×

تست هنگ درام آرشا ۹ نت

آیا می‌خواهید یک هنگ درام بخرید اما احساس سردرگرمی می‌کنید؟ در اینجا به تست صدای محصول محبوبمان، هنگ درام آرشا می‌پردازیم و شما را برای خرید یک هنگ درام مناسب راهنمایی خواهیم کرد.  

مقدمه‌ای درباره هنگ درام

هنگ ‌درام، نوعی ساز کوبه‌ای ملودیک است که در دسته سازهای خود صداها یا idiophones قرار می‌گیرد. این ساز دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ است که به طور معمول ۹ نت دارد؛ اما گاهی تعداد نت تا ۱۳ تا هم می‌رسد.

شاید افراد مبتدی برای خرید خود کمی دچار نگرانی شوند زیرا احتمالا اطلاعات کمتری درباره ساز دارند، اما در واقع خرید هنگ درام در چندین سال پیش نسبتا راحت تر بود. برای مثال در سال ۲۰۰۱ تنها یک نوع از این ساز وجود داشت بنابراین افراد آن را تهیه می‌کردند. اما با پیشرفت صنعت ساخت هنگ درام و افزایش تقاضای آن مدل های این ساز به سرعت ارتقا پیدا کرد.

امروزه، به طرز شگفت انگیزی می‌توانیم انواع مختلف هنگ درام را در سراسر جهان پیدا کنیم. این ساز به طور گسترده‌ای شناخته شده و بسیار بیشتر از قبل در دسترس است. اما این فراوانی مشکل جدیدی را ایجاد می‌کند، زیرا تنوع محصولات بالا رفته و هنگ درام‌ها با شکل‌ها ، گام‌ها و مواد مختلفی سخاته می‌شوند.

تست صدای هنگ درام آرشا ۹ نت گام DM

مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *