×

بهترین وی اس تی های درامز

در بسیاری از سبک‌های موسیقی، درامز یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را بازی می‌کند. شما برای آن که بتوانید یک ریتم واحد را در اختیار داشته باشید، نیاز دارید تا یک درامر با تجربه و حرفه ای را به استودیوی خود بیاورید و با استفاده از یک درام کیت و تعداد زیادی میکروفون، نوازندگی او را ضبط کنید. اما با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و با استفاده از نرم افزارهای میزبان که امروزه در دست تمامی مهندسین صدا وجود دارد، این کار به کاری بسیار آسان و ساده تبدیل شده است. در این مقاله، بهترین وی اس تی های درامز را معرفی می‌کنیم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

در نظر داشته باشید که وی اس تی‌هایی که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود، قابلیت استفاده در انواع سبک‌ها را دارند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها به آهنگ سازی در سبک‌های جز، راک، بلوز، متال و حتی هیپ هاپ و EDM نیز بپردازید. همچنین، برخی از این لایبرری‌ها، وی اس تی نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید از وی اس تی کانتکت استفاده کنید. این وی اس تی، یک وی اس تی Host یا مادر است که قابلیت اجرای چند لایبرری را برای کاربر فراهم می‌کند.

مشاهده انواع درامز الکترونیک در فروشگاه اینترنتی و معتبر سازکالا

وی اس تی XLN Addictive Drums ۲

وی اس تی XLN Addictive Drums 2

از جمله وی اس تی‌هایی که افراد بسیاری از آن برای آهنگ سازی و حتی میکس پروژه‌های مختلف استفاده می‌کنند، وی اس تی Addictive Drums 2 می‌باشد که توسط مهندسین شرکت XLN Audio ساخته شده است. از جمله نکاتی که باعث می‌شود تا این وی اس تی، توسط بسیاری از افراد خریداری شده و از آن استفاده شود می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که با استفاده از پریست‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده می‌توانید در سبک‌هایی نظیر راک، پاپ، جز و بلوز به آهنگسازی بپردازید.

۱۳۰ عدد پریست برای این وی اس تی در نظر گرفته شده است که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کرده و در آهنگ خود از آن استفاده کنید. در داخل این وی اس تی، یک اسلایدر نیز در نظر گرفته شده است که دو حالت Natural و Extreme را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این اسلایدر، می‌توانید پردازش‌های صدایی مختلفی را ر روی این محصول قرار دهید که از جمله آن‌ها می‌توانیم به اکولایزرها، کمپرسورها و همچنین ریورب اشاره کنیم.

وی اس تی Heavyocity Damage

وی اس تی Heavyocity Damage

این وی اس تی، یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین وی اس تی‌های دنیا برای آهنگسازان سینمایی به شمار می‌رود. نکته ای که باید در مورد آن در نظر داشته باشید، این است صداهایی که از آن دریافت می‌کنید، صداهایی کوبنده و سینمایی است که می‌توانید در آهنگ‌های حماسی و یا به عنوان لایه‌هایی در آهنگ‌های خود از آن استفاده کنید. به تازگی نسخ دوم این لایبرری نیز به بازار عرضه شده است که می‌توانید برای استفاده از صداهای بیشتر، آن نسخه را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

در ادامه مقاله بهترین وی اس تی های درامز با سازکالا همراه باشید.

وی اس تی Toontrack EZ Drummer۲

وی اس تی Toontrack EZ Drummer2

شرکت Toontrack یکی از شرکت‌های محبوب در زمینه تولید وی اس تی‌های درامز به شمار می‌رود و وی اس تی EZDrummer2 این شرکت، یک وی اس تی کم حجم و با کیفیت است که صدایی با کیفیت و فوق العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. پکیج‌های مختلفی برای این وی اس تی نیز تولید شده اند که با توجه به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده و برای ساخت آهنگ‌های خود از آن‌ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که سمپل‌های این وی اس تی، از پیش پردازش شده اند.

وی اس تی Toontrack Superior Drummer ۳

وی اس تی Toontrack Superior Drummer 3

محبوب‌ترین و بهترین وی اس تی این لیست، این وی اس تی می‌باشد و جزو بهترین وی اس تی های درامز است که دست شما را برای ساخت صداهای منحصر به فرد باز می‌گذارد. در نظر داشته باشید که این وی اس تی حجم بسیار بالایی دارد اما شما می‌توانید از میکروفون‌های مختلفی که این وی اس تی در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کرده و صدایی بسیار حرفه‌ای و منحصر به فرد را در اختیار داشته باشید. همانند EZ Drummer 2 می‌توانید از پکیج‌های مختلفی که برای این وی اس تی در نظر گرفته شده است، استفاده کنید.

وی اس تی Getgood Drums

وی اس تی Getgood Drums

سری وی اس تی‌های GGD یا Getgood Drums، لایبرری‌هایی هستند که توسط Adam Nolly Getgood، مهندس صدا و نوازنده سابق گروه Periphery ضبط شده‌اند. این لایبرری‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا در بسیاری از آهنگ‌های سبک متال که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده است، صدای این درامز را شنیده باشید. نسخه‌های متعددی از این نوع وی اس تی‌ها به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به Modern and Massive، Invasion و PIV اشاره کنیم.

وی اس تی Getgood Drums One Kit Wonder

 Getgood Drums One Kit Wonder

از جمله دیگر محصولات برند GGD، می‌توانیم به لایببری‌های OKW یا One Kit Wonder اشاره کنیم. همانند وی اس تی EZ Drummer 2، این لایبرری‌ها از پیش پردازش شده اند و مناسب افرادی هستند که می‌خواهند یک صدای خوب و با کیفیت را هنگام آهنگسازی و یا ساخت دموهای خود در اختیار داشته باشند. این سری از کیت‌ها در سبک‌های مختلف به بازار عرضه شده است و می‌توانید با توجه به سبکی که در آن مشغول به فعالیت هستید، درام کیت مورد نظر خود را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

وی اس تی‌های Mixwave Drums

Mixwave Drums vst

شرکت Mixwave یکی از تازه‌ترین شرکت‌های دنیاست که توسط مهندس صدای مشهور یعنی Taylor Larson ساخته شده است. او که به عنوان مهندس میکس در بسیاری از آلبوم‌های راک و متال مدرن فعالیت کرده و به صدای درامز خود مشهور است، این سری از لایبرری‌ها را وارد بازار کرده که می‌توانید هم از حالت پردازش شده آن‌ها و هم از حالت Natural Raw آن‌ها استفاده کنید و صداهای مختلف را شکل دهید.

مطلب پیشنهادی : روش‌ های مختلف ادیتینگ در نرم افزارهای میزبان

سخن پایانی

وی اس تی‌هایی که در لیست جمع آوری شده اند، بهترین وی اس تی هایی هستند که در سال ۲۰۲۳ می‌توانید بهترین صدای درامز را از آن‌ها به دست آورید. قبل از خرید هر کدام از این وی اس تی‌ها اما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا دموهای آن‌ها را در سایت‌های مختلف چک کرده و سپس خرید کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *