×

بررسی پدال Vox V845 Wah

Vox V845 Wah

از افکت های مشهوری که در بسیاری از آهنگ های راک، بلوز و حتی متال به گوش می رسد، افکت واه است. این افکت در بسیاری از آهنگ ها وجود دارد و نوازنده های گیتار الکتریک علاقه خاصی به این افکت دارند. از شرکت هایی که این افکت را به صورت حرفه ای تولید می کنند می توانیم به شرکت وکس اشاره کنیم لذا همراه سازکالا تا انتهای این مقاله باشید.

حال این شرکت به تازگی از واه پدال جدید خود رونمایی کرده است که صدایی بسیار آشنا  را به شما می دهد. نکته مهمی که در مورد این محصول وجود دارد این است که نه تنها این محصول صدای بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد، بلکه قیمت بسیار مناسبی دارد که همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از افراد بتوانند آن را تهیه کنند و در پدال بورد های خود نصب کنند. مقاله انواع افکت گیتار الکتریک سازکالا را مطالعه فرمایید.

هنگامی که مهندسین شرکت وکس به طراحی مدار این محصول مشغول بوده اند، هدف آن ها تولید واه پدالی بوده است که صدای واه پدال های دهه ۶۰ را به راحتی برای نوازنده به ارمغان بیاورد.

از نکات جالب در مورد این محصول این است که بر خلاف بسیار از پدال های موجود در بازار، این محصول را می توانید به راحتی با استفاده از ورودی پاور ۹ ولتی که برای آن در نظر گرفته شده روشن کنید و از آن استفاده کنید.

این موضوع باعث می شود تا دیگر نیازی به خرید باتری نباشد. در کنار آن، ساخت بدنه ای مستحکم با رنگ بسیار زیبای مشکی باعث می شود تا با خرید این محصول، جلوه خاصی به پدال بورد خود بدهید.

به طور کلی اگر به دنبال پدالی هستید که بتوانید با آن صدای خاص جیمی هندریکس، زک وایلد و یا کرک همت را دریافت کنید، واه پدال V845 یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید در نظر داشته باشید.

شرکت وکس یکی از قدیمی ترین نام ها در تولید افکت های گیتار

جالب است بدانید که اولین واه پدال دنیا توسط مهندسین شرکت وکس در دهه ۶۰ میلادی طراحی و تولید شده است تا این امکان را به نوازنده های گیتار بدهد تا با استفاده از این افکت صدای ترامپت ها را به دست بیاورند. این افکت طولی نکشید که محبوبیت بسیاری در میان نوازنده های گیتار الکتریک پیدا کرد و بسیاری از نوازنده های مشهور با استفاده از این افکت شروع به ضبط آهنگ ها و یا اجرا های زنده کردند.

از نوازنده هایی که با استفاده از واه پدال صدای بسیار منحصر به فردی دریافت کردند می توانیم به جیمی هندریکس، اریک کلپتون، کرک همت و بسیاری دیگر از نوازنده های مشهور اشاره کنیم. این پدال ها امروزه نیز از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و در بسیاری از پدال بورد ها، از واه پدال های مختلفی استفاده شده است.
در قسمت گیتار الکتریک سازکالا میتوانید برندهای مختلف را مشاهده نمایید و مدل های مد نظرتان را  با هم مقایسه کنید.

بر خلاف پدال های واه برند وکس که در قسمت بالایی از جنس استیل استفاده می شود، این مدل کاملا مشکی می باشد.این شباهت شما را به یاد پدال های معروف CRY BABY خواهند انداخت.شاید این شباهت کاملا اتفاقی هم نباشد! فرکانس خروجی این پدال بیشتر شبیه به پدال واه های دانلوپ می باشد به عبارتی با صدای دیگر پدال های وکس کاملا متفاوت می باشد!قیمت جهانی VOX V845 کاملا مقرون به صرفه و  برای نوازندگانی که به دنبال تهیه پدال بورد ارزان قیمت هستند مناسب می باشد.این شباهت در مقایسه با قیمت ارزان آن  V845 را گزینه مناسبی برای خرید پدال واه کرده است.

مشخصات

  • شبیه سازی شده از واه پدال های دهه ۶۰ شرکت وکس
  • دارای صدایی کلاسیک و آشنا
  • قابلیت بازسازی صدای مشهور نوازندگانی همچون اریک کلپتون و جیمی هندریکس
  • دارای ورودی پاور ۹ ولت جهت از بین بردن نیاز به باتری
  • بدنه ای تمام مشکی

تست پدال واه Vox V845 وکس

پدالی که پیش روی شماست پس از عرضه به بازار، به سرعت محبوبیت فراوانی به دست آورد و ویژگی های صوتی منحصر به فرد آن در کنار آزمایش های نوازندگان، ثابت کرد که پدال VOX V845 انتخاب مناسبی برای تمرین و آموزش خواهد بود. در این بخش فروشگاه اینترنتی سازکالا با همکاری استاد سینا میاحی محصولی جدید از کمپانی وکس را به نمایش گذاشته است. در ادامه می توانید نوازندگی گیتار الکتریک توسط سینا میاحی را در ویدئو زیر مشاهده کنید. برای خرید این پدال به صفحه فروش پدال VOX Wah V845 مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *