های مختلفی از هدفون ارائه داده است که اکثر آنها پشت باز هستند، اما مدل‌های زیادی با پشت بسته و همچنین مدل‌هایی که بی‌سیم و بلوتوث سازگار هستند نیز دارد.

این برند واقعاً با روندهای مدرن در دنیای صوتی همراه است و در صورت امکان آن را در هدفون خود قرار می دهد. به عنوان مثال، برخی از هدفون های بلوتوث جدیدتر آنها را می توان با یک برنامه EQ جداگانه اکولایز کرد.

اکثر هدفون های Sennheiser، اگر نه همه، دارای فناوری حذف نویز هستند که گوش دادن به موسیقی در استودیو، خانه یا در حال حرکت را به یک لذت مطلق تبدیل می کند. همه هدفون‌های آن‌ها با دوام و در عین حال سبک وزن هستند.

عمر باتری در هدفون های باتری دار آنها طولانی است و اتصال بلوتوث همیشه قوی است.همه هدفون‌های سنهایزر که ما تا به حال استفاده کرده‌ایم، به دلیل محدوده پاسخ فرکانسی زیاد و مدار داخل بلندگوهای هدفون که صدایی شفاف، روشن و صاف دارند، کیفیت عالی ارائه می کنند. آنها همچنین بسیار راحت بودند، با بالشتک های ضخیم گوش که بعد از ساعت ها پوشیدن آنها، پوست شما را آزار نمی دهد.

آدیو تکنیکا Audio-Technica

ساخته شده برای نوازندگان و تهیه کنندگان

آدیو تکنیکا یک شرکت تولید کننده تجهیزات صوتی است که در سال ۱۹۶۲ در ژاپن تاسیس شد. این شرکت بر روی تجهیزات صوتی مقرون به صرفه و در عین حال سطح بالا تمرکز می کند و هدفون های آنها این را نشان می دهد.

هدفون‌های Audio-Technica قیمت بسیار بالایی دارند، آنها گزینه‌های ارزان‌تری برای هدست‌های بازی دارند تا گزینه‌های گران‌قیمت‌تری برای علاقه‌مندان به صدا. محصولات آنها به طور مثال می توانند از ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار متغیر باشند. به همین دلیل، می توانیم بگوییم که آنها یکی دیگر از برندهای می باشند که در همه جوانب خوب هستند، اما با هدفون برای استودیوهای موسیقی بیشتر مشهور هستند.

در طول سال‌های گذشته، آنها قطعاً پیشرو بوده‌اند و با فناوری همگام بوده‌اند و ویژگی‌های جدیدی را به مدل‌های خود اضافه کرده‌اند که به آنها نیاز دارند. هدفون های Audio-Technica بسیار راحت و همچنین بسیار بادوام هستند. آنها همچنین ظاهر بسیار شگفت انگیزی دارند. هدفون های Audio-Technica از زیباترین هدفون هایی هستند که تا به حال تولید شده است. بنابراین در لیست بهترین برند های هدفون ۲۰۲۲ قرار میگیرد.

بیرداینامیک BeyerDynamic

برند هدفون بعدی که در لیست بهترین برند های هدفون ۲۰۲۲ قرار میگیرد بیرداینامیک است. بیرداینامیک در سال ۱۹۲۴ در آلمان به عنوان یک شرکت تجهیزات صوتی برای اهداف اداری، خانگی و سرگرمی تاسیس شد. آنها به دلیل تولید هدفون و میکروفون های بسیار با کیفیت خود بسیار محبوب هستند.

هدفون‌های آن‌ها طیف وسیعی از قیمت‌ها را پوشش می‌دهند، کمترین آن حدود ۶۰ دلار و بالاترین آن بیش از ۱۰۰۰ دلار است، بنابراین می‌توانیم بگوییم که آنها قطعاً یک شرکت رده بالا هستند.

تنوع محصولات آنها بسیار زیاد است. مدل‌های مختلفی از هدفون‌های بی‌سیم، ایرباد وایرلس، هدست‌های بازی، هدست‌های اداری، و همچنین هدفون‌هایی برای میکس و مسترینگ و هدفون‌هایی برای گوش دادن به موسیقی وجود دارد. آنها همچنین آمپلی فایرهای هدفون را برای هدفون های با امپدانس بالا تولید می کنند و می فروشند.

تمام مدل‌های بی سیم هدفون بیرداینامیک با بلوتوث سازگار هستند و دارای تراشه های باکیفیت برای بهینه سازی سرعت و کیفیت صدا هستند.  این فناوری به آنها اجازه استفاده از درایورهای خاص و سایر ویژگی‌ها را داده است، و Beyerdynamic حتی با شرکت تسلا همکاری داشته تا فناوری موجود در هدفون ها را حتی به مقدار بیشتری، برای دریافت کیفیت صدای مطلوب، بهبود بخشد.

فناوری هدفون های Beyerdynamic تنها چیزی نیست که به آنها کمک کرده محبوبیت خود را حفظ کند – آنها همچنین بسیار بادوام هستند. این هدفون‌ها به دلیل استفاده از درایورهای تسلا در بلندگوها کمی سنگین‌تر از هدفون‌های موجود در اینجا هستند، اما به اندازه‌ای سبک هستند که برای استفاده طولانی مدت از آن‌ها راحت باشند و ماندگاری طولانی‌تری دارند.

صدای آنها کاملاً شگفت انگیز است، با بیس غنی، فرکانسهای بالای شفاف و صاف، و فرکانس های میانی کامل اما واضح. عمر باتری هدفون های بی سیم آنها بسیار طولانی است، حدود ۳۰ ساعت پس از شارژ ۲ ساعته می توانید از آن بهره ببرید.

ای کی جی AKG

هدفون و هدفون استفاده حرفه ای

ای کی جی تولید کننده هدفون، میکروفون و سایر تجهیزات صوتی است و در سال ۱۹۴۷ در اتریش تاسیس شد. گزینه های ارزان زیادی ندارد، قیمت آنها از حدود ۶۰ دلار شروع می شود و به سرعت به ۱۵۰۰ دلار و بالاتر می رود و اکثر هدفون هایی که ارائه می دهند در محدوده ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار هستند.

AKG Acoustics هدفون هایی را می فروشد که عمدتاً برای استفاده حرفه ای طراحی شده اند. در کنار هدفون های میکس و مسترینگ حرفه ای، AKG همچنین هدفون های بی سیم و سایر هدفون های روی گوش و گوش را برای استفاده تفریحی به فروش می رساند. تمام آخرین مدل‌های بی‌سیم آن‌ها دارای بلوتوث هستند و دارای فناوری حذف نویز، صدای قابل تنظیم یا درایورهای ویژه هستند.

هدفون های ارائه شده توسط AKG همگی سبک وزن و در عین حال بادوام هستند و از پلاستیک سنگین ساخته شده اند و به سختی خراب می شوند. آنها همچنین صدای بسیار خوبی دارند، با پاسخی بسیار صاف و تمیز در فرکانسهای میانی، فرکانس‌های باس را به شدت بالا می‌برند.بنابراین در لیست بهترین هدفون های ۲۰۲۲ قرار میگیرند.

سونی Sony

احساس سطح بالا، قیمت بالا

مطمئنا نام سونی را شنیده اید، یکی از بزرگترین شرکت های برتر در زمینه تجهیزات صوتی با کیفیت بالا است. در سال ۱۹۴۶، ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا به نیروها پیوستند و شرکت مهندسی مخابرات توکیو (Tukyo Tsushin Kogyo) را ایجاد کردند که سپس در سال ۱۹۵۸ به سونی تغییر نام داد.

سونی اولین شرکتی بود که ضبط صوت را در ژاپن ساخت. آنها آن را تایپ G نام گذاری کردند. اکثر هدفون های سونی برای علاقه مندان به صدا طراحی شده اند، و قیمت سونی نیز نشان دهنده این است: هدفون های ممتاز Z1R آنها تقریباً ۲۰۰۰ دلار هستند. در حالی که آن‌ها گزینه‌های بسیار ارزانی دارند، آن‌ها عمدتاً برای مخاطبان هدف خاص (به عنوان مثال هدفون Extra Bass آنها) طراحی شده‌اند.

مانند برندهای فوق، سونی هدفون های متنوعی دارد، هم بی سیم و هم با سیم، اما برخلاف دیگر برندها، سونی گزینه های زیادی برای هدفون های اسپرت ندارد. این برند، قطعا بیشتر بر روی هدفون های درجه یک برای افراد صدا دوست تمرکز می کند و آنها را با برچسب های قیمتی که مطابقت دارند تطبیق می کند.

سونی به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در الکترونیک برای صدا، تصویر، سینمای خانگی، اجراهای زنده و غیره، قطعاً با آخرین روندهای فناوری همراه بوده و ویژگی‌های قابل توجهی در محصولات هدفون خود دارد که ارزش بررسی را دارد. سونی همچنین دارای آمپلی فایرهای هدفون برای جفت شدن با هدفون های امپدانس بالاست.

در مورد دوام آنها، هدفون های سونی قطعاً بی کیفیت نیستند و حتی نسبت به برندهای دیگر دارای بدنه مستحکم تری هستند. بخشی از این امر به خاطر پدهای بزرگ گوش است که روی برخی از هدفون های حذف نویز خود قرار می دهند و بخشی از آن به دلیل استفاده از مواد باکیفیت است.

هدفون سونی فوق‌العاده، دارای پاسخ فرکانس فلت می‌ باشند. آنها همچنین مدل های با بیس تقویت شده ای دارند که برای دوستداران سبکهای با ببس سنگین مناسب است.

سخن پایانی

در این مقاله ما ۵ مورد از برترین برند هدفون های ۲۰۲۲ را معرفی و شرح مختصری از هر برند را برای شما بیان کردیم. حالا می‌توانید یک دید کلی برای خرید هدفون داشته و با انواع برندهای هدفون آشنایی اولیه پیدا کرده باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *