×

۱۰ سایت برتر برای ریموو کردن وکال

تاحالا پیش آمده است که بخواهید فایل آکاپلای موسیقی مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید و یا بتوانید بر روی فایل اینسترومنتال آن بخوانید؟ در بسیاری از مواقع، باید به دنبال فایل رسمی این آهنگ‌ها باشید که بسیاری از مواقع، گروه‌ها و خواننده‌ها آن را در اختیار افراد قرار نمی‌دهند. به همین دلیل است که باید برای دستیابی به این فایل‌ها، خودتان دست به کار شوید و به ریموو کردن وکال مورد نظرتان بپردازید.

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به فایل‌های آکاپلا و یا اینسترومنتال دسترسی پیدا کنید، این است که از پلاگین‌های حرفه ای در نرم افزار میزبان استفاده کنید. با استفاده از این روش می توانید فایل MP3 و یا WAV خود را درون نرم افزار قرار داده و به این ترتیب، وکال هر آهنگی را به راحتی از روی آن پاک کنید.

اما شاید بسیاری از افراد دانش کافی برای استفاده از پلاگین‌های حرفه ای و نرم افزار میزبان را نداشته باشند، به همین دلیل است که در این مقاله قصد داریم تا ده سایت برتر که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، فایل وکال را از فایل اینسترومنتال جدا کنید را به شما معرفی کنیم.

در ادامه این مقاله با سازکالا همراه باشید.

۱. سایت Media.io

ریموو کردن وکال با سایت Media.io

یکی از اولین سایت‌هایی که برای ریمو کردن وکال پیشنهاد می‌کنیم، وبسایت قدرتمند Media.io است که از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ریموو کردن وکال استفاده می‌کند.

نکته بسیار جالب در مورد این وبسایت این است که شما می‌توانید تا ۱۰ عدد فایل را به شکل همزمان بر روی آن آپلود کنید که هر کدام از این فایل‌ها تا ماکزیمم ۱۰۰ مگابایت می‌توانند حجم داشته باشند.

مهم‌ترین مزیتی که این سایت نسبت به دیگر سایت‌های موجود در اینترنت دارد، سرعت بسیار بالای آن است که بلافاصله فایل‌ها را از یک دیگر جدا می‌کند.

۲. سایت Vocal Remover and Isolation

سایت Vocal Remover and Isolation

یکی دیگر از سایت‌هایی که به شکل رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید، سایت Vocal Remover and Isolation است که این سایت نیز از تکنولوژی هوش مصنوعی برای جدا کردن فایل وکال از موسیقی استفاده می‌کند. از مزایای دیگری که این سایت دارد این است که می‌توانید به دو شکل فایل خود را دریافت کنید. یکی از این فایل‌ها، فایل آکاپلا است که تنها فایل وکال است و دیگری فایل کارائوکه که موسیقی بدون وکال خواهد بود.

۳. وبسایت AI Vocal Remover

وبسایت AI Vocal Remover

همانطور که از نام این وبسایت مشخص است، یکی از وبسایت‌های قدرتمند برای ریموو کردن وکال با استفاده از هوش مصنوعی، این وبسایت می‌باشد. نکته مهم در مورد این وبسایت این است که هر دو فرمت MP3 و WAV پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با آپلود کردن فایل‌های خود به راحتی به صدای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. هر بار که فایل جدیدی در این سایت آپلود کنید، حدود ۱۵ ثانیه طول می‌کشد تا فایل وکال خام را از این سایت تحویل بگیرید.

۴. وبسایت Vocali.se

ریموو کردن وکال با وبسایت Vocali.se

وبسایت Vocali.se نیز یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید برای ریموو کردن وکال از آن استفاده کنید. این سایت نیز همانند دیگر سایت‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد یکی از سایت‌های رایگان است که می‌توانید از آن برای به دست آوردن فایل‌های آکاپلا استفاده کنید.

۵. وبسایت Lalal.ai

ریموو کردن وکال با وبسایت Lalal.ai

از جمله با کیفیت‌ترین وبسایت‌هایی که می‌توانید برای این کار از آن استفاده کنید، وبسایت Lalal.ai است که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد و تکنولوژی هوش مصنوعی که برای این وبسایت در نظر گرفته شده است بسیار بالاست و سه حالت مختلف برای شما در نظر گرفته شده که هر کدام از این حالت‌ها کیفیت صدای متفاوتی دارند و سرعت خروجی آن‌ها نیز متفاوت است.

۶. وبسایت Edit your audio

وبسایت Edit your audio

از راحت‌ترین وبسایت‌های موجود در اینترنت که می‌توانید برای ریموو کردن فایل وکال از آن استفاده کنید، این وبسایت است. نکته مهمی که باید در مورد وبسایت Edit your audio در نظر داشته باشید این است که این وبسایت به گونه ای ساخته شده است که تنها با سه کلیک بتوانید فایل مورد نظر خود را به دست آورید. شما می‌توانید با استفاده از فایل‌هایی که توسط این وبسایت به دست می‌آورید شروع به دی جی کردن کنید و یا خوانندگی را تمرین کنید.

۷. وبسایت MazMazika Vocal Remover

وبسایت MazMazika Vocal Remover

وبسایت MazMazika Vocal Remover یکی از وبسایت‌هایی است که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته ای که باید در مورد این وبسایت در نظر داشته باشید این است که نه تنها می‌توانید وکال را با استفاده از آن ریموو کنید، بلکه می‌توانید Stemهای مختلف را نیز از آن جدا کنید. برای مثال می‌توانید بیس، وکال، گیتار و درامز را به شکل جداگانه در اختیار داشته باشید.

۸. وبسایت Demixor Voice Remover

وبسایت Demixor Voice Remover

دیگر وبسایتی که باید در نظر داشته باشید که با استفاده از آن می‌توانید وکال را از فایل موسیقی جدا کنید، وبسایت Demixor Voice Remover است که همانند دیگر سایت‌های موجود در این لیست، از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می‌برد و کیفیت صدای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای این که بتوانید از تمامی امکانات مختلف این سایت استفاده کنید، باید یک مبلغ خاصی را پرداخت کنید.

۹. وبسایت Phonic Mind Vocal Remover

وبسایت Phonic Mind Vocal Remover

یکی از سایت‌هایی که برای جدا کردن Stemهای مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید وبسایت Phonic Mind Vocal Remover است که فایل‌های مختلفی از هر آهنگی که بر روی آن آپلود کردید را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از اپلیکیشن این وبسایت برای گوشی اندروید و یا آی‌او‌اس خود استفاده کنید.

۱۰. اپلیکیشن Vocal Remover Pro

اگر شما می‌خواهید به سریع‌ترین شکل ممکن به فایل آکاپلا دست پیدا کنید و نمی‌خواهید از پلاگین‌های مختلف استفاده کنید، این اپ می‌تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. این اپلیکیشن کیفیت قابل قبولی دارد و برای تمرین کردن نوازندگی و خوانندگی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی: بهترین پلاگین های میکس و مسترینگ

سخن پایانی

اگر شما هم به دنبال یک راه حل سریع و راحت برای دستیابی به فایل آکاپلا و یا اینسترومنتال هستید، استفاده از این سرویس‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با استفاده از وبسایت‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید صدایی با کیفیتی را به دست آورید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
2 thoughts on “۱۰ سایت برتر برای ریموو کردن وکال
  • مرداد ۱۸, ۱۴۰۲ at ۱۲:۲۹ ب٫ظ

    خوب بود ممنون 🤞

    پاسخ
    • مرداد ۲۱, ۱۴۰۲ at ۹:۲۸ ق٫ظ

      🌻🙏

      پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *