×

مقایسه ۵ امپلی فایر ۱۰ وات

امپلی فایر یکی از ابزارهای لازم و مکمل گیتار الکتریک می‌باشد. به طور معمول افراد مختلف، چه مبتدی و چه حرفه‌ای، برای تمرین‌های خانگی، نوازندگی روزانه و اجراهای کوچک خود از امپلی فایرهایی در رنج ۱۰-۱۵ وات استفاده می‌نمایند. این امپلی فایرها سایز کامپکت دارند و تقریبا در اکثر فعالیت‌ها کاربردی اند. در ادامه با ۵ تا از بهترین امپلی فایرهای ۱۰ وات آشنا می‌شوید.

اگر به دنبال خرید یکی امپ تمرینی کوچک هستید، تماشای ویدئو مقایسه ۵ امپلی فایر ۱۰ وات را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا نسبت به سلیقه و سبک مورد نظرتان بهترین انتخاب را داشته باشید.


Vox Pathfinder 10

امپلی فایر Vox Pathfinder 10 یکی از آن امپ‌هایی است که هر کسی را مجذوب خود می‌نماید. ظاهر وینتیج و چشم نواز، به همراه کیفیت بالای صدا و قابلیت‌های متنوع از مزایای این امپ می‌باشند. این امپ توان ۱۰ وات داشته و یک اسپیکر ۶.۵ اینچی نیز دارد. این مدل دارای یک EQ دو بانده می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید تنظیمات مورد نظرتان را اعمال نمایید و به صدای دلخواه خود دست یابید. همچنین یک سوئیچ کلین/درایو و ناب Gain در اختیار دارید.


Fender Frontman 10G

کمپانی فندر یکی از بهترین شرکت‌های تولید ادوات موسیقی در دنیا است که امپلی فایرهایی با کیفیت درجه یک تولید می‌نماید. امپلی فایر Frontman 10G یکی از این امپ‌های با کیفیت است. این مدل دارای یک اکولایزر دو بانده Bass و Treble می‌باشد. یک ورودی Aux دارد که با استفاده از آن می‌توانید ترک‌های مورد نظر را پخش نمایید. همچنین یک خروجی هدفون دارد که برای تمرین با صدای کم مناسب است. یک سوئیچ کلین/درایو و کنترل Gain نیز در اختیار شما می‌باشد. این امپلی فایر دارای اسپیکر ۶ اینچی بوده که حجم صدای مناسبی را ارائه می‌دهد. وزن سبک، سایز کامپکت و جمع و جور از دیگر نکات مثبت این مدل می‌باشند.


Peavey Backstage 10

امپلی فایر Peavey نیز یکی از آن امپ‌هایی است که همیشه بهترین عملکرد را برای‌تان دارد. کیفیت صدای بالا و دقت در ارائه جزئیات صدا از مزایای اصلی این مدل است. این مدل ۱۰ واتی دارای یک اسپیکر ۶.۵ اینچی می‌باشد که حجم صدایی قدرتمند و مناسب را در اختیار شما می‌گذارد. امپ Peavey Backstage 10 دارای یک EQ دو بانده دارای ناب Bass و Treble می‌باشد. همچنین دارای خروجی هدفون می‌باشد. هنگامی که نیازمند تمرین با صدای کم هستید، مانند تمرین خانگی و شبانه، این خروجی هدفون کاربردی و مناسب خواهد بود.

Peavey Backstage 10w Combo Amp

Blackstar Debut 10

کمپانی بلک استار را می‌توان به عنوان یکی از برندهای اصلی تولید امپلی فایر در دنیا دانست. امپلی فایر Blackstar Debut 10 نیز یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی این شرکت است. این مدل دارای یک افکت Delay می‌باشد. با استفاده از این افکت می‌توانید عمق بیشتری به فضای صدا بیفزایید و جذابیت بیشتری به آن ببخشید. علاوه بر آن این مدل یک اکولایزر ISF دارد که لحجه صدا را بین American/Britain تغییر می‌دهد.

Blackstar Debut 10

با استفاده از این دو ویژگی این امکان را خواهید داشت تا تنظیمات مورد نظر خود را به بهترین وجه اعمال نمایید. برخلاف دیگر مدل‌ها این امپ دارای دو اسپیکر استریو ۳ اینچی می‌باشد. در نتیجه حجم صدای بیشتری در اختیار دارید و کیفیت صدای بهتری را نیز دریافت می‌نمایید. همچنین این مدل دارای ورودی Aux و خروجی هدفون نیز می‌باشد.


IBANEZ IBZ10GV2U

ایبانز نیز از آن دسته شرکت‌هایی است که امپلی فایرهای عالی تولید می‌نماید. امپلی فایر IBZ10GV2U یک امپ خوش ساخت با کیفیت صدای مناسب است. قابلیت‌های این امپ آن را به گزینه‌ای درجه یک تبدیل نموده است. این امپ دارای یک اسپیکر ۶.۵ اینچ است. در نتیجه حجم صدای مناسبی را در اختیار خواهید داشت. یک ناب کنترل Gain برای کانال درایو در اختیار دارید. همچنین دارای یک اکولایزر دو بانده Bass و Treble می‌باشید. در نتیجه با استفاده از EQ می‌توانید تنظیمات موردعلاقه تان را اعمال نمایید. این مدل دارای یک ورودی Aux و یک خروجی هدفون نیز می‌باشد.

IBANEZ-IBZ10GV2U-

مطلب پیشنهادی : مقایسه آمپلی فایر های وات پایین با آمپلی فایر های وات بالا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *