×

بهترین پلاگین VSTهای سینت ۲۰۲۳

اگر به دنبال پلاگین‌های VST/AU هستید، ممکن است بسته‌های نرم افزاری که حرفه ای که در این مقاله سازکالا به شما پیشنهاد می‌کنیم برای شما نوازندگان به خصوص نوازندگان علاقه مند به پلاگین‌های سینت جذاب باشد. برخی از پلاگین های معرفی شده مختص سینت‌ها می‌باشند، در حالی که برخی از پلاگین‌ها، انواع افکت، سمپل یا ساز‌های پرکاشن را به کار شما اضافه می‌کنند. در ادامه این مقاله بهترین پلاگین VSTهای سینت ۲۰۲۳ با ما همراه باشید.

برای کسانی که به دنبال تولید نرم افزار از نقطه شروع می‌گردند، این پکیج‌های مختلف می‌تواند تکمیل کننده کتابخانه پلاگین‌ها باشد. با این حالا، اگر صرفا به دنبال ضبط صدای ساز‌های کلاسیک هستید، پکیج‌های Arturia’s V Collection یا IK Multimedia’s Syntronik ممکن است بیشتر نظر شما را جلب کند.

بهترین پلاگین VSTهای سینت 2023

Arturia V Collection 8

مجموعه Arturia’s V یکی از شناخته شده ترین پکیج‌های سینت در بازار می‌باشد. این پک شامل ۲۸ پلاگین منحصر بفرد است که هر کدام دارای شبیه سازی دقیق از برخی ساز‌های ۵۰ سال گذشته هستند. در این پکیج گزینه‌های انتخابی مختلفی وجود دارد. از جمله موارد موجود در این پکیج می‌توان به صدا‌های اصلی مانند Minimoog Model D ، Roland Junos و Jupiters, Yamaha DX7 و برخی سینت های Oberheim اشاره کرد.

گزینه‌های خلاقانه ای نظیر Buchla Music Easel ، Synclavier و full Moog Modular system به علاوه پیانوهای دیجیتال و organs نیز برای این پک در نظر گرفته شده است.

همه پلاگین‌های آرتوریا دارای طراحی زیبا و مواردی شامل نماهای پیشرفته و آموزش می‌باشند، علاوه بر این گاها ویژگی‌های جدیدی مانند افکت و سکوئنس‌های نیز به این پک اضافه می‌شود. این پک با پلاگین‌های Arturia’s Analog Lab عرضه شده که شامل کاربرپسند ترین صداها در سراسر دنیا می‌باشند.

Arturia V Collection 8

Korg Collection 3

مجموعه کرگ یکی از قدیمی ترین باندل‌های سینت در جهان محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۴ کار خود را با پکیج Legacy Collection شروع کرد. ۱۱ پلاگین این پک شامل بازسازی ساز‌های دیجیتال از کتگوری Korg هستند. علاوه بر این پلاگین ARP Odyssey نیز به این پک اضافه شده است. 

این پکیج شامل چندین نماد آنالوگ از جمله MS-20 ، Polysix و Mono/Poly می‌باشد که همه شبیه سازی صدای مدار های اصلی به صورت مجازی را انجام می‌دهند. با این حال گزینه‌های برجسته این پک شامل ساز‌های دیجیتال کرگ از دهه ۸۰ و اوایل ۹۰ مانند M1 ، Wavestation و Prophecy می‌باشد.

Korg Collection 3

Native Instruments Komplete 13

پکیج باندل از نرم افزار آلمانی titan Native Instruments ، چیزی بیشتر از سینت هاست. ترکیب پلاگین‌های مستقل همراه با پک‌ها و ساز‌های طراحی شده در کمپانی Kontakt و Reaktor ، باعث شده تا Komplete 13 دارای افکت ، بیت میکر و سینت سایزر و صداهای ارزشمندی باشد.

Komplete 13 میکس‌های حرفه ای، شاید کمی قدیمی، سینت‌های کلاسیک مانند Massive ، FM8 و Monark همراه با صداهای حرفه ای Massive X ، صداهای پلی آنالوگ از Super 8 به علاوه نمونه سازی صداهای مختلف دیگر را با خود همراه کرده است. Komplete همچنین دارای آخرین نسخه از محیط ساخت صدای سینت Reaktor, NI است. امکان دسترسی به کتابخانه user creation در کنار سیستم ماژولار Reaktor Blocks را نیز فراهم می‌کند.

Native Instruments Komplete 13

Roland Cloud

در بین ماشین درام‌های TR-808 و TR-909 که برای سبک‌های house و techno مورد استفاده قرار می‌گیرند، سینت هایی مانند SH-101 ، مدل‌های Jupiter و Junos ، و ساز‌هایی نظیر D-50 ، زولند ساز‌های بسیار متنوع و تاثیر گذاری را برای پکیج خود در نظر گرفته است. همراه با Roland Cloud، به همه ی نسخه‌های مجازی سینت‌ها مانند System-1  و System-8 دسترسی خواهید داشت.

شبیه سازی‌ها مانند موتور صدای سخت افزار‌هایی مانند TR-8S رولند و سری‌های Boutique انجام شده است، و ری اکشن‌هایی وینتیج و فوق العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار ساز‌های کلاسیک، کاربران Roland Cloud امکان دترسی به نمونه سمپل‌های Zenology synth و پک‌های افکت را نیز دارند.

Roland Cloud

Steinberg Absolute 5

بسته نرم افزاری Steinberg Absolute 5 از Cubase developer Steinberg ، طیف گسترده ای از سینت ، سمپل و پک‌های صدا در تقریبا هر ژانر موسیقی را با خود همراه کرده است. در بخش سینت، نکات برجسته ای شامل ساز‌های آنالوگ مجازی همچون Voltage ، Retrologue 2 و lush granular polysynth Padshop 2 در نظر گرفته شده است.

این بسته همچنین شامل ساز‌های Steinberg’s sampler ، HALion 6 و HALion Sonic 3 می‌باشد که می‌تواند به عنوان یک نوازنده برای انواع صدای سینت و آکوستیک عمل کند. فراتر از این، پکیج Absolute دارای صداهای پیانو ها، organ ، و یک کتابخانه کامل از انواع صدای درام و پرکاشن است. در مجموع این پکیج متنوع و جامع بوده و به طور خاص برای آهنگسازان موسیقی متن یا پروژه‌های موسیقی تجاری کارآمد است.

Steinberg Absolute 5

IK Multimedia Syntronik Deluxe

Syntronik کمی متفاوت از بسته‌های موجود است. Syntronik از صداهای نمونه برداری شده با برخی سینت‌های آنالوگ استفاده می‌کند. صداهای اصلی بر اساس ۵۰ گیگابایت نمونه ضبط شده از ۳۸ ساز قدیمی می‌باشند. این سینت‌های نمادین از شرکت‌هایی مانند، Roland ، Oberheim ، Moog و Yamaha به علاوه برخی انتخاب‌های جالب مانند انواع استرینگ ماشین و برخی کیبورد های دیجیتال نیز برا این پکیج در نظر گرفته شده است.

هر ساز Syntronik این امکان را برای کاربران فراهم می کند که صداهای مختلف را با استفاده از یک فیلتر آنالوگ مجازی و امپ، با انولوپ‌ها و LFO برای ماژولیشن استفاده کنند.

IK Multimedia Syntronik Deluxe

u-he Diva

  • فرمت ها: PC/Mac, VST/AU/AAX
  • موتور های سینت: virtual analogue.

در این پلاگین از شبیه سازهای آنالوگ آکوستیک حرفه‌ای‌تری به نسبت پکیج‌های دیگر استفاده شده است. برخلاف شبیه سازی‌های واقعی مانند موارد موجود در V Collection یا GX-80 ،Diva  یک سینت آنالوگ نیمه ماژولار می‌باشد که مجموعه کاملی از سازهای افسانه ای را با خود همراه کرده است. با فهرستی از اوسیلاتور، فیلتر و انولوپ‌ها، کاربرها می‌توانند فرآیند میکس کردن صداهای وینتیج یا بازتولید سیگنال‌ها به شکل کامل را در اختیار داشته باشند.

u-he Diva

Xfer Records Serum

  • فرمت ها: PC/Mac, VST/AU/AAX.
  • موتور های سینت: wavetable, additive.

Xfer Records’ Serum تقریبا یک دهه است که در بین نوازندگان است و در دسته پلاگین‌های وینتیج قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۲۳ نیز یکی از پلاگین‌های عالی برای سینت در نظر گرفته می‌شود. سر فصل‌های اصلی این پلاگین شامل اوسیلاتورهای dual wavetable همراه با استایل های ترکیبی مختلف، ویرایشگر wavetable  کامل، منو کاملی از فیلتر‌ها، سیستم مدولاسیون عالی و ماژول‌های افکت خیره کننده می‌باشد.

معرفی بهترین پلاگین VSTهای سینت 2023

بیشتر بخوانید: بهترین وی اس تی‌های سینت سایزر برای آهنگسازی در سبک‌های مختلف

سخن آخر

در این مقاله ما راجع به بهترین پلاگین VSTهای سینت ۲۰۲۳ صحبت کردیم. در صورت هرگونه سوال با مشاورین ما در کامنت در میان بگذارید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =