×

پر فروش ترین پیانو های دیجیتال حرفه ای

پیانو های دیجیتال در چند سال اخیر بسیار محبوب شده‌اند و به سبب امکاناتی که فراهم می‌کنند، می‌توانند نیازهای هنرمندان مختلف را از سطوح مبتدی تا حرفه‌ای بر طرف کنند؛ اما پر فروش ترین پیانو های دیجیتال حرفه ای کدام مدل‌ها هستند. کدام نمونه‌ها برای افراد با تجربه توصیه می‌شوند؟

در ادامه این مقاله مدل‌های محبوب و پرفروش را به شما معرفی خواهیم کرد و همچنین شما می‌توانید قیمت پیانو در برندهای متفاوت و انواع مختلف را در فروشگاه سازکالا مشاهده نمایید.

خرید پیانو دیجیتال Yamaha

شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت پیانو Yamaha مد نظر خود و مشاهده مشخصات فنی کامل سری YDP و CLP به سایت سازکالا مراجعه کرده و بر اساس بودجه، سطح توانایی و مشخصات مورد نظر و مشاوره از کارشناسان، پیانو Yamaha خود را انتخاب کنید. در ساخت پیانوهای دیجیتال Yamaha از ظرافت خاصی استفاده شده و از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت این پیانوها استفاده می‌شود.

پیانوهای این برند به دلیل کیفیت صدای بالا، طراحی زیبا و سمپل صداهایی نظیر گرند CFX و Bösendorfer در بازار اروپا و ایران پرفروش هستند و این کمپانی هر ساله با تولید سری جدیدتری از پیانوهای دیجیتال و گرند دیجیتال سعی در جلب رضایت پیانیست‌های حرفه‌ای و هنرجویان موسیقی داشته است.

خرید پیانو دیجیتال Yamaha

معرفی پر فروش ترین پیانو های دیجیتال حرفه ای

در این بخش ما پر فروش‌ترین پیانوهای مختلف از برندهای متفاوت را معرفی کرده ایم. در ابتدا به پیانوهای پر فروش برند یاماها می‌پردازیم.

پیانوهای دیجیتال پر فروش یاماها

پیانو دیجیتال CLP-635

این پیانو یک تجربه نوازندگی معتبر و عالی را در یک دکوراسیون سنتی قرار داده است. صفحه کلید همر گرید GH3X، پوشش آبنوس/عاج مصنوعی روی کلیدها، باعث می‌شوند تا بهترین تاچ ممکن بر روی این پیانو را تجربه کنید. صداهای موجود در این پیانو از پیانوی سلطنتی گرند Yamaha CFX و Bösendorfer گرفته شده است.

با هدفون به سمپل‌های قرار داده شده در پیانو Yamaha مدل CFX گوش کنید، یا از طریق سیستم اسپیکر استریو Onboard، رزونانس تمام بدنه این پیانو را احساس کنید. در هر صورت، پیانو دیجیتال CLP-635 صدای واقعی یک پیانو گرند در هر ولوم صدایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی یک سیستم ضبط ۱۶ مسیره نیز تعبیه شده که می‌تواند الهام بخش شما باشد.

پیانو دیجیتال CLP-635 را در اینجا بررسی و خریداری کنید.

پیانو دیجیتال Yamaha مدل CLP-635 تجربه نوازندگی یک پیانو باورنکردنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر کلیدهایی با پوشش عاج مصنوعی که در مدل‌های قبلی نیز وجود داشت، CLP-635 اکنون دارای صفحه کلید تقویت شده با آبنوس نیز می‌باشد، بنابراین کل صفحه کلید شما احساس و تاچ شگفت انگیزی را در اختیارتان قرار می‌دهد. صداهای Onboard از ۳۴ صدا به ۳۶ صدا ارتقا یافته، و صدای پیانوی گرند Yamaha CFX از طریق هدفون‌ها صدایی فوق‌العاده دارد.

مدل سازی رزونانس مجازی باعث می‌شود تا پیانو CLP-635 شما ریورب و لرزشی مانند یک پیانو آکوستیک واقعی داشته باشد، در حالی که اوپتیمایزر استریوفونیک ( بهینه سازی استریوفونیک) زمانی‌که از هدفون‌ها استفاده می‌کنید، صدای شما را وارد مرحله‌ی دیگری می‌کند.

اگر می‌خواهید تنظیمات خود را تکمیل‌تر و زمان بندی‌های خود را مرتب کنید، الگوهای ریتم درام تعبیه شده در این پیانو در اختیار شما خواهند بود.

"معرفی

پیانو Yamaha مدل CLP-645

دنیای جدیدی از قابلیت پخش پیانوهای دیجیتال: به لطف صفحه کلید NW، هنگام نشستن در مقابل CLP-645 دنیای جدیدی از قابلیت پخش واقعی را تجربه خواهید کرد؛ و به نظر می‌رسد به همان اندازه که احساس خوبی را به مخاطب القا می‌کند، صدای با کیفیت همراه با سمپل پیانوهای Bösendorfer و CFX کمپانی Yamaha را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

کابینت پیانو دیجیتال CLP-645 برای داشتن رزونانس تمام بدنه کالیبره شده، بنابراین به نظر می‌رسد صدایی طبیعی را در هر ولومی دریافت می‌کنید. هر چیزی که از یک کابینت با شکوه و سنتی انتظار دارید را دارا بوده و برای هر اتاقی زیبا و حرفه‌ای دیده می‌شود.

همچنین پردازنده این پیانو دارای یک رکوردر ۱۶ ترک (Track) می‌باشد، بنابراین می‌توانید هنگام نوازندگی‌های خود از این رکوردر بهره ببرید. اگر به دنبال یک پیانو دیجیتال حرفه ای سطح بالا و پر فروش می‌گردید، حتما پیانو دیجیتال Yamaha مدل CLP-645 را بررسی کنید.

همراه با پیانو دیجیتال Yamaha مدل CLP-645 احساس و رزونانس صدای عالی یک پیانو گرند را در اختیار داشته باشید. کمپانی Yamaha بیش از یک قرن است که به صورت حرفه‌ای در حال ارتقا سطح کیفی و ساخت پیانوهای گرند بوده و همواره به دنبال استفاده از تجهیزات استاندارد برای ساخت پیانوهای مخصوص استودیوهای حرفه‌ای و استیج‌های کنسرتی می‌باشد.

پیانو دیجیتال Yamaha مدل CLP-645 دارای فناوری منحصر بفرد و کاملا تخصصی می‌باشد؛ می‌توانید ظرافت‌های نوازندگی خود را از طریق لمس پدال‌ها و کلیدهای این پیانو به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای اجرا کنید.

پیانو Yamaha مدل CLP-645

پیانو Yamaha مدل CLP 735

پیانو CLP 735 یاماها تجربه نوازندگی با یک پیانو گرند را در اختیار نوازنده قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های جدید در سری ۷ پیانوهای CLP می‌توان به اکشن GrandTouch اشاره کرد که تفاوت لمس متفاوتی را در اختیار نوازندگان مبتدی تا حرفه‌ای قرار می‌دهد.

تعداد صداهای پیانو نیز در مدل CLP 735 به ۳۸ صدای منحصربفرد افزایش یافته و از لحاظ حساسیت لمسی نیز به ۷ حالت مختلف Fixed, Soft 1/2, Medium, Hard ½ ارتقا پیدا کرده است. افکت‌های مختلف اعم از ۶ نوع ریورب، ۳ کروس و ۷ برلیانس، بخش رکورد ۸۰ minutes/song, SMF, WAV 24-bit/44.1kHz با حافظه ۱.۴ مگابایت، ۲ پورت USB TYPE A و یک پورت USB TYPE B و ویژگی‌های بسیار دیگر از جمله بهترین گزینه‌ها برای نوازندگان حرفه‌ای به شمار می‌رود.

در ادامه مقاله پر فروش ترین پیانو های دیجیتال حرفه ای با ما همراه باشید.

پیانو Yamaha مدل CLP 735

پیانو Yamaha مدل CLP 745

پیانو CLP 745 یاماها تجربه نوازندگی با یک پیانو گرند را در اختیار نوازنده قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های جدید در سری ۷ پیانوهای CLP می‌توان به اکشن GrandTouch اشاره کرد که تفاوت لمس متفاوتی را در اختیار نوازنگان مبتدی تا حرفه‌ای قرار می‌دهد.

همچنین وجه تمایز این مدل با مدل قبل‌تر یعنی CLP 735 در پوشش کلاویه‌ها می‌باشد که در مدل CLP 745، کلاویه‌های سفید از جنس چوب طبیعی و کلاویه‌های مشکی آبنوس و عاج مصنوعی می‌باشد. تعداد صداهای پیانو نیز در مدل CLP 745 به ۳۸ صدای منحصربفرد افزایش یافته و از لحاظ حساسیت لمسی نیز به ۷ حالت مختلف Fixed, Soft 1/2, Medium, Hard ½ ارتقا پیدا کرده است.

از جمله ویژگی‌های منحصر بفرد سری ۷ می‌توان به مدل سازی اکسپرشن گرند ( Grand Expression Modeling ) اشاره کرد که برای سری ۷ در نظر گرفته شده و کیفیت صدای این سری از پیانوهای یاماها را بهتر و بهتر کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت مدل CLP 745 امکان اتصال از طریق بلوتوث و خروجی بالای اسپیکرهای آن است که خروجی صدایی بالغ بر (۵۰ W + 50 W) x 2 را از طریق ۴ اسپیکر پخش می‌کند.

پیانو Yamaha مدل CLP 745

پیانو های دیجیتال پر فروش کرگ

پیانوهای دیجیتال از طریق فوت پرینت دیجیتالی کوچک، امکان دسترسی به با کیفیت‌ترین صداهای پیانوی آکوستیک، ارگ و سازهای دیگر را برای شما فراهم می‌کنند.

پیانو دیجیتال Korg مدل G1 Air به گونه‌ای طراحی شده تا صدای ۳ پیانوی پرند کنسرتی به علاوه ده‌ها ساز دیگر را همراه با لایه بندی‌های با کیفیت، تاچ عالی و کابینتی زیبا و باریک را در اختیارتان قرار دهد. پیانو دیجیتال Korg مدل G1 Air دارای صفحه کلید PG3 Korg بوده، و همراه با تاچ و پاسخ صدایی شبیه به پیانوی آکوستیک طراحی و عرضه شده است.

در کنار بسیاری از صداهای دیگر، شما صدای داینامیک پیانوهای گرند آلمانی، اتریشی، و ژاپنی را همراه با رزونانس دمپر و سیم مشابه با این پیانوها، شبیه سازی Key Off و صفحه کلید ۸۸ کلاویه را دریافت خواهید کرد.

پیانو Korg مدل G1 Air دارای اتصالات بلوتوث بوده، و به لطف ۴ اسپیکر قدرتمند، امکان نوازندگی در کنار صداهای مورد علاقه‌تان یا تمرین همراه با ترک (Track) های موسیقی را فراهم کرده است.

دارای صفحه کلید و پدال های پیانویی

پیانو دیجیتال Korg مدل G1 Air نه تنها برای تولید صداهای واقعی طراحی شده، بلکه تجربه نوازندگی با کیفیت پیانوی آکوستیک را در یک پیانو دیجیتال ارائه کرده است. صفحه کلید همر اکشن (RH3) این پیانو دارای لمسی سنگین‌تر در اکتاوهای پایین‌تر و سبک‌تر در اکتاوهای بالاتر می‌باشد.

توانایی تکرار سریع نت‌ها و بازتولید آن‌ها همراه با سرعتی مناسب، حتی بر روی پیچیده‌ترین مسیرها برای این پیانو در نظر گرفته شده، تا نوازندگی عالی را برای مخاطب ممکن کند. شما حتی می‌توانید کنترل تاچ را همراه با ۵ حالت قابل تغییر داشته باشید، که از این جهت قادر خواهید بود کنترل بیشتری بر روی نحوه نوازندگی خود پیاده سازی کنید.

این پیانو دیجیتال، دارای سه پدال کنسرتی و قابلیت نیم پدال برای اکسپرشن‌های ظریف‌تر نوازندگی‌های شماست.

پیانو های دیجیتال پر فروش کرگ

پر فروش ترین پیانوهای دیجیتال برند Roland

یکی از برندهای محبوب در بین نوازندگان پیانو به طور قطع پیانوهای برند Roland است. این برند با استفاده از تکنولوژی روز مانند اکشن‌های حرفه‌ای PHA4 و PHA-50 و موتور صدای SuperNATURAL  برای بخش مدل سازی صدا، یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای نوازندگان نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای به شمار می‌رود. اکشن‌های ۴ سنسور مدل‌هایی مانند Roland RP 107 و Roland RP 701 بهترین حساسیت لمسی را به نسبت مدل‌های مشابه در برندهای مطرح ارائه می‌دهد که از این رو این دو مدل از جمله پر فروش ترین پیانو های دیجیتال حرفه ای برند Roland می باشند.

پیانو دیجیتال Roland RP 701

این مدل دارای اکشن حرفه ای PHA4، موتور صدای SuperNATURAL  ،۳۲۴ این مدل دارای اکشن حرفه‌ای PHA4، موتور صدای SuperNATURAL، سمپل‌های صدا برابر با ۳۲۴ صدای مختلف، سه پدال با قابلیت‌های Progressive Damper Action Pedal (Damper pedal: capable of continuous detection, Soft pedal: capable of continuous detection/function assignable, Sostenuto pedal: function assignable)، سیستم اسپیکر Acoustic Projection شامل سیستم کانفیگ :
Cabinet + Near-field Speakers: 12 + 2.5 cm (5 + 1 inches) x 2 (Coaxial Speaker)
Spatial Speakers: 5 cm (2 inches) x 2 با خروجی معادل ۲۵ W x 25 _ W x 2، بیش از ۱۰۰ حالت Key Touch و ۱۰ حالت Hammer Response برای بخش کلاویه‌ها و همچنین یک بخش کامل برای Piano Designer که شامل شبیه سازهای مختلفی است از جمله ویژگی‌های اصلی این پیانو دیجیتال حرفه‌ای می‌باشد. این مدل به دلیل صدای بسیار دقیق و شفاف، کلاویه‌های بسیار حساس به لمس و مشخصات کامل برای ورودی و خروجی‌های ضروری از جمله بهترین گزینه‌های خرید برای نوازندگان حساس به شمار می‌روند.

پر فروش ترین پیانو های دیجیتال حرفه ای (پیانو دیجیتال Roland RP 701)
مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =