×

بهترین وی اس تی‌های سینت سایزر برای آهنگسازی در سبک‌های مختلف

بهترین وی اس تی‌های سینت سایزر

اگر به دنبال ساخت موسیقی در سبک‌های مدرن هستید، باید از لایبرری‌هایی استفاده کنید که برای این سبک‌ها ساخته شده است. بسیاری از آهنگسازان از وی اس تی‌هایی استفاده می‌کنند که بتوانند در سبک‌های مختلف از آن استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین وی اس تی‌های سینت سایزر در بازار آشنا کنیم. وی اس تی‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم لایبرری‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها مناسب‌ترین صدا را برای پروژه خود به دست آورید.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که نرم افزار میزبان شما از وی اس تی‌های با کیفیتی برخوردار است و می‌توانید از این وی اس تی‌ها برای پیش بردن پروژه خود استفاده کنید. تمرکز ما در این مقاله معرفی وی اس تی‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها در نرم افزارهای میزبان مختلف به آهنگسازی و تنظیم بپردازید. ادامه این مقاله با سازکالا همراه باشید.

سینت سایزرهای آنالوگ در مقابل سینت سایزرهای وی اس تی

یکی از عمده سوال‌هایی که ذهن بسیاری از تنظیم کنندگان را مشغول کرده، این موضوع است که استفاده از این سینت سایزرهای نرم افزاری مناسب سبک آن‌ها باشد. نکته‌ ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سینت سایزرهای نرم افزاری به گونه ای ساخته شده‌اند که می‌توانید در تمامی نرم افزارهای میزبان و در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کرده به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که این نوع سینت سایزرها قیمت بسیار مناسبی دارند که توسط شرکت‌های مختلف برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این در حالی است که برای خرید یک سینتی سایزر آنالوگ باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید.

بنابراین اگر یک تنظیم کننده هستید که در استودیو خانگی مشغول ضبط، تنظیم و آهنگسازی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از سینت سایزرهای نرم افزاری است. اما اگر در یک استودیو حرفه‌ای مشغول به کار هستید و می‌توانید هزینه زیادی را برای صداهای سبک خود پرداخت کنید بهتر است از سینت سایزرهای آنالوگ استفاده کنید.

سینت سایزر Vital

سینت سایزر Vital

سینت سایزر Vital یکی از جدیدترین سایزرهای است که وارد بازار شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این محصول یکی از بهترین وی اس تی‌های سینت سایزر در بازار به شمار می‌رود. نکته‌ ای که باید در مورد این سینت سایزر در نظر داشته باشید طراحی Wavetable آن می‌باشد که دست شما را برای آهنگسازی و ساخت صداهای جدید باز می‌گذارد.

شما می‌توانید به راحتی این سینت سایزر را به شکل رایگان از سایت این شرکت دانلود کنید. نکته‌ای که در مورد نسخه رایگان این سینت سایزر وجود دارد، این است که برخی از امکانات آن شده و امکان استفاده از آن‌ها را نخواهید داشت. اگر به دنبال استفاده از یک سینت سایزر Wavetable برای پروژه‌های خود هستید، این محصول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

سینت سایزر Diva

سینت سایزر Diva

دومین گزینه ما به عنوان سینث سایزر حرفه‌ای، سینت سایزر محبوب diva می‌باشد. یکی از نکاتی که این سینت سایز را از دیگر محصولات موجود در بازار متفاوت می‌کند طراحی منحصر به فرد و صداهای فوق‌العاده‌ ای است که می‌‌توانید از آن‌ها در پروژه‌های خود استفاده کنید.

این سینت سایزر در واقع شبیه ساز یک سینت سایزر آنالوگ است امکانات متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با استفاده از این محصول می‌توانید صدای بهترین سینتی سایزرهای آنالوگ دنیا را در اختیار داشته باشید و از آن‌ها در پروژه‌های خود استفاده کنید.

سینت سایزر Serum

بهترین وی اس تی‌های سینت سایزر Serum

یکی از محبوب‌ترین سینت سایزرهای بازار، سینت سایزر Serum می‌باشد که بسیاری از تنظیم کنندگان در یک دهه گذشته از آن به عنوان سینت سایزر اصلی خود استفاده کرده‌اند. این سینت سایزر هم همانند سینت سایزر Vital، از طراحی Wavetable برخوردار است که دست شما را برای ساخت صداهای مختلف باز می‌گذارد.

از جمله ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا این محصول طرفداران بسیاری پیدا کند این است که شما می‌توانید از بسیاری از پریست‌های مختلفی که توسط تنظیم کنندگان بزرگ ساخته شده است استفاده کرده و به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید. بانک صداهای حرفه‌ای و افکت‌های با کیفیت نیز، از جمله دلایل محبوبیت این محصول به شمار می‌روند.

سینت سایزر Omnisphere

سینت سایزر Omnisphere

اگر از بسیاری از تنظیم کنندگان در مورد بهترین سینت سایزر موجود در بازار سوال کنید، بی شک پاسخ آن‌ها به شما سینت سایزر Omnisphere خواهد بود. این محصول نیز یکی از بهترین وی اس تی‌های سینت سایزر است و به عنوان یکی از کامل‌ترین سینت سایزرهای موجود در بازار شناخته می‌شود و با استفاده از بانک صدایی بسیار قدرتمند، دست شما را برای تنظیم و آهنگسازی در سبک‌های مختلف باز می‌گذارد.

هنگامی که این محصول را خریداری می‌کنید، می‌‌توانید از ۱۴۰۰۰ پریست مختلف استفاده کرده و صدای مورد نظر خود را به دست آورید. این محصول ترکیبی از شبیه سازهای سینت سایزرهای آنالوگ و سینت سایزرهای Wavetable می‌باشد.

سینت سایزر Arturia Analog Lab

سینت سایزر Arturia Analog Lab

یکی دیگر از قدرتمندترین شبیه سازهای سینت سایزرهای آنالوگ، سینت سایزر جدید شرکت آرتوریا با نام Analog Lab می‌باشد. این محصول نیز همانند سینتی سایزر دیوا، پریست‌های مختلفی دارد و می‌توانید از صدای بهترین سینت سایزرها و کیبورد های مدرن و قدیمی در پروژه‌های خود استفاده کرده و یا با استفاده از پارامترهای مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده صدای مورد نظر خود را تغییر داده و صدای جدید را تولید کنید. اگر به دنبال خرید یک سینت سایزر نرم افزاری با کیفیت هستید این محصول می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

مطلب پیشنهادی: بهترین و معروف ترین وی اس تی‌های گیتار

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با بهترین وی اس تی‌های سینت سایزر موجود در بازار آشنا کنیم. با استفاده از این محصولات می‌توانید بهترین کیفیت ممکن را از آهنگ‌ها و پروژه‌های خود به دست آورید و یا صداهای جدید و منحصر به فرد را تولید کنید.

محصولاتی که به آن‌ها اشاره شد، محصولاتی هستند که توسط تنظیم کنندگان بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نظر داشته باشید که شما همچنین می‌توانید از سینت سایزرهای موجود در نرم افزار میزبان خود استفاده کرده و پروژه‌های خود را پیش ببرید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =