×

بیوگرافی Justin Bieber

زندگینامه جاستین بیبر

جاستین بیبر یک خواننده و آهنگساز اهل کانادا است که در سال ۱۹۹۴ در شهر Stratford Ontario به دنیا آمد. او در یک مسابقه استعداد یابی محلی در سن بسیار کم مقام دوم را کسب کرد. پس از مدتی، مادر او ویدئوهایی را از او که در حال خوانندگی بود در پلتفرم یوتیوب منتشر کرد و این موضوع باعث محبوبیت بیشتر او نزد افرادی شد که ویدئوهای او را تماشا می کردند.او در یوتیوب تا حدی مشهور شد که ۲ سال پس از انتشار ویدئوهای مختلف در این پلتفرم، او با Usher قراردادی کاری بست. او پس از انتشار آلبوم خود، به اولین خواننده ای در دنیا تبدیل شد که ۴ سینگل او، در چارت Top 40 پیش از انتشار اولین آلبومش قرار گرفت. آلبوم او که در سال ۲۰۰۹ با نام My World به بازار عرضه شد، توانست در بسیاری از کشورها به یک آلبوم پلاتینیوم تبدیل شود که موفقیت بسیار بزرگی برای او به شمار می رفت. او کمی پس از انتشار این آلبوم، با برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی خود در صدر خبرهای مربوط به سلبریتی‌ها قرار گرفت اما در سال ۲۰۱۵، او با آهنگ What Do You Mean بار دیگر به جدول‌ها و چارت‌ها بازگشت. جالب است بدانید که این آهنگ، اولین آهنگ جاستین بیبر است که رتبه ۱ را نیز دریافت کرده است. یکی از محبوب ترین آهنگ‌های او، آهنگ Despacito است که با همکاری Luis Fonsi ضبط شد. این آهنگ، رکورد بیشترین ماندگاری در رتبه ۱ تاپ ۱۰۰ را از آن خود کرده است. همچنین بیبر رکورد دیگری را نیز در سال ۲۰۲۰ زده است و به جوان ترین آرتیستی تبدیل شد که ۷ آلبوم را در جدول Billboard Hot 200 در اختیار دارد.

آغاز مسیر موسیقایی بیبر

اولین آلبوم جاستین بیبر، با نام My World در ماه نوامبر سال ۲۰۰۹ وارد بازار شد و بیش از ۱۳۷۰۰۰ کپی از آن در هفته اول انتشار فروش رفت. در سال ۲۰۱۰، جاستین آلبوم My World 2.0 را به بازار عرضه کرد که در واقع ۱۰ آهنگ جدید در آن قرار داده شده بود. پس از آن آلبوم Never Say Never او در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد و در همان سال، آلبومی که او برای تعطیلات آماده کرده بود با نام Under the Mistletoe منتشر شد. در سال ۲۰۱۲، او یکی از محبوب ترین آلبوم‌های خود یعنی Believe را به بازار عرضه کرد که در هفته اول، ۳۷۴۰۰۰ کپی از آن به فروش رفت. آلبوم بعدی بیبر که در همان سال عرضه شد اما موفقیت بزرگی برای او نداشت. این آلبوم که Journal نام داشت، با استقبال زیادی همراه نشد و همچنین هیچ کدام از آهنگ‌های این آلبوم به عنوان هیت شناخته نشدند.

در سال ۲۰۱۵ اما بیبر با یک آلبوم فوق العاده بازگشت و بار دیگر نام او بر سر زبان‌ها افتاد. آلبوم Purpose او یک شاهکار به تمام معنا بود و در انتهای سال ۲۰۱۵، بیش از ۵ میلیون نسخه از آن تنها در ایالات متحده فروخته شد. او در سال ۲۰۲۰ اما آلبوم دیگری را منتشر کرد که نام آن Changes می باشد. این آلبوم که در ماه فوریه این سال منتشر شد، توانست رکوردی ارزشمند را برای بیبر به ثمر برساند. با انتشار این آلبوم، جاستین بیبر به جوان ترین آرتیست دنیا تبدیل شد که ۷ عدد از آلبوم‌ها او در چارت Billboard Hot 200 قرار می گرفته است. او این رکورد را در سن ۲۵ سالگی شکست، رکوردی که پیش از آن در اختیار الویس پریسلی ای بود که در سن ۲۶ سالگی این کار را انجام داد.

زندگی شخصی

جاستین بیبر تمامی دوران کودکی خود را با مادر خود گذراند. پدر او، جرمی بیبر، پس از تولد او خانه را ترک کرد تا با زن دیگری زندگی کند. پدر جاستین نقش زیادی در بزرگ کردن او نداشت اما طبق گزارشاتی، آن‌ها با یکدیگر در ارتباط بودند. پدر جاستین خود رویای رپر شدن را داشت و به اعتیاد نیز مبتلا بود. طبق برخی گزارشات، جاستین پیش از تصادفی که در ۲۰۱۴ برای او اتفاق افتاد، در یک پارتی با پدر خود حضور داشت و دلیل تصادف نیز مصرف مواد مخدر و الکل توسط جاستین بود.

اما در مصاحبه‌هایی که او شخصا انجام داده، مشخص می شود که رابطه او و پدرش رابطه نزدیکی بوده است. او می گوید “پدرم هنگامی که من خیلی کوچک بودم به من نوازندگی با گیتار را آموزش داد و قطعات مختلفی را به من یاد داد. از میان این قطعات می توانم به آهنگ Knockin’ on Heaven’s Door باب دیلن اشاره کنم.” همچنین اولین تتوی جاستین بیبر، تتوی است که پدر او نیز همانند او را دارد.

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث محبوبیت بیشتر جاستین بیبر شد، روابط او بود. او در سال ۲۰۱۰ با خواننده محبوب سلنا گومز دوست شد و بسیاری از خبرنگاران نیز این اخبار را پوشش می دادند. با این که رابطه آن‌ها در ماه نوامبر سال ۲۰۱۲ به پایان رسید، اما این زوج بارها در سال‌های پس از آن در مکان‌های مختلف با یکدیگر دیده شده اند. یکی از آهنگ‌های مشهور سلنا گومز با نام Love You to Love Me نیز به طور اختصاصی به رابطه او با جاستین بیبر اشاره دارد.

جاستین بیبر اما در سال ۲۰۱۸ با یک مدل مشهور به نام Hailey Baldwin وارد رابطه شد و در ماه سپتامبر همان سال، این زوج با یکدیگر ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۹ اما آن‌ها یک مراسم عروسی بزرگتر در جنوب ایالت کالیفرنیا برگزار کردند.

یکی دیگر از مسائلی که همواره برای افراد و به خصوص طرفداران بیبر مهم بوده، میزان دارایی او در این سال‌ها بوده است. با این که دارایی او در سال‌هایی که به فعالیت مشغول بوده چندین بار محاسبه شده است، اما آخرین آماری که از وبسایت معتبر Wealthy Gorilla منتشر شده نشان می دهد که مجموع دارایی جاستین بیبر برابر با ۲۸۵ میلیون دلار می باشد. نکته جالب اینجاست که این آمار در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است و منبع درآمد جاستین آلبوم‌ها و کنسرت‌های او، لباس‌های او، قراردادهایی که او با شرکت مختلف بسته، تبلیغات مختلفی که او در آن‌ها حضور داشته و همچنین ایده‌های بیزینسی جاستین بیبر گزارش شده است.

برچسب ها :     
مطالب مرتبط
ارسال نظر
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *