×

بهترین هدفون‌های پشت باز سال ۲۰۲۲

در این مقاله ما قصد داریم بهترین هدفون‌های پشت باز را به شما معرفی کنیم. هنگامی که می خواهید برای خرید هدفون‌های مانیتورینگ اقدام کنید، یک نکته اولیه به شما گفته می شود. آن نکته این است که هدفون‌های موجود در بازار به دو شکل مختلف تولید می شوند. به طور کلی، ما سه نوع هدفون در بازار داریم اما برای راحت تر بودن و تمایز میان آن‌ها، دو نوع اصلی هدفون را در نظر می گیریم.

یک نوع هدفون، هدفون‌های پشت بسته و دیگری هدفون‌های پشت باز می باشد. هدفون‌های پشت بسته به طور اختصاصی برای باز تولید فرکانس‌های بیس مورد استفاده قرار می گیرند. در عوض هدفون‌های پشت باز این امکان را به شما می دهند تا تجربه ای بهتر از شنیدن را در اختیار داشته باشید. برای مطالعه بیشتر درباره انواع هدفون از این مقاله استفاده نمایید.

کی از هدفون پشت باز استفاده کنیم؟

فرقی نمی کند که بخواهید صدایی همانند صدای باز تولید شده در اتاق را از محصولات خود به دست بیاورید و یا بخواهید تا بازه فرکانسی فلتی را در اختیار داشته باشید، بهترین گزینه برای شما خرید یک هدفون پشت باز می باشد.

شما نه تنها می توانید یک هدفون پشت باز را تهیه کنید، بلکه می توانید هدفون‌هایی با طراحی نیمه پشت باز را تهیه و از آن‌ها استفاده نمایید . در ادامه این مقاله، ما به شما ۷ عدد از بهترین هدفون‌های پشت باز بازار معرفی می کنیم که با توجه به انتظار خود از هدفون مورد نظر، می توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

شاید پیش از آن که به سراغ گزینه‌های موجود در بازار برویم، در مورد این صحبت کنیم که چه موقعی باید به سراغ خرید یک هدفون پشت باز بروید.

  • گوش دادن به موسیقی: با استفاده از هدفون‌های پشت باز، می توانید تصویر استریو بسیار بهتری در اختیار داشته باشید.
  • میکس کردن و مسترینگ: بسیاری از مهندسین صدا با استفاده از هدفون‌های پشت باز به میکس و مستر پروژه‌های خود می پردازند زیرا این هدفون‌ها از بازه فرکانسی فلت تری بهره مند هستند.

حال به سراغ بهترین هدفون‌های پشت باز بازار می رویم.

۱- AKG K240 Studio Semi-Open Headphones

یکی از معتبر ترین شرکت‌های دنیا در زمینه تولید هدفون‌های استودیویی، شرکت ای کی جی می باشد که در بسیاری از استودیوهای حرفه ای و مطرح دنیا، می توان هدفون‌های این شرکت را مشاهده کرد. برند ای کی جی محصولات خود را در وین اتریش طراحی و مهندسی می کند و به بازار تجهیزات موسیقی ارائه می دهد.

هدفون K240 این شرکت، یکی از ارزان ترین هدفون‌های بازار است که از طراحی پشت باز بهره می برد و با استفاده از آن می توانید صدایی بسیار خوب برای میکس و یا مستر کردن پروژه‌های خود به دست آورید.

۲- Beyerdynamic DT 880 Pro Semi-Open Headphones

از دیگر شرکت‌های مطرح دنیا می توانیم به شرکت بیرداینامیک اشاره کنیم. این شرکت و محصولات آن از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. هدفون DT 880 این شرکت که یکی از پرفروش ترین محصولات آن نیز به شمار می رود، صدایی بسیار زیبا را باز تولید می کند.

بسیاری از افراد از این هدفون برای میکس کردن در خارج از محیط استودیوی خود استفاده می کنند و از طرفی، بسیاری از افراد با استفاده از این هدفون‌ها به گوش کردن به آهنگ‌های مورد علاقه خود می پردازند. طراحی این هدفون، نیمه پشت باز است و این موضوع باعث می شود تا مقداری از درز کردن صدای هدفون به بیرون جلوگیری شود.

۳- Beyerdynamic DT 990 Pro Open-Back Headphones

از دیگر محصولات پر فروش این شرکت می توانیم به هدفون DT 990 اشاره کنیم. نکته ای که در مورد این هدفون وجود دارد، این است که این محصول برای سال‌هاست که در خط تولید این شرکت حضور دارد و بسیاری از مهندسین میکس از کیفیت و صدای آن بسیار راضی هستند. اگر به دنبال خرید یک هدفون با کیفیت و پشت باز واقعی از برند بیرداینامیک هستید، این محصول بهترین گزینه برای شما می باشد.

۴- AKG K240 MKII Semi-Open Headphones

پیش تر هدفون K240 از برند AKG را به شما معرفی کردیم. حال جالب است بدانید که مهندسین این شرکت نسل دوم این هدفون‌ها را به بازار عرضه کرده اند که با استفاده از آن‌ها می توانید به صدایی بهتر از نسخه اول دست پیدا کنید. یکی از مهم ترین تغییراتی که در این سری هدفون به وجود آمده ، هدبندهایی است که برای آن در نظر گرفته شده. همچنین در این نسخه شما می توانید کابل هدفون را از بدنه آن جدا کنید که ویژگی ای بسیار کارآمد برای یک هدفون استودیویی به شمار می رود.

۵- Neumann NDH 30 Open-Back Studio Headphones

هنگامی که در یک پروژه میکس، در حال انجام تغییرات آخر هستید، به یک سیستم مانیتورینگ بسیار حرفه ای نیاز دارید. به همین دلیل است که مهندسین شرکت نویمن این هدفون را طراحی کرده اند. این محصول دقیق ترین و ریزترین جزئیات موجود در آهنگ را به شما نشان می دهند و Transientهای شما را به بهترین شکل ممکن باز تولید می کنند.

از طرفی، این هدفون‌ها نیز از کابلی بهره مند هستند که به راحتی می توانید از بدنه هدفون جدا کنید و کابل دیگری را به دستگاه متصل کنید.

۶- Shure SRH1840 Open-Back Headphones

با این که بسیاری از افراد شرکت Shure را با میکروفون‌های حرفه ای آن می شناسند، اما این شرکت در زمینه تولید هدفون نیز تبحر خاصی دارد. این هدفون‌ها، در واقع هدفون‌هایی هستند که برای مسترینگ ساخته شده اند. اما بسیاری از افراد با استفاده از این محصول، به موسیقی گوش داده اند و صدایی بسیار لذت بخش دریافت کرده اند.

درایورهایی که برای این هدفون در نظر گرفته شده نه تنها صدای بسیار زیبایی را تولید می کنند، بلکه بسیار سبک وزن هستند. این موضوع باعث می شود تا به راحتی بتوانید از این محصول برای ساعت‌ها استفاده کنید.

۷- Beyerdynamic DT 1990 Pro Open-Back Headphones

و اما اخرین هدفون از لیست ، بهترین هدفون‌های پشت باز، هدفون DT 1990 است که شاید بهترین محصول شرکت بیرداینامیک نیز همین هدفون است. این هدفون دارای درایورهای تسلا ۴۵ میلی متری ای هستند که شرکت بیرداینامیک به طور اختصاصی برای آن‌ها طراحی کرده است.

صدای دقیق و بیس بسیار واضحی که از این محصول دریافت می کنید، باعث شده تا هدفونی مناسب برای حرفه ای ترین مهندسان میکس و یا مسترینگ به شمار برود. این محصول از کابل‌های بسیار با کیفیتی بهره می برد و می توانید کابل را از بدنه آن جدا کنید.

مقاله پیشنهادی: ارزان ترین میکروفون های استودیویی

سخن پایانی

در این مقاله، ما بهترین هدفون‌های پشت باز بازار را به شما معرفی کرده ایم.

مقاله پیشنهادی سازکالا به شما، مطالعه تفاوت هدفون های پشت بسته، پشت باز و نیمه باز می باشد که می تواند اطلاعات بیشتری در این زمینه را برای شما به ارمغان بیاورد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
2 thoughts on “بهترین هدفون‌های پشت باز سال ۲۰۲۲
  • تیر ۲۶, ۱۴۰۱ at ۴:۳۴ ب٫ظ

    سلام
    هدفون های پشت باز خوبه یا پشت بسته؟

    پاسخ
    • تیر ۲۸, ۱۴۰۱ at ۹:۲۱ ق٫ظ

      سلام دوست عزیز
      بستگی به کاربردی که می خواهید داره

      پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =