×

پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال برای صدای سینماتیک

وی اس تی‌های ارکسترال هیچ گاه مانند اکنون قابل دسترس برای آهنگسازان نبوده‌اند. استرینگ‌های در اوج، لرزش سازهای بادی، صدای برس عمیق، صدایی را تولید می‌کند که احساسات را برانگیخته می‌کند و باعث می‌‎شود با انرژی دراماتیک خود موسیقی شما را بهبود بخشد.
بانک‌های صوتی سازهای ارکسترال حاوی هزاران سمپل و نحوه اجرای اختصاصی سازهای مختلف ارکسترال می‌باشد. عجیب نیست که بسیاری از پلاگین‌ های ارکسترال می‌توانند تا حدود هزار دلار قیمت گذاری شوند.

در مورد پلاگین‌ها، شما آن چیزی را دریافت می‌کنید که بهای آن را پرداخت کرده‌اید؛ اما لازم است بدانید که کیفیت پلاگین‌های رایگان نیز در حال پیشرفت است. به همین علت ما بهترین پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال را که قابلیت صدای ارکسترال واقعی را دارند در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم. با سازکالا همراه باشید.

مطالب پیشنهادی : بهترین پلاگین های وکال در سال ۲۰۲۱

Spitfire LABS

Spitfire-LABS یکی از پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال

اسپیت فایر لبز، یکی از پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال می‌باشد. LABS یک سری از سازهای نرم افزاری است که به صورت مداوم در حال به روز رسانی می‌باشد که توسط موزیسین‌ها و متخصصین سمپلینگ در لندن ساخته می‌شود. این محصول به صورت متداوم با صداهای جدید به روز رسانی می‌شود و فضای کاربری بسیار آسانی را در اختیار آهنگسازان قرار داده.

پلاگین پیانو ان‌ها هنوز یکی از بهترین پیانوهایی است که افراد حرفه‌ای تنظیم کننده نیز به سراغ آن می‌روند. برخی از موزیسین‌ها از آن استفاده کرده‌اند تا آلبوم‌ها کامل و یا اجرای سولو پیانو را با آن اجرا کنند. LABS سازهای زهی را با کیفیت بالا، صدای گرم سازهای بادی، و برخی دیگر از صداهای یونیک ارکسترال را ارائه می‌دهد.

Orchestral Tools Layers

Orchestral-Tools پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال

ارکسترال تولز، یک بانک صدای با کیفیت بالا برای صداهای ارکسترال می‌باشد. جای تعجب ندارد که آن‌ها برخی از بهترین صداهای رایگان ارکسترال که شما می‌توانید دریافت کنید را به بازار ارائه می‌دهند. پکیج Layers دارای ۱۷ گیگابایت سمپل ارکسترال می‌باشد. این محصول دارای چهار روش مختلف میکروفون گذاری و تکنیک‌های اختصاصی نوازندگی سازهای بسیاری است.

این پلاگین به شما اجازه می‌دهد که آکوردهای کامل را با فشردن یک دکمه اجرا نمایید. این محصول قابلیت سوییچ کردن کلید میدی را دارد، که به شما کنترل بسیار بالایی را می‌دهد تا قسمت‌های اجرای ساز را با هم ترکیب کنید و داینامیک‌ها را تغییر دهید.

Layer در Teldex Scoring Stage در شهر برلین صدابرداری و ضبط شده است. این محیط صدابرداری، صوت حرفه‌ای با آکوستیک کیفیت بالا را ارائه می‌دهد.  این محصول یکی از واقعی‌ترین بانک‌های صوتی رایگان موجود می‌باشد.

The Total Compsure Orchestra

The Total Compsure Orchestra

یکی دیگر از پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال The Total Compsure Orchestra است. این پلاگین یک بانک سمپل فول ارکسترال می‌باشد. این محصول با استفاده از سمپل‌هایی که در دامنه عمومی وجود دارد ساخته شده است.
دامنه عمومی از کارهای خلاقانه تشکیل شده که حق تملک شخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

تمام ۱۵۰۰ سمپل که تماما ارکسترال هستند از قبل بهینه سازی شده‌اند تا بتوانید از آن‌ها در موسیقی خود بهره ببرید.
The total Composure Orchestra از سمپلر Native Instruments Kontakt برای بارگذاری سمپل‌های خود بهره می‌گیرد. این موضوع بدین معناست که شما به امکانات پیشرفته سمپلر کانتکت دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با تنظیمات اختصاصی باعث شوید صداهای واقعی‌تر نیز داشته باشید.
کانتکت یک سمپلر رایگان نیست، اما در عین ابزاری است که ارزش سرمایه گذاری شما را دارد تا بتوانید سمپل‌های ارکسترال بیشتری را در آینده بر روی آن نصب نمایید.

Project Sam’s The Free Orchestra

The-Free-Orchestra-Project-Sam

وی اس تی پلاگین The Free Orchestra By Project Sam کلکسیونی از سمپل‌هایی از محصولات پولی متفاوت و متعدد است. این محصول یک بانک صوتی از فایل‌های صوتی ارکسترال با کیفیت می‌باشد.

سمپل‌های این محصول از استکاتوهای سازهای زهی تا طراحی صدای Dystopian، طیف گسترده‌ای را در برگرفته است. بهترین نکته‌ای که در مورد این پلاگین ارکسترال وجود دارد، این است که روی نسخه رایگان کانتکت قابل اجرا می‌باشد. این قابلیت موجب شده تا گزینه بسیاری مناسبی برای شما باشد تا بدون پرداخت هزینه‌ای از امکانات اولیه سمپلر کانتکت بهره مند شوید. The free Orchestra دارای امکانات حیرت انگیزی برای طراحی صدا می‌باشد.

پارامترهایی مانند کنترل‌های انولوپ، افکت‌ها، تغییر دهنده‌های اکتاو، و ریورس آن را به یکی از بهترین پلاگین‌های چند منظوره در این لیست تبدیل کرده است.

در ادامه مقاله پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال با ما همراه باشید.

BBC Symphony Orchestra Discover by Spitfire Audio

BBC Symphony Orchestra Discover by Spitfire Audio

این پلاگین یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده‌ای است که کمپانی Spitfire Audio ارائه داده است. Discover طراحی شده تا ضبط صدای سینماتیک با سازهای ارکسترال را برای تمامی آهنگسازان در دسترس قرار دهد.

در گذشته شما باید صدها دلار یا بیشتر برای تنظیم کارهای ارکسترال هزینه می‌کردید. Discover با ۳۵ ساز مختلف و۴۷ تکنیک اجرای متفاوت ارائه شده است. تمامی سازها از قبل میکس شده و در یک سیگنال میکس قرار گرفته‌اند. این موضوع به شما کنترل کمتری را نسبت به یک بانک صوتی حرفه‌ای می‌دهد و در عین حال صدای حرفه‌ای آماده را در اختیار شما می‌گذارد.

Discover دارای قابلیت “Mode Switching” می‌باشد که به شما امکان به اشتراک گذاشتن تنظیمات خود با دیگران را می‌دهد. تنظیم کنندگانی که نسخه‌های دیگری از Spitfire Symphonic Orchestra را دارند می‌توانند موسیقی شما را اجرا و ویرایش نمایند. همچنین تغییر Discover به Spitfire Audio بعد از استفاده این محصول کار آسانی خواهد بود.

Versilian Chamber Orchestra Community

Versilian-Chamber-Orchestra-Community

پلاگین Versilian Chamber Orchestra Community نسخه مجانی Versilian Chamber Orchestra 2 می‌باشد. این محصول برای موزیسین‌هایی ساخته شده است که می‌خواهند یک موزیک با صدای بهتری با استفاده از سمپل‌های رایگان بسازند. این پلاگین همراه با ۱۹ ساز مختلف و ۳۰۰۰ سمپل تکی ارائه شده است. این بانک صدا دارای تکنیک‌های ابتدایی اجرای سازهای ارکسترال می‌باشد.

این موضوع به شما اجازه ساخت موزیک با صدای واقعی را بلافاصله بعد از استفاده از این محصول می‌دهد. شما به یک سمپلر برای اجرای این بانک صوتی احتیاج خواهید داشت. خوشبختانه این بانک صدا با سمپلر مجانی Sforzando تطبیق پذیر می‌باشد. این محصول همچنین توسط سمپلر کانتکت قابل اجرا می‌باشد.

Chamber Orchestra 2

پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال

در ادامه Versillian به پلاگین Chamber Orchestra 2 می پردازیم. نسخه رایگان Community آن با ۱۹ ساز، تقریباً دو هزار سمپل و تعداد زیادی گزینه و افکت برای افزودن و دریافت صدای ارکستر اختصاصی شما ارائه می‌شود.

این یک VST ارکسترال معمولی با الهام گیری از هالیوود نیست، بلکه Versillian به ارائه سازهای کمیاب که سبک‌های ارکستر متنوع‌تری را ارائه می‌دهد، افتخار می‌کند. همچنین شما تعداد انگشت شماری از سازهای کمیاب را خواهید یافت که همه آن‌ها با دقت ضبط شده‌اند تا صدا و حسی استثنایی را ارائه دهند.

سخن آخر

در این مقاله پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال برای صدای سینماتیک به شما عزیزان معرفی شد. در صورت ایجاد سوال، آن را با ما در قسمت دیدگاه درمیان بگذارید تا مشاورین ما در اسرع وقت به آن پاسخ بدهند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
2 thoughts on “پلاگین های برتر و رایگان ارکسترال برای صدای سینماتیک
  • مرداد ۱۰, ۱۴۰۱ at ۴:۳۳ ب٫ظ

    سلام ببخشید vst چیه؟ کاربردش چیه؟ میشه یکم توضیح بدین

    پاسخ
    • مرداد ۱۱, ۱۴۰۱ at ۱۰:۲۱ ق٫ظ

      سلام دوست عزیز
      vst در واقع سینتی سایزر مجازی هستش که داخل کامپیوتر می تونید باهاش صدای انواع ساز رو شبیه سازی کنید.

      پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *